شیشه عقب ال 90 بر خلاف شیشه جلو رنو ال 90 از نوع سکوریت و تک لایه است. این شیشه فاقد آپشن خاصی است و تنها دارای یک سوکت گرمکن روی شیشه عقب می باشد. شیشه عقب این خودرو با شیشه عقب ساندرو متفاوت است. روی شیشه عقب ساندرو برف پاک کن قرار دارد و شیشه ای سوراخدار است در صورتی که عقب ال 90 فاقد برف پاک کن است…بر خلاف ذهنیت اکثریت به دلیل مشابه بودن بسیاری از قطعات ساندرو و ال 90 شیشه های این خودرو با یکدیگر تفاوت دارند.

شیشه-عقب-ال-90-فابریک

قیمت شیشه عقب ال 90

قیمت شیشه عقب رنو ال نود دودیقیمت شیشه عقب رنو ال نود ونوسقیمت شیشه عقب ال نود شرکتی
25/000/000 ریال22/000/00018/000/000 ریال

شیشه عقب ال نود به دلیل نوع فرآیند تولیدی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است.چون ابتدا در برابر حرارات بالا و فورا در دمای سرد قرار میگیرد. و این کار موجب استحکام بیشتر این شیشه در برابر ضربه می شود.

برای شکست شیشه ی سکوریت در ساخت فیلم های نمایش های خانگی نیاز است تا ابتدا از استحکام شیشه کم شود که این کار تنها با روش های خاصی امکان پذیر است که توسط مدیریت عبدالهی گلس به کارگردان گفته می شود.

تعویض شیشه عقب ال 90

با وجود استحکام بالایی که این شیشه دارد در برابر ضربات سخت احتمال شکست وجود دارد. و زمانی که به شکست منجر می شود هیچ راهی جز تعویض شیشه نداریم..

یعنی هرگز نمی توانید این شیشه را ترمیم کنید.. چرا که به قطعات ریزی تبدیل می شود که قابل ترمیم نیست…

برای نصب و تعویض شیشه نیازمند تخصص بالا و ابزار هایی هستیم که عبارتند از :

  1. چسب پلی اورتان اصلی
  2. جاروبرقی
  3. دستگاه باد
  4. دستمال نمدار
  5. ابزار مخصوص جهت جدا کردن شیشه از بدنه ال 90
  6. چسب پهن خارجی
  7. مکنده دوقلو

ابتدا شیشه ی شکسته ی ال نود قبلی را از روی بدنه ال 90 بر میداریم..که برای این کار نصاب باید دستکش مخصوص و عینک داشته باشد تا هنگام برداشتن شیشه از روی بدنه دست و چشم نصاب آسیب نبیند…

پس از برداشتن شیشه توسط کادر مجرب عبدالهی نوار شیشه باید از هر گونه خرده شیشه ، گرد و خاک و چسب قبلی پاک شود. در واقع محل نصب را باید کاملا تمیز کنید…تا چسب به خوبی روی نوار قرار گیرد در غیر این صورت چسب به خوبی به نوار نمی چسبد و مانع از آب بندی صحیح شیشه می گردد.

نحوه ی چسب کاری نوار شیشه ال نود بسیار اهمیت دارد باید به صورت 7 نوک چسب را برش بزنیم و از بالا به پایین روی نوار پوشش دهیم..

بهترین-مارک-شیشه-عقب-ال-90

نصب شیشه عقب ال 90

اکنون نوبت قرار دادن شیشه ال نود روی بدنه است که برای این کار بهتر است از ابزار شماره 7 استفاده کنید.تا شیشه را درست و سر جای خود قرار دهید. پس از قرار گیری شیشه روی بدنه ضمن اینکه خودرو حرکت کند ممکن است چون چسب شیشه هنوز خشک نشده است ، شیشه عقب ال نود جابه جا شود…از چسب پهن برای چسباندن شیشه و عدم جابه جایی آن استفاده می کنیم…

گرمکن-شیشه-عقب-ال-90
مدت زمان نصب شیشه عقب ال نود چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب رنو ال نود و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

ارسال شیشه عقب ال نود به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب رنو ال نود به سراسر کشور فراهم است..

آیا برای شیشه عقب رنو ال نود نصب سیار هم دارید؟

بله نصب سیار در 22 منطقه ی تهران امکان پذیر است.

ضمانتی بابت نصب و آب بندی شیشه عقب ال 90 می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی به طور کامل می دهیم اما شکست شیشه ی ال نود شامل گارانتی نمی شود.