شیشه عقب میتسوبیشی asx بر خلاف شیشه جلو میتسوبیشی asx از نوع سکوریت و تک لایه است. شیشه عقب این خودرو دارای سنسور گرمکن و سوراخ دار است. در ادامه قیمت و بهترین مارک شیشه عقب asx و بهترین نصاب این شیشه را معرفی می کنیم.

قیمت-شیشه-عقب-میتسوبیشی-asx-2

قیمت شیشه عقب میتسوبیشی asx

قیمت شیشه عقب asx نمونه ی فو آیو قیمت شیشه عقب asx نمونه ی چین درجه 1
120/000/000 ریال 90/000/000 ریال
لیست قیمت asx

قیمت ها به همراه هزینه ی نصب درج شده است.

شیشه عقب asx دارای دو نمونه ی سبز و دودی است. قیمت این شیشه ها در نمونه ی دودی و سبز با هم تفاوت دارند.برای اطلاع از قیمت شیشه عقب میتسوبیشی ای اس ایکس با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه های سکوریت دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه هستند. اما اگر شدت ضربه ی وارده بالا باشد مقاومت خود را از دست می دهند و جوری خرد می شوند که اصلا کاری نمی توان کرد جز تعویض شیشه ، یعنی اثری از شیشه باقی نمی ماند که بتوان آن را ترمیم کرد.

تنها شیشه ای که قابلیت ترمیم دارد نمونه ی لمینت است که آن نیز به اندازه ی مشخصی مرتبط است.

شیشه-عقب-میتسوبیشی-asx-2

تعویض شیشه عقب میتسوبیشی asx

اکنون متوجه شدیم راهی جز تعویض شیشه نداریم . پس می رویم سراغ بهترین مارک و بهترین نصاب شیشه عقب asx در واقع فعلا دو نمونه شیشه عقب این خودرو در بازار یافت می شود و غیر از این دو نمونه ی دیگری در ایران نیست و هر چه می شنوید کذب است.

اولا نمونه ی ایرانی برای شیشه درب صندوق این خودرو تولید نشده ست.

دوما شیشه ی اصلی آن در ایران یافت نمی شود. تنها دو نمونه ای که موجود است نمونه ی اروپایی این خودرو است که در شرکتی در کشور چین تولید می شود اما متریال آن از کشور دیگری تهیه می شود که کیفیت آن با نمونه ی اصلی برابری می کند واقعا درجه 1 که فو آیو نام دارد.

نمونه ی دیگر نمونه ی چینی این مدل است که این نمونه در کشور چین و بامتریال چینی تولید می شود. و در بین برند های چینی نمونه ی درجه 1 چین محسوب می شود.

توضیحات لازم داده شد درصورت نیاز بنا به بودجه شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع را می خواهید نصب کنید.

حال که تصمیم نهایی گرفته شد می رویم سراغ بهترین نصاب شیشه اتومبیل میتسوبیشی ” شیشه اتومبیل عبدالهی ” با بیش از 3 دهه تجربه در حیطه ی نصب تعویض و فروش شیشه خودرو هستند.

بهترین چسب برای تعویض شیشه عقب میتسوبیشی asx چیست؟

هنگام تعویض شیشه عقب ای اس ایکس به دو مورد باید توجه کنید اول پاک کردن جای چسب قبلی از روی نوار که بسیار اهمیت دارد و دوم استفاده از چسب پلی اورتان و نحوه ی چسب کاری آن است.

ابتدا باید توسط تیغ مخصوص تمامی چسب های باقی مانده از قبل را از روی نوار پاک کنید و سپس اگر لابه لای نوار گرد و خاکی مشاهده می کنید کاملا آن را با دستمال تمیز کنید. چون این موارد از چسبیدن درست چسب به نوار جلوگیری می کنند.

اگر نوک چسب را به صورت 7 برش بزنید و چسب را از بالا به پایین روی نوار بپوشانید چسب به اندازه نوار را پوشش می دهد. نه زیاد از حد و نه کم کم و بریده بریده می شود.

اگر زیاد از حد باشد از دور شیشه بیرون می زند و ظاهری ناخوشایند پیدا می کند. و اگر کم کم و بریده بریده باشد مانع از چسبیدن کامل شیشه به بدنه می شود.