شیشه عقب بی ام و 528 بر خلاف شیشه جلو بی ام و 528 از نوع سکوریت تک لایه است. اما به شدت از مقاومت بالایی برخوردار است. به قطع می توان گفت مقاومت شیشه ی سکوریت از لمینت بیشتر است. اما ایمنی شیشه ی لمینت به عنوان شیشه ای که جلو قرار دارد و ارتباط مستقیم با چشم راننده و سرنشین جلو دارد مسلما بیشتر است.

در ادامه به شما بهترین نصاب شیشه عقب 528 و قیمت ها و تنوع برند در این شیشه را به طور کامل معرفی می کنیم.

شیشه-عقب-بی-ام-و-528-f10

قیمت شیشه عقب بی ام و 528

قیمت شیشه عقب بی ام و 528 فابریک اورجینال دودی سولار + نصب400/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب 528 فابریک اورجینال نمونه ی سبز + نصب 350/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب بی ام و 528 خارجی + نصب 170/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب بی ام و نمونه ی کشور چین + نصب 150/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه عقب 528

شیشه عقب 528 در دو نمونه ی سبز و دودی قابل اجرا است. این که شما کدام شیشه را می توانید نصب کنید بستگی به کد فنی خودرو دارد که بعضا روی شیشه جلو در قسمت چپ و پایین شیشه حک می شود.

شیشه عقب بی ام و 528 دارای گرمکن روی شیشه عقب است که در تصویر مشاهده می کنید.

شیشه-عقب-بی-ام-و-528-نمونه-ی-اصلی

نمونه ی ایرانی این شیشه هنوز تولید نشده است بهه محض تولید توسط شیشه اتومبیل عبدالهی قابل عرضه است.

اما فعلا می توانید از نمونه های اصلی اروپایی و چینی آن بهره مند گردید.

تعویض شیشه عقب بی ام و 528

برای تعویض شیشه عقب 528 سری 5 اف 10 فرقی نمی کنه شما شیشه ی اصلی در دست دارید یا نمونه ی ارزان تر آن (برند چینی ) نصاب مشخص می کند که نصب چگونه پیش می رود.

لطفا برای نصب شیشه خودرو های خاص مانند بنز و بی ام پورشه و.. نزد هر شیشه اتومبیلی انجام ندهید. ابتدا تحقیق کنید اگر نصاب ناشی باشد از چسب بی کیفیت و بیش از حد روی نوار خودرو استفاده کند موقع قرار دادن شیشه روی بدنه چسب از دور شیشه بیرون می زند که گاها به بدنه نیز آسیب می رساند.

و از آن مهمتر چسب پهنی که در پایان کار استفاده می شود باید از نوع خارجی آن باشد تا موقع چسباندن شیشه به بدنه به رنگ بدنه بی ام و 528 شما آسیب نرسانند.

قیمت-شیشه-عقب-بی-ام-و-528-سری-5

مطمئنا تا به حال به چنین موارد زیر و پیش پا افتاده فکر هم نمی کردید اما همین مسائل در آب بندی و تمیزی کار به شدت تاثیر گذار است.

وگرنه قالب شیشه در نمونه ی اصلی خارحی و چینی که تفاوت چندانی ندارد.فردی کعه تسلط کامل به نصب دارد نمونه ی متفرقه ی این شیشه را نیز همانند فابریک کارخانه آب بندی می کند .

و بلعکس فردی که مهارت لازم را در این امر ندارد به راحتی می تواند در آب بندی شیشه ی اصلی نیز خلل ایجاد کند.

لازم به ذکر است که شیشه ی سکوریت قابل ترمیم نیست و از آن جایی که شیشه عقب 528 از نوع سکوریت است پس به محض شکست باید تعویض گردد.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب بی ام و 528 در بازار چیست؟

متاسفانه دلالان خودرو در شیشه اتومبیل نیز رخنه کردند که شامل شیشه عقب 528 نیز می باشد. به دلیل وجود تنوع برند های اصلی خارجی و چینی و شباهت زیاد هر کدام به نمونه ی اصلی دلالان خودرو نمونه ی اروپا یا چین را به جای نمونه ی اصلی در بازار قیمت گذاری می کنند و با کمی قیمت کمتر مشتری نا آگاه را وسوسه می کنند.

برخی دلالان نیز شیشه های موج دار و بی کیفیت را با قیمت کمتر به مشتری می فروشند و دلیل اصلی این ارزانی را مطرح نمی کنند.

بهتر است برای امنیت بیشتر خودتان از شیشه اتومبیل های معتبر در بازار مانند شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه و نصب کنید تا آسوده خاطر باشید.