شیشه عقب النترا از جنس سکوریت و دارای سنسور گرمکن شیشه عقب است.اما خبری از برف پاک کن روی شیشه ی عقب نیست. اگر می خواهید برای تعویض شیشه عقب النترا مراجعه کنید و به دنبال قیمت مناسب و با کیفیت این شیشه هستید تا انتها این مقاله با ما همراه شوید.

قیمت شیشه عقب النترا

قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2014 اصلی +نصب 120/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2014 چینی +نصب 70/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2014 ایرانی +نصب 30/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2017 اصلی +نصب 180/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2017 چینی +نصب 70/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب hyundai elentra 2017 تولید داخلی +نصب 35/000/000 ریال

آیا می دانستید النترا توسط دو شرکت آسان موتور و کرمان موتور در دو کد فنی متفاوت به بازار وارد شده است. این تفاوت در شیشه های النترا هم دیده شد مثلا شیشه جلو النترا در مدل 2014 و مدل 2017 کاملا با هم تفاوت داشتند.

اما آیا این تفاوت در شیشه ی عقب این خودرو نیز وجود دارد یا مشابه هم هستند؟

خیر شیشه عقب این خودرو نیز در دو مدل 2014 و 2017 تفاوت دارد.

قیمت-شیشه-عقب-النترا

تعویض شیشه عقب النترا

هنگام تعویض این شیشه باید به مواردی نظیر نوع چسب متریالی که در نصب استفاده می شود. ابزار های مخصوص و مهم تر از همه نحوه ی کار کرد نصاب توجه کرد.

شما زمانی که برای پرسیدن قیمت شیشه خودرو موردنطرتان تماس میگیرید اولین چیزی که می پرسید قیمت شیشه و سوال بعدی شما اصلی بودن یا نبودن آیا شیشه فابریک خودش دارید؟

تا به حال شده بپرسید آیا شما متخصص در نصب شیشه اتومبیل دارید؟

من فکر می کنم به همان اندازه که کیفیت شیشه نوع شیشه (فابریکی یا شرکتی ) اهمیت دارد. شخصی که آن را نصب می کند نیز اهمیت دارد.

چون فرد نصاب اگر تخصص لازم را نداشته باشد حتی شیشه ی اصلی را نمی تواند درست نصب کند. بنابراین گاهی اوقات شاید نصاب ماهر از شیشه فابریکی در نصب یک شیشه اهمیتش بیشتر باشد.

مهم ترین چیز در نصب یک شیشه آب بندی صحیح است. و این موضوع هیچ فرقی نداره شما شیشه ی اصلی نصب می کنید یا شیشه ی شرکتی ! به نوع چسبی که استفاده می کنید به نوع تمیز کردن نوار شیشه و به نحوه ی چسبی که روی نوار کشیده می شود بستگی دارد.

بدون شک زیباترین و تمیز ترین نصب ها را در شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید مشاهده کنید با ظرافت تمام !

می توانید به آپارات عبدالهی مراجعه کنید و انواع ویدیو های تعویض شیشه را مشاهده کنید.

شیشه-عقب-النترا

نصب شیشه عقب النترا

مدت زمان نصب شیشه عقب elentra چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه برای نصب شیشه عقب elentra و 15 دقیقه برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا نصب در محل برای شیشه عقب elentra دارید؟

بله نصب سیار در سراسر تهران برای شیشه عقب elentra پذیرفته می شود.

علت تفاوت قیمت شیشه النترا در بازار چیست؟

مردم واقعا از این همه تفاوت قیمت دچار سردرگمی می شوند. و برای خرید شیشه النترا تصمیم گیری دشوار می شود. اما نگران نباشید ما به شما دلیل این همه تفاوت قیمت را خواهیم گفت..

باید بدانید که برخی از شیشه خودرو های وارداتی در ایران نیز تولید می شود بگذریم که تمام مواد تولید خارجی است و تنها در ایران پخت می شود.

که این شرکت ها معتبر و شناخته شده هستند مانند شرکت آسیا ، سایپا ، ونوس ، امید، سپهر گیلان و بهنور که شیشه خودرو های کارخانه جات ایران خودرو سایپا نیز از همین برند ها است.

اما یک سری کارخانجات در ایران هستند که با متریال داخلی شیشه ها را تولید می کنند که یا در قالب گیری اشتباه زیادی دارند یا در شفافیت شیشه که شما کاملا آن را درک خواهید کرد.

این تفاوت قیمت ها وابسته به این مواردی که گفتیم است.

شیشه های ایرانی با کیفیتی نزدیک تر به نمونه ی اصلی از قیمت بیشتری برخوردار است و نمونه های سری دوم که گفتیم بی کیفیت بوده و معمولا ما اصلا به مشتری اعلام نمی کنیم.

اما افرادی که وجدان کاری ندارند برای سود بیشتر این شیشه ها را در بازار وارد می کنند و مشتری نا آگاه از همه جا برای خرید آن اقدام می کند.

حالا می پرسید برای جلوگیری از این اتفاقات چه کار کنید؟

کافیه برای خرید و نصب و تعویض شیشه به مکان های معتبر مانند عبدالهی گلس مراجعه کنید که کارشان را می توانید رو تمام خودرو های داخلی و خارجی در آپارات مشاده کنید و پس از کسب اطمینان لازم مراجعه کنید.