شیشه عقب رنو ساندرو بر خلاف شیشه جلو رنو ساندرو از نوع سکوریت و تک لایه و سوراخدار است. لازم به ذکر است که این شیشه دارای مقاومت بالا در برابر ضربه است اما قابلیت ترمیم پذیری ندارد.ما می خواهیم به شما در مورد بهترین مارک شیشه عقب ساندرو و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های رنو توضیح دهیم تا در تصمیم گیری دچار تردید نشوید.

قیمت-شیشه-عقب-رنو-ساندرو

قیمت شیشه عقب رنو ساندرو

قیمت شیشه عقب ساندرو بهنورقیمت شیشه عقب ساندرو آسیا
20/000/000 ریال18/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه رنو ساندرو

شیشه سکوریت به دلیل نوع فرآیند تولید که دارد ابتدا در برابر حرارت بالا و سپس در معرض سرمای شدید قرار می دهند تا مقاومت پذیری شیشه را بالاببرند. به همیت دلیل با ضربه های عادی این شیشه ها ترک برنمی دارند. اما اگر ضربه شدید باشد و یا شیشه ها گرم و سرد شود باعث از دست رفتن مقاومت شیشه می شود و به تکه های ریز و مکعبی شکل تبدیل می شود.

شیشه-عقب-رنو-ساندرو-وو

تعویض شیشه عقب رنو ساندرو

شیشه عقب ساندرو آسیا و بهنور هر دو از برند های معروف و با کیفیت هستند. اما برخی تاکید دارند که حتما شیشه فابریکی که در کارخانه نصب می شود را می خواهند که آن برند بهنور است.و قیمت بالاتری نسبت به نمونه ی آسیا دارد. اگر حساسیت خاصی روی این موضوع که حتما فابریکی باشد ندارید برند آسیا نیز تایید شده و دارای خم و شفافیت خوبی است. که دیگر نیازی نیست هزینه ی بیشتری بپردازید …

ابزار های لازم جهت نصب و تعویض شیشه عقب ساندرو به شرح زیر است:

  1. چسب پلی اورتان به همراه تفنگی مخصوص
  2. ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل
  3. چسب پهن خارجی
  4. دستکش و عینک مخصوص برای نصاب
  5. جاروبرقی صنعتی
  6. دستگاه باد
  7. تیغ شیشه درار
  8. پارچه برزنتی ( جهت جلوگیری از آسیب خرده شیشه ها به بدنه خودرو )

با استفاده از ابزار های بالا ابتدا شیشه ی شکسته را بر میداریم و محل نصب شیشه را با ابزار شمار 5 و 6 تمیز میکنیم . توجه کنید اگر گرد و خاک و چسب قبلی را ازمحل نصب به طور کامل پاک نکنید در آب بندی شیشه اتومبیل شما مشکل پیش می آید..

زمانی که محل نصب شیشه کاملا تمیز شد باید اقدام به چسب کاری کنید. اگر چسب شیشه عقب ساندرو را بیش از اندازه بزنید چسب از دور تا دور شیشه ساندرو بیرون می زند و ظاهری ناخوشایند به بار می آورد.

و اگر چسب را کم کم و بریده بریده بزنید مانع از چسبیدن کامل شیشه به بدنه می شود. بهترین کار اندازه دقیق و متناسب است که این مورد را تنها نصاب کاربلد و حرفه ای می تواند درست تشخیص دهد.

نصب شیشه عقب رنو ساندرو

اکنون باید شیشه عقب ساندرو را روی بدنه قرار دهید و با چسب پهن آن را به بدنه بچسبانید.تا هنگام حرکت شیشه جابه جا نشود. پس از نصب شیشه باید سنسور گرمکن را چک کنید که هنگام نصب به آن آسیب نرسیده باشد.

مدت زمان نصب شیشه عقب ساندرو چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و آب بندی شیشه عقب ساندرو و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه های عقب ساندرو

آیا ارسال شیشه عقب ساندرو به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب ساندرو به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل برای شیشه عقب ساندرو دارید؟

بله نصب در محل شیشه عقب ساندرو در سراسر تهران فراهم است.

ضمانتی بابت شیشه عقب ساندرو می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه عقب رنو ساندرو به شما می دهیم اما شکست شیشه شامل ضمانت نمی شود.

بهترین مارک شیشه عقب ساندرو چیست؟

برند بهنور