قیمت شیشه درب کیا کارنیوال و نحوه ی نصب این شیشه را در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.شیشه درب جلو کیا کارنیوال با شیشه درب عقب کیا کارنیوال از لحاظ ابعادی تفاوت دارند اما از لحاظ متریال نوع ساخت هر دو مشابه شیشه عقب کیا کارنیوال و از نوع سکوریت است.

شیشه-درب-عقب-کارنیوال

قیمت شیشه درب کیا کارنیوال

قیمت شیشه درب جلو کارنیوال 60/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب کارنیوال 60/000/000ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه درب جلو کیا کارنیوال و شیشه درب عقب کارنیوال فاقد لچکی طراحی شده اند اما یک شیشه روگلگیری یا روستونی پس از درب عقب طراحی شده است. که کاملا با لچکی تفاوت دارد. لچکی روی درب قرذار دارد که گاها این شیشه روی درب جلو و گاهی نیز روی درب عقب طراحی می شود. و فاقد فرم دور شیشه است.

شیشه-درب-جلو-کارنیوال

اما شیشه ی روستونی ثابت و دارای فرم است. که در این خودرو از ابعاد و اندازه ی بزرگی نیز برخوردار است.

شیشه درب جلو کیا کارنیوال

قیمت شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال تفاوتی در نمونه های داخلی ندارند. اما در نمونه ی اصلی کلا قیمت های متفاوتی مشاهده می شود.

شیشه خودرو چون از موارد مصرفی خودرو محسوب می شود نیازی نیست که حتما اصلی آن را تهیه کنید. چون ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد شی ای یا هر مورد دیگری مجدد با شکست مواجه شود.

معمولا شیشه جلو و عقب خودرو ها را اصلی تهیه می کنند به دلیل وجود سنسور و دید راننده و شفافیت شیشه که ارتباط چشمی مستقیم دارد.

اما شیشه بغل در صورتی که نمونه ی ایرانی آن تولید شده باشد از نمونه ی ایرانی استفاده شود به صرفه تر است. متاسفانه هنوز نمونه ی ایرانی این شیشه تولید نشده است.

شیشه بغل این خودرو سبز رنگ است که برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب دودی استفاده کنید. بهترین مارک برچسب دودی برند استیکو و جردن است. که بستگی به درصدی که انتخاب می کنید قیمت متفاوتی اعلام می شود.

شیشه-درب-کیا-کارنیوال

علاوه بر این هزینه ی دودی کردن شیشه هر خودرو با خودروی دیگری متفاوت است که به ترکیب ساختاری آن خودرو بستگی دارد.

شیشه درب عقب کیا کارنیوال

از لحاظ ابعادی و قیمتی با درب جلو تفاوت دارد . و در دو نمونه ی سبز و دودی طراحی می شود. نحوه ی نصب این شیشه به شرح زیر است…

ابتدا باید رودری خودرو کارنیوال را باز کنید و با استفاده از دستگکاه هایی مانند دستگاه باد و جاروبرقی با مکش بالا شیشه خرده ها را از لابه لای دستگاه بالار دال درب خودرو و … تمیز کنید.

از این مرحله سرسری عبور نکنید چون پس از جا انداختن شیشه بهتر است داخل درب جارو کشی نشود .

سپس شیشه درب عقب را به آرامی و با احتیاط که ضربه ای به آن وارد نشود داخل قاب قرار می دهیم.

شیشه باید بین دو پایه ی پلاستیکی که بالای بالابر است قرر گیرد.

متاسفانه شیشه های سکوریت ماننند شیشه بغل کارنیوال قابلیت ترمیم پذیری ندارد. و هنگام ترک به قطعات ریز تبدیل می شود. مگر آن که با برچسب دودی شود که در آن صورت فقط هنگام شکست تکه ها توسط این برچسب کنار هم قرار میگیرند و همچنان خبری از قابلیت ترمیم نیست.

اما در مورد امنیت شیشه های سکوریت خیالتان راحت باشد چرا که اولا در برابر ضربه به شدت مقاوم است مگر ضربه ی سنگینی به شیشه وارد شود. دوما در صورت شکست تکه ها به اطراف پرتاب نمی شوند و تنها به صورت نزولی خرد

نصب شیشه درب کیا کارنیوال

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها

ارسال شیشه درب جلو درب عقب کارنیوال به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل برای شیشه درب جلو و درب عقب کارنیوال دارید؟

بله نصب در محل برای شیش های کارنیوال فراهم است.