شیشه عقب رنو داستر بر خلاف شیشه جلو رنو داستر از نوع سکوریت تک لایه است که قابلیت ترمیم پذیری هم ندارد.ما در این مقاله می خواهیم بهترین مارک شیشه عقب داستر و بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی را نیز به شما معرفی کنیم. اولین موردی کهپس از شکست شیشه به ذهنتان می رسد” از کجا شیشه عقب داستر بخرم” یا بهترین مرکز نصب شیشه عقب داستر کجاست؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید…

شیشه-عقب-رنو-داستر-اصلی

قیمت شیشه عقب رنو داستر

قیمت شیشه عقب رنو داستر خارجیقیمت شیشه عقب رنو داستر ایرانی
80/000/000 ریال28/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه عقب داستر

شیشه عقب داستر دارای قیمت های متفاوت در برند های متفاوت است. که نوسانات ارزی بر روی تمام برند ها حتی نمونه ی ایرانی تاثیر گذار است.

عبدالهی گلس توزیع کننده انواع شیشه اتومبیل های داخلی و خارجی است . رقابت در قیمت شیشه ها باعث سردرگمی خریدار شده و نمی تواند تصمیم گیری درست داشته باشد.

بهترین مارک شیشه عقب داستر بین نمونه های ایرانی می توان به آسیا ونوس امید و بهنور اشاره کرد. و نمونه ی اصلی آن جنیون پارت است.

قیمت-شیشه-عقب-رنو-داستر

تعویض شیشه عقب رنو داستر

حتما جهت نصب و تعویض شیشه عقب داستر به یک متخصص شیشه اتومبیل مراجعه کنید. نه خودتان و نه یک نصاب معمولی هرگز نمی تواند نصب اصولی را انجام دهد. نصب باید به گونه ای باشد که وقتی باران می آید داخل کابین آب وارد نشود و یا در جاده ها گرد و غبار و باد به داخل کابین راه پیدا نکند. که این کار نیازمند تخصص است.

مراحل تعویض شیشه عقب خودرو را در ادامه به شما خواهیم گفت اما موردی که گفتنی نیست تجربه ی نصاب است که نوار شیشه عقب داستر چگونه باشد چسب ول نمی کند و طریقه ی چسب کاری باید چگونه باشد که به درستی شیشه به بدنه بچسبد. ما همه ی این موارد را به شما خواهیم گفت…

ابتدا باید شیشه موردنظرتان را انتخاب کنید سپس ابزار آلات مخصوص نصب مانند چسب ، و جعبه ابزار مخصوص شیشه خودرو ، پارچه برزنتی مخصوص و همچنین ابزار های امنیتی نصاب مانند دستکش و عینک آماده شوند.

شیشه ی شکسته ی عقب داستر را با احتیاط بر می داریم( که وجود آن پارچه برزنتی به همین دلیل است چون شیشه ی سکوریت خرد می شود برای جلوگیری از آسیب وارده به خودرو آن را روی بدنه عقب قرار می دهیم) برف پاک کن عقب را نیز باز می کنیم ، حالا باید توسط ابزار مخصوص شیشه اتومبیل و تیغ شیشه درار شیشه خرده های باقی مانده در دور تا دور نوار شیشه را تمیز کنیم.

اولین مرحله ی آب بندی همین مرحله تمیز کاری نوار از خاک و گرد و غبار و جای چسب قبلی است. و دومین مرحله آب بندی به چسب آن بستگی دارد. که اولا از چه نوع چسبی باشد دوما چگونه چسب را روی بدنه قرار دهیم…

شیشه-عقب-رنو-داستر

نصب شیشه عقب رنو داستر

چسب باید چسب پلی اورتان اصلی اورپایی باشد و از بالا به پایین کل نوار شیشه عقب داستر را پوشش دهد. اگر زیاد باشد از دور شیشه عقب داستر چسب اضافی بیرون می زند که اصلا خوشایند نیست و اگر کم و یا بریده بریده باشد شیشه عقب داستر به درستی به بدنه نمی چسبد.

برای نصب شیشه روی بدنه باید از پوشش چسب رو تمام قسمت های نوار به اندازه ی کافی اطمینان حاصل کنید. چون اگر کم و یا زیاد باشد نصب خوبی نخواهیم داشت.حال که محل نصب شیشه عقب داستر تمیز و چسب کاری شده نوبت نصب شیشه داستر روی بدنه است.

به دلیل وجود سوراخ برف پاک کن روی شیشه عقب داستر باید پس از جاگذاری شیشه عقب داستر روی بدنه برف پاک کن آن را نیز نصب کنیم.