شیشه عقب برلیانس h330 بر خلاف شیشه جلو برلیانس h330 از جنس سکوریت و تک لایه است که اتفاقا از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه ی لمینت برخوردار است.در ادامه بهترین مارک و بهترین نصاب شیشه عقب اچ 330 را به شما معرفی می کنیم. تا هنگام خرید و نصب اطلاعات لازم را داشته باشید.

شیشه عقب برلیانس h330

قیمت شیشه عقب برلیانس h330

قیمت شیشه عقب برلیانس اچ 330 اصلی قیمت شیشه عقب اچ 330 شرکتی متفرقه
26/000/000 ریال20/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه عقب برلیانس

قیمت ها با هزینه ی نصب درج شده اند اما به روز نیستند برای دریافت قیمت به روز می توانید هم تماس بگیرید و هم می توانید به واتساپ پیام ارسال کنید و هر سوال در مورد نصب و لوکیشن جهت مراجعه و … را بپرسید.

مجموعه ی عبدالهی با 3 دهه سابقه و تجربه ی بالایی که دارند. یکی از بهترین ها در این حوزه هستند.

شیشه عقب برلیانس دارای سنسور هیتر است که هنگام نصب و تعویض باید مراقب باشید که به آن آسیب نرسانید.

از طرفی این شیشه به دلیل نوع شرایط تولیدی به شدت مقاوم است اما زمانی که مقاومتش از دست برود و ترک بردار به هیچ عنوان قابل ترمیم نیست. و حتما باید جهت تعویض شیشه اقدامات لازم را به عمل آورید.

قیمت-شیشه-عقب-برلیانس-h33000

تعویض شیشه عقب برلیانس h330

هنگامی که شیشه ی عقب اچ 330 شما ترک برداشت دنبال راهی جز تعویض شیشه نباشید. چون این شیشه قابلیت ترمیم ندارد.چیزی که در نصب و تعویض شیشه عقب اچ 330 اهمیت دارد نوع چسب و عملیاتی که جهت آب بندی آن انجام می شود است.

چه نوع چسبی برای نصب و آب بندی شیشه عقب برلیانس بهتر است؟

در گذشته از چسب آکواریوم جهت نصب شیشه خودرو از داخلی تا وارداتی استفاده می شد. اما امروزه چسب پلی اورتان استفاده می شود. که این نوع چسب در ماه های ابتدایی تنها نمونه ی اصلی آن را می توانستید پیدا کنید اما الان انواع متفاوت آمن در بازار پخش شده است که تنها تعداد محدودی از آن ها از کیفیت مرغوب برخوردار هستند.

تفاوت شیشه اتومبیل عبدالهی با سایر شیشه اتومبیل ها در انتخاب متریال با کیفیت و درجه 1 است. مدیریت آقای عبدالهی کیفیت کار را به سود بیشتر ترجیه می دهند. و رضایت مشتری اولویت ایشان است.

نصب شیشه عقب برلیانس h330

مدت زمان تعویض شیشه عقب برلیانس اچ 330 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب اچ 330 و 5 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

ارسال شیشه اتومبیل برلیانس 330 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب اچ 330 به سراسر کشور فراهم است.

ایا بابت شیشه عقب برلیانس 330 ضمانت می دهید؟

بله ضمانت کامل بابت نصب و آب بندی شیشه عقب 330 می دهیم اما شکست شیشه 330 شامل گارنتی نمی شود.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب برلیانس 330 در بازار چیست؟

اولا باید بدانید که قیمت و ابعاد و اندازه ی برلیانس مدل اچ 330 با 220 و سایر مدل های برلیانس تفاوت دارد. ثانیا در حوزه ی شیشه خودرو نیز دلالانی وجود دارند که با شایعه پراکنی در مورد تنوع قیمتی مشتری را با سردرگمی مواجه می کند.

اگر برای تعویض شیشه به جای مطمئن و شناخته شده مراجعه کنید خیال خودتان راحت تر است. برای اطمینان بیشتر می توانید ویدیو تعویض انواع شیشه های داخلی و خارجی را در اپارات عبدالهی گلس مشاهده کنید.

بهترین مارک این شیشه برند سایپا شیشه است. البته نمونه شرکت های داخلی مانند امید آسیا بهنور و ونوس نیز این شیشه را تولید می کنندو اما نمونه یفابریک آن سایپا شیشه است.