شیشه عقب رنو مگان بر خلاف شیشه جلو رنو مگان تک لایه و از نوع سکوریت است. و در مدل 1600 و 2000 شیشه عقب این خودرو تفاوتی با هم ندارند. ما در این مقاله می خواهیم بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی و بهترین مارک شیشه عقب مگان را به شما معرفی کنیم.

شیشه-عقب-رنو-مگان-1600

قیمت شیشه عقب رنو مگان

قیمت شیشه عقب مگان 1600قیمت شیشه عقب مگان 2000
28/000/00032/000/000
لیست قیمت شیشه مگان

شیشه عقب مگان از نوع سکوریت تک لایه است که هنگام تولید ابتدا در برابر حرارت بالا قرار میگیرند و سپس در برابر سرمای شدید قرار می دهند تا مقاومت شیشه بالا رود.

به همین دلیل شکست شیشه سکوریت مگر در اثر برخورد ضربه ی به شدت سخت زیاد اتفاق نمی افتد.

شیشه عقب این خودرو در هر دو مدل دارای سنسور گرمکن است که جهت از بین بردن بخار شیشه در هنگام هوای سرد و بارانی استفاده می شود.

این شیشه چون تک لایه است و لایه ی طلقی که در شیشه لمینت وجود دارد در این شیشه مشاهده نمی شود و باعث می شود تا موقع شکست شیشه به چند تکه ریز تبدیل شود و هرگز نمی توان آن را ترمیم کرد.

تعویض شیشه عقب رنو مگان

ابتدا باید شیشه مگان و ابزار های مخصوص نصب شیشه را آماده کنید که شامل 1. ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل 2. چسب پلی اورتان 3. تیغ شیشه درار 4. پارچه برزنتی مخصوص برای پوشش بدنه 5. عینک و دستکش مخصوص ایمنی نصاب …

پس از آماده سازی موارد بالا باید شیشه شکسته مگان را از روی بدنه بردارید و خرده شیشه های باقی مانده دور تا دور نوار شیشه مگان و چسب هایی که از نصب قبلی باقی مانده و کلا محل نصب را از هر گونه چسب خاک و پلیسه پاک کنید..

قیمت-شیشه-عقب-رنو-مگان

زمانی که از پاکسازی محل نصب اطمینان حاصل کردید باید جهت چسب کاری نوار شیشه اقدام کنید. که باید حتما از چسب پلی اورتان استفاده شود.

متاسفانه امروزه تعداد چسب های پلی اورتان فیک در بازار زیاد مشاده می شود که باعث عدم آب بندی صحیح شیشه خودرو مگان شما می شود.

اما عبدالهی گلس با استفاده از چسب های اصلی وارداتی از امارات به شما در مورد آب بندی خودرو ضمانت 1 ساله می دهند.

نصب شیشه عقب رنو مگان

پس از چسب کاری نوار شیشه مگان به طور کامل و به اندازه ی کافی که به حدی باشد که هنگام قرار دادن شیشه روی بدنه چسب از دور نوار شیشه بیرون بزند و نه آنقدر کم و بریده بریده باشد که شیشه به بدنه به درستی نچسبد.

اکنون باید شیشه عقب مگان را روی بدنه قرار دهید و به جهت جلوگیری از جابه جایی هنگام حرکت خودرو شیشه مگان را به بدنه با چسب پهن بچسبانید.

مدت زمان نصب شیشه عقب مگان چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب مگان و 15 دقیقه زمان برای تمیز کاری خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا ارسال شیشه عقب مگان به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه عقب مگان به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه عقب مگان قبول می کنید؟

بله تهران نصب سیار شیشه عقب مگان پذیرفته می شود.

آیا بابت شیشه عقب مگان ضمانت می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی شیشه عقب مگان 100 درصد تضمینی می دهیم. اما شکست شیشه ی مگان در هیچ جای دنیا گارانتی نمی شود.

نصب و تعویض شیشه عقب مگان نیازمند تخصص و تجربه است. اگر نصاب تخصص لازم را نداشته باشد ممکن است علاوه بر خسارات مالی خسارات جانی نیز به بار آید.

فرقی نمی کند شیشه اصلی باشد یا شرکتی تخصص نصاب تعیین کننده ی نتیجه ی کار است…