با ما همراه شوید برای بررسی قیمت شیشه سوناتا وای اف(شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) .در این مقاله ما میخواهیم در مورد قیمت شیشه جلو و شیشه عقب و شیشه های درب سوناتا بحث و بررسی کنیم. همانطور که میدانید سوناتا انواع مختلفی دارد و ما در اینجا می خواهیم به بررسی سوناتا وای اف برسیم. شاید برای شما سوال پیش آید که انواع دیگر سوناتا کدام است؟اصلا نگران نباشید ما در این مقاله اشاره کوچکی به انواع سوناتا خواهیم کرد.

تعویض شیشه جلو سوناتا وای اف

مدت زمان لازم برای تعویض شیشه sonsta yf چقدره؟

تقریبا 45 دقیقه اما ممکن است به دلیل نظافت و جاروبرقفی به 1 ساعت هم برسد.

آیا نصب سیار برای تعویض شیشه sonata yf دارید ؟

بله نصب سیار موجوده.

قیمت شیشه جلو سوناتا YF

اگر به تصویر زیر دقت کنید مشاهده میکنید که شامل سنسور باران است و پایه آینه روی شیشه جلو نصب است که در کنار آن هیتر نیز مشاهده می شود.شیشه جلوی این خودرو نیز در قسمت بالای شیشه رنگی و دور شیشه نیز سیاه است. همچنین شیشه جلوی اصلی و های کپی نیز وجود دارد.شرکت های ایرانی برای شیشه جلو می توان به اسیا و امید اشاره کرد.

شیشه-جلو-سوناتا-وای-اف
شیشه جلو سوناتا وای اف

شیشه جلو سوناتا وای اف

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شیشه جلوی این خودرو دارای سنسور باران می باشد و همچنین دارای هیتر یا همان گرمکن می باشد.لازم به ذکر است که در نوع LOW APTION این خودرودر شیشه جلو سنسور ندارد.

همانطور که در مقدمه گفتیم شیشه جلوی این خودرو دارای مدل های مختلفی است.شیشه جلوی این خودرو از جنس لمینت است و نوار دور شیشه آن به رنگ مشکی است که موجب عدم تابش مستقیم نور خورشید به چشم راننده می شود.

این شیشه به چهار دسته تقسیم میشود دسته ی اول شیشه ایرانی شرکت های امید وآسیا و دسته ی دوم شیشه ی چینی و دسته ی سوم شیشه ی اروپایی و دسته ی چهارم اصلی جنیون.

انتخاب به سلیقه ی خود فرد می باشد هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیتی. اگر فرد به دنبال قیمت پایین تر است باید شیشه ایرانی انتخاب کند و اگر به دنبال کیفیت هستید باید شیشه اصلی را انتخاب کنید و برای حد وسط می توانید از شیشه چینی استفاده کنید که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت ما بین شیشه ی ایرانی و شیشه ی اصلی است.

قیمت شیشه عقب سوناتا YF

جهت استعلام قیمت می توانید با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه عقب سوناتا وای اف

بهتر است بدانید که شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت (نشکن) می باشد ، همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید،روی ستون عقب پشت درب کابین عقب شیشه روستونی کوچکی تعبیه شده است.شیشه اصلی این خودرو برای کره است. شرکت های ایرانی که این شیشه را موجود دارند می توانیم از امید و شیشه آسیا یاد کنیم برای شیشه عقب سوناتا وای اف.

شیشه-سوناتا-وای-اف

قیمت شیشه عقب سوناتا وای اف

کمی اشاره کنیم به رقبای سوناتا YF مانند تویتا کمری ،نیسان تیانا ،کیا اپتیما،از لحاظ سواری تیانا از سوناتا برتری دارد و همچنین از لحاظ شتاب قدرت و سرعت.در ضمن امکانات بسیار خوبی نیز دارد.اما گیربکس CVT نیسان تیانا و همچنین از لحاظ ظاهری تا حدودی قدیمی است.و اما رقیب بعدی تویوتا کمری که از لحاظ آپشن خیلی کمتر از سوناتا وای اف است. حتی تو دوزی های کمری را از جنس چرم نیست.

و مورد دیگری در مورد تویوتا کمری این است که تویوتا کمری در سال2011 و در سال 2007 خیلی با هم از لحاظ ظهر و امکانات فرقی ندارند،به همین دلیل است که سوناتا برتری دارد نسبت به کمری.

