شیشه عقب لاماری از نوع سکوریت دور مشکی و فابریک دودی و دارای سنسور گرمکن است.همچنین برف پاک کن دار است که جهت نصب برف پاک کن یک سوراخ پایین شیشه عقب این خودرو طراحی شده است.

شیشه عقب این خودرو برخلاف شیشه جلو لاماری تک لایه و از نوع سکوریت است. که در دو نوع اصلی و شرکتی در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

در ادامه به نحوه ی تعویض شیشه عقب این خودرو و بهترین نصاب شبشه اتومبیل لاماری می پردازیم.

قیمت-شیشه-عقب-لاماری-3

قیمت شیشه عقب لاماری

قیمت شیشه عقب lamari Ema اصلی دودی فابریک 45/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب lamari Ema شرکتی بازاری 30/000/000 ریال
قیمت ها به همراه نصب درج شده است.

شیشه عقب lamari به صورت فابریک دودی طراحی می شود و خطوطی که مشاهده می کنید برای سنسور گرمکن است . درواقع المنت های گرمکن محسوب می شود.

درست است که شیشه عقب لمینت و 3 لایه نیست اما شیشه ی سکوریت از قدیم معروف به شیشه ی نشکن و safe glass بود چون تنها در برابر ضربات به شدت سخت موجب شکست می شد.

توجه کنید ممکن است قیمت های جدول بالا به دلیل افزایش قیمت دلار تغییر کند بهتر است برای استعلام قیمت با 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه-عقب-لاماری-ایما-اصلی-1

تعویض شیشه عقب لاماری

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه عقب لاماری است که توسط شیشه اتومبیل عبداللهی صورت می گیرد. این شیشه موقع شکست به تکه ها ی ریز و مکعبی شکل در می آید. و قابل ترمیم نیست. اما دو نکته در نصب این شیشه وجود دارد یکی باز کردن برف پاک کن و جدا کردن سوکت گرمکن و دوم نحوه ی چسب کاری و نوع چسبی که استفاده می شود است.

چسب باید حتما پلی اورتان باشد و نحوه ی چسب کاری روی نوار باید از بالا به پایین باشد تا چسب کاملا روی نوار را احاطه کند اما نه از حدش بیشتر و نه از حدش کمتر …

چرا از حد بیشتر شود موق قرار دادن شیشه عقب lamari روی بدنه از دور شیشه چسب اضافی بیرون می زند و صحنه ی زشتی را به بار می آورد. اگر هم کمتر از حدش باشد ممکن است شیشه پس از مدتی از حالت خودش خارج شود و یا موقع مراجعه به کارواش آب از دور نوار شیشه وارد کابین شود.

نصب شیشه عقب لاماری

مدت زمان نصب و تعویض شیشه عقب lamari Ema چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب شیشه عقب lamari Ema و 15 دقیقه زمان جهت تمیز کاری و نظافت خرده شیشه ها ی لاماری

آیا ارسال شیشه عقب lamari Ema به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب lamari Ema به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه عقب lamari Ema قبول می کنید؟

در صورتی که تهران و یا اطراف تهران هستید بله …

آیا ضمانتی بابت شیشه عقب lamari Ema می دهید؟

بله ضمانت کامل بابت نصب و تعویض شیشه عقب lamari Ema می دهیم .اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

قیمت شیشه عقب lamari Ema چنده؟

39/00/000 ریال به همراه نصب

علت تفاوت قیمت شیشه عقب lamari ema در بازار چیست؟

تنوع در نمونه های داخلی باعث شد تا مشتری هنگام خرید و نصب این شیشه با سردرگمی مواجه شود.بهترین برند های شرکت های تولید داخلی عبارتند از : آسیا شیشه ، ونوس ، امید ، سایپا شیشه ، سپهر گیلان و بهنور است. اگر برندی غیر از برند ها به گوشتان خورد بدون شک رد کنید تنها این برند های برتر از کیفیت مطلوب برخوردار هستند.

اگر توان خرید شیشه ی اصلی را دارید پیشنهاد ما نمونه ی اصلی است اما اگر هزینه برای شما مهم است بهتر است با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید.