شیشه عقب لیفان 820 از نوع سکوریت تک لایه است دقیقا بر خلاف شیشه جلو لیفان 820 که از نوع لمینت و 3 لایه می باشد. اما شاید فکر کنید چون شیشه ی سکوریت تک لایه است پس از مقاومت کمتری برخوردار است. در صورتی که کاملا برعکس مقاومت شیشه های سکوریت از لمینت بیشتر است. در ادامه می خواهیم به شما در مورد بهترین مارک شیشه عقب این خودرو و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های خارجی را نیز به شما معرفی کنیم…

قیمت-شیشه-عقب-لیفان-820

قیمت شیشه عقب لیفان 820

قیمت شیشه عقب lifan 820قیمت شیشه عقب lifan 820
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

قیمت شیشه عقب lifan 820 در جدول بالا درج شده است. اما این قیمت به روز نیست و برای اطلاع از قیمت به روز باید حتما با عبدالهی گلس تماس بگیرید.

شیشه عقب لیفان همانطور که در ابتدا اشاره کردیم از نوع سکوریت است. این شیشه هنگام تولید چون ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس در برابر شوک سرما قرار می گیرد در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است.

اما زمانی هم که مقاومتش را از دست بدهد جوری خرد می شود که هر گز نمی توانید آن را ترمیم کنید. و حتما باید جهت تعویض شیشه عقب لیفان خود اقدام کنید.

بهترین مارک شیشه هر خودرویی نمونه ی اورجینال آن شیشه است . اما چون نمونه ی اصلی این شیشه محدود و کمیاب است ، نمونه ی ایرانی آن تولید و در بازار موجود است که از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

شیشه-عقب-لیفان-820

تعویض شیشه عقب لیفان 820

برای تعویض شیشه عقب ابتدا باید شیشه مورد نظرتان را آماده کنید سپس ابزار های اولیه جهت نصب را نیز فراهم کنید که عبارتند از :

  1. چسب پلی اورتان اصلی
  2. پارچه برزنتی مخصوص
  3. تیغ کاتر دسته بلند
  4. تیغ کاتر دسته کوتاه
  5. جاروبرقی
  6. دستگاه باد
  7. مکنده دوقلو جهت قرار دادن شیشه روی بدنه

قبل از هر کاری باید پارچه برزنتی مخصوص را روی بدنه قرار دهید و سپس شیشه ی شکسته را به آرامی از روی بدنه بر می داریم و محل نصب شیشه را حسابی تمیز می کنیم طوری که نه گرد و غبار روی نوار باقی بماند و نه چسب قبلی و پلیسه ای …

توجه کنید اگر نوار شیشه لیفان آسیب دیده باشد باید آن را تعویض کنید اما در صورتی نوار سالم است چون نمونه ی فابریکی خود شیشه می باشد بهتر است همان نوار را تمیز و مجدد استفاده کنیم.

زمانی که از تمیزی محل نصب اطمینان حاصل کردیم باید جهت چسب نوار شیشه لیفان 820 اقدام کنیم… حواستان باشد که نوک چسب را باید به صورت 7 برش بزنید تا چسب به اندازه و اصولی زده شود.

اگر چسب را بیش از حد روی نوار آغشته کنید از دور تا دور شیشه بیرون می زند و اگر چسب را کم کم و بریده بریده بزنید روند آب بندی درست طی نمی شود و شیشه به بدنه به خوبی نمی چسبد…

نصب شیشه عقب لیفان 820

مدت زمان نصب شیشه عقب lifan 820 چند دقیقه است؟

45 دقیقه زمان برای نصب و آب بندی لیفان 820 و 15 دقیقه زمان جهت نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید!

ارسال شیشه عقب lifan 820 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه های لیفان 820 به سراسر کشور فراهم است.

آیا نصب در محل بابت شیشه عقب 820 انجام می دهید؟

بله نصب در محل در سراسر تهران فراهم است…

بابت نصب و آب بندی لیفان 820 ضمانتی می دهید؟

بله بابت نصب و آب بندی لیفان 820 ضمانت کامل می دهیم….