و اما رقیب اصلی سوناتا وای اف خودرو کیا اپتیما 2012 است که این دو بسیار از لحاظ قدرت فنی و آپشن همانند یکدیگرند. اما با این تفاوت که طراحی ظاهری آن کمی اسپرت تر و شکیل تر است.بدین منظور جوانان بیشتری را طرفدار خود می کند.

برای دریافت قیمت شیشه عقب سوناتا وای اف با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه های درب سوناتا وای اف

همانگونه که در مورد شیشه های جلو و عقب گفتیم شیشه های بغل سوناتا نیز دارای نوع اصلی و چینی و همچنین ایرانی می باشد. پیشنهاد شیشه اتومبیل عبداللهی شیشه اصلی می باشد اما این بدان منظور نیست که دیگر شیشه ها را موجود نداریم و یا آنها خیلی بد هستند؟ خیر اصلا ، شیشه اتومبیل عبداللهی هر سه دسته شیشه ی ایرانی و شیشه چینی و همچنین شیشه اصلی را موجود دارند.

شیشه-درب-سوناتاوای-اف
نمایی از سوناتا

سانروف سوناتا وای اف

شیشه سانروف سوناتا از جنس سکوریت نشکن است و طوری طراحی شده است که تابش نور مستقیم به سرنشینان نرسد.

شیشه اتومبیل عبداللهی همه نوع سانروف برای هر خودرویی را موجود دارند.

انواع سوناتا

انواع شیشه سوناتا وای اف/YF
انواع شیشه سوناتا ال اف/LF
انواع شیشه سوناتا ان اف/NF
انواع شیشه سوناتا

روستونی سوناتا YF

با مشاهده تصویر متوجه می شوید که این خودرو دارای روستونی است و لچکی ندارد.تفاوت روستونی با لچکی در این است که لچکی با درب خودرو است یعنی متصل به درب خودرو می باشد و روستونی متصل به بدنه خودرو است که جهت زیبایی بیشتر دور آن را با فریم تزیین کردند.

در شیشه اتومبیل عبداللهی تمام شیشه ها اعم از شیشه جلو و عقب و شیشه روستونی سوناتا وای اف موجود است. ارسال به صورت تک و عمده در سراسر کشور فراهم است . نصب سیار نیز در سراسر تهران فراهم است.

ترمیم و تعویض شیشه سوناتا YF

اگر خودروی سوناتای شما دچار ترک و یا شکستگی است می توانید با ترمیم و یا تعویض شیشه آن دیگر نگران این آسیب دیدگی نباشید اگر به دنبال جای سریع و مطمئن هستید شیشه اتومبیل عبداللهی همواره با شماست با بالای 25 سال سابقه در زمینه شیشه خودرو تیم مجرب شیشه عبداللهی در کمترین زمان شیشه ی خودروی شما را ترمیم و یا تعویض می کنند با بهترین متریال و ابزار استاندارد.

شیشه-عقب
شیشه عقب سوناتا

قیمت شیشه سوناتا وای اف

برای دریافت قیمت شیشه های جانبی سوناتا وای اف می توانید با شماره 02177196143 و 02177090652 تماس حاصل فرمایید. تما شیشه ها اعم از شیشه درب جلو وای اف شیشه درب عقب وای اف شیشه روستونی وای اف شیشه جلو وای اف و شیشه عقب وای در تمام برند ها اصلی و متفرقه در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه دودی سوناتا وای اف

شما از دو طریق می توانید شیشه های دودی را برای خودرو خود لحاظ کنید. یا شیشه دودی سولار را تهیه کنید. یا شیشه را با برچسب دودی درجه 1 دودی کنید. تصمیم آن سلیقه ای است و توسط شما گرفته می شود و نصابان ما در شیشه اتومبیل عبدالهی برای شما آن را نصب می کنند.

شیشه اصلی سوناتا وای اف

همیشه قیمت شیشه اصلی از شیشه ها متفرقه بالاتر است در صورتی که هزینه برای شما اهمیتی ندارد می توانید شیشه اصلی را نصب کنید. اما از آنجاییی که ممکن است فردای روزی که شیشه را نصب کردید در حین رانندگی توسط یک سنگ ریزه شیشه شما ترک بردارد. در چنین مواردی با خود می گویید کاش شیشه ارزان تری را تهیه می کردم. شیشه جز موارد مصرفی خودرو محسوب می شود و ما همیشه پیشنهاد می کنیم هزینه سنگین برای آن نکنید. اما همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد. اگر شما شیشه اصلی بخواهید نصابان ما شیشه اصلی را نصب می کنند و اگر شیشه چینی و یا ایرانی با کیفیت خوب را بخواهید نیز همان را نصب می کنند.

تجربه نصاب را در کنار مواردی که گفتیم فراموش نکنید.

هیوندای وای اف/HYUNDAI SONATA YF

سوناتا یک سدان متوسط است که تولید شرکت هیوندا موتورز است هیوندای سوناتا YF در سال 2011 وارد بازار ایران شد سوناتا در نسل گذشته با موفقیت پشت سر گذاشت از این رو دیگر مشخص بود که نسل جدید آن که در نسل ششم بود نیز به موفقیت خود ادامه خواهد داد.سوناتا نسل جدید چنان مدرن و آپشن های خوبی داشت که به همین علت جز بهترین اتومبیل های وارداتی در بازار ایران شناخته شد.

اگر از رقبای این خودروی محبوب بخواهیم یاد کنیم می توانیم به تیانا و کمری اشاره کنیم. هیوندا سواران میدانند که شرکت هیوندا بسیار بر آپشن ها و امکانات خودرو اهمیت قائل است و همین موضوع موجب شد در زمان خودش در بین سدان ها بهترین باشد.وا اف تا 2013 تولید و ارائه شد اما از سال 2014 FACE LIFT آن وارد بازار شد که به آن سوناتا کادنزا می گویند. البته سوناتا رینگ کادنزایی نیز می گویند زیرا از سال 2014 به بعد رینگ اتومبیل و چراغ ها و سپر های آن تغییر کرد.

برای خرید آینه خودرو به وب سایت اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید یدک فیت ارائه کننده انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو می باشد.برای خرید هم می توانید به صورت حضوری و هم آنلاین اقدام کنید. تمامی لوازم به صورت تک و عمده به فروش می رسد.

مشخصات فنی وای اف

وزن 1411 کیلوگرم
شتاب 0 تا 100 9.5 ثانیه
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت197 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
فاصله بین دو محور 2794 میلیمتر
جعبه دنده6 دنده خودکار شیف ترونیک
حجم موتور 2359 سی سی
حداکثر سرعت215 کیلومتر در ساعت
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
اندازه (میلیمتر)4821 طول – 1834 عرض – 1471 ارتفاع
حداکثر گشتاور 252 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه
مشخصات فنی

امکانات و برخی آپشن های سوناتا وای اف

در این قسمت می خواهیم به برخی از امکانات و آپشن های سوناتا وای اف اشاره کنیم.

سیستم ترمز و پایداری سوناتا وای اف: شامل ESC,HAC,BAS,ABS,EBD

سوناتا وای اف دارای 6 کیسه هوا می باشد اعم از کیسه هوای جلو و جانبی .

به طور کلی دارای پرده عقب برقی ، دریچه های تهویه برای سرنشینان عقب ،سقف پاناروما،گرمکن آینه ها ،چراغ های زنون،کنترل الکتریکی صتدلی ها همراه حافظه،ورود بدون کلید،کروز کنترل،دارای کامپیوتر سفر،سنسور جلو و عقب، پشت سری های فعال شونده ، گرمکن برف پاک کن ها ،

سیستم صوتی : مجهز به 6 اسپیکر ، قابلیت پخش در دو نوع سی دی و ام پی تری،دارای ورودی ipod،auxiliary و همچنین دارای قابلییت دانلود دفتر تلفن از طریق بلوتوث، در مدل های limit، تعویض سی دی ، نویگیشن ، و مجهز به اسپیکر infinity

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

تعمیر و تعویض شیشه جلو YF

تعویض و تعمیر شیشه عقب YF

تعمیر کلید بالابر

دودی کردن شیشه خودرو

تعمیر شیشه سانروف YF

تمام خدمات مرتبط با شیشه صورت می گیرد.در صورت نیاز می توانید تماس بگیرید.


[wpcode id="13037"]