شیشه عقب اوتلندر از نوع سکوریت و برخلاف شیشه جلو اوتلندر 3 لایه نیست. و تنها از یک لایه تشکیل می شود اما مقاومت بسیار بالایی دارد.ما در این مقاله به شما قیمت شیشه میتسوبیشی اوتلندر و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های میتسوبیشی را معرفی می کنیم.

قیمت-شیشه-عقب-اوتلندر-1

قیمت شیشه عقب اوتلندر

قیمت شیشه عقب میتسوبیشی اوتلندر خارجی 105/000/000 ریال (قیمت شیشه ) 10/000/000 ریال (اجرت نصب )
قیمت شیشه عقب mitsubishi otlander تولید چین 90/000/000 ریال10/000/000 ریال (اجرت نصب )
قیمت شیشه عقب mitsubishi otlander تولید داخلی 25/000/000 ریال 3/000/000 ریال (اجرت نصب )
لیست قیمت شیشه اوتلندر

قیمت شیشه ها و هزینه ی تعویض آن در جدول بالا ذکر شده که این قیمت ها به روز نیستند و برای کسب قیمت به روز این شیشه ها باید تماس حاصل فرمایید.

شیشه عقب این خودرو در دو تیپ رنگی تولید می شود که یکی سبز و دیگری دودی است. و بر اساس کد فنی خودرو که گاهی این وین نامبر روی شیشه جلو حک می شود می توان تشخیص داد که نمونه ی اصلی شیشه های این خودرو در کدام رنگ است.

شیشه-عقب-اوتلندر-اصلی-1

شیشه عقب mitsubishi otlander دارای یک سوراخ در قسمت پایین شیشه که در هر دو نوع سبز و دودی طراحی می شود است. این سوراخ را برای نصب برف پاک کن طراحی کردند.و کاربرد دیگری جز این ندارد.

علاوه بر این روی شیشه عقب از داخل یک سوکت گرمکن دارد که جهت از بین بردن بخار شیشه برای دید بهتر راننده نصب می شود.

تعویض شیشه عقب اوتلندر

برای تعویض شیشه های میتسوبیشی اوتلندر باید به مواردی نظیر نوع چسب نحوه ی چسب کاری و مهارت نصاب دقت نمود. چسب مورد استفاده در نصب شیشه های میتسوبیشی در گذشته آکواریوم بود . که امروز دیگر از آن استفاده نمی شود. چون چسب با کیفیت و درجه یکی به نام پلی اورتان آمده است. که جایگزین قدری برای نصب و آب بندی شیشه می باشد.

شیشه های سکوریت را هرگز نمی توان ترمیم کرد بنابراین شیشه عقب mitsubishi otlander که از نوع سکوریت است نیز قابل ترمیم نیست.

نحوه ی در دست گرفتن تفنگی که چسب در آن قرار میگیرد.بسیار اهمیت دارد چون خواب چسب روی نوار را تعیین می کند. و اگر کم باشد بریده بریده چسب را بزنید شیشه به درستی نمی چسبد ، اگر زیاد از حد چسبی روی نوار شیشه عقب mitsubishi otlander بزنید پس از قرار گیری شیشه روی بدنه از دور شیشه چسب های اضافی ظاهری زشت و نصبی کثیف را به شما نشان می دهد.

تناسب باید در چسب حفظ شود و به اندازه ی کافی نوار را به چسب آغشته کرد.

خرید-شیشه-عقب-اوتلندر-1

علت تفاوت قیمت شیشه عقب میتسوبیشی اوتلندر در بازار چیست؟

متاسفانه در هر بازاری به خصوص بازار خودرو دلال وجود دارد و افراد سودجوی منتظر در صحنه هستند که شیشه های بی کیفیت ولی ارزان را در بازار وارد می کنند و این دوگانگی قیمت را بوجود می آورند.

و شما را با سردگمی مواجه می کنند. برای رفع این سردرگمی و تصمیم درست شما باید از مراکز معتبر شیشه اتومبیل شیشه را تهیه کنید مانند شیشه اتومبیل عبدالهی که 3 دهه همراه شماست و انواع نصب ها را تجربه کرده است.

و امروز در شیشه اتومبیل عبدالهی متخصص نصب شیشه و ترمیم بالابر و قفل و… هر کدام مجزاست .

شما با رزرو وقت قبلی بدون معطلی می توانید جهت نصب و تعویض شیشه اقدام کنید.

شیشه های معتبر توسط شرکت های آسیا شیشه ، امید اصفهان ، سپهر گیلان ، ونوس ، سایپا شیشه و بهنور تولید می شوند.

که از این شیشه ها در صنعت خودرو سازی سایپا و ایران خودرو نیز استفاده می گردد.

برند ونوس و بهنور شیشه های فابریک 206 ال 90 ، اچ سی کراس سمند و…است…

سایپا شیشه آسیا و سپهر هم برای خودرو های سایپا نصب می شوند.