شیشه درب کیا کارنز از نوع سکوریت دقیقا بر خلاف شیشه جلو کیا کارنز که از نوع لمینت و سه لایه است . این شیشه تک لایه و سکوریت است. قیمت شیشه درب جلو کارنز و شیشه درب عقب کارنز موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. ما امروز می خواهیم به انواع مدل های شیشه بغل کارنز و قیمت های آن بپردازیم.

شیشه-درب-کیا-کارنز

قیمت شیشه درب کیا کارنز

قیمت شیشه درب جلو کارنز تماس بگیرید!
قیمت شیشه درب عقب کارنزتماس بگیرید!
لیست قیمت شیشه بغل کارنز

شیشه درب جلو و شیشه درب عقب از لحاظ متریال و مراحل تولید مشابه هستند. اما اندازه و قالب ها به یکدیگر نمی خورند.رنگ شیشه های این خودرو هم در درب جلو و هم در درب عقب سبز رنگ است.

شیشه درب جلو کیا کارنز

رنگ شیشه درب جلو کارنز سبز رنگ و نوع سکوریت است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. و تنها در برابر ضربات سخت می شکند . این شیشه به قدری مقاوم است که برای فیلمبرداری در نمایش های خانگی از قبل با فندک های اتمی شیشه را گرم می کنند و سپس ضربه می زنند تا با یکی دو ضربه بشکند و گرنه با یکی دو ضربه شکسته نمی شود.

اما رنگ سبز این شیشه برای برخی افراد ناخوشایند است و ترجیه می دهند که این شیشه دودی باشد. اما دودی کردن شیشه علاوه بر زیبایی برای سلامت پوست راننده و سرنشینان لازم است.

قیمت-شیشه-درب-کیا-کارنز

دودی شیشه خودرو به خصوص در تابستان بسیار مهم است. شما می توانید درصد مجاز دودی را انتخاب کنید تا در هنگام معاینه فنی نیز به مشکل برنخورید. اما در صورت تمایل و به خواست خودتان درصد بالاتر هم اگر بخواهید دودی کار انجام می دهد اما ممکن است پلیس راهنمایی رانندگی خودرو شما را توقیف کند.

با این وجود اگر هنوز تمایل به دودی درصد بالا دارید، توسط دودی کار شیشه اتومبیل عبدالهی این کار انجام می شود.

شیشه درب عقب کیا کارنز

رنگ شیشه درب عقب این خودرو نیز همانند شیشه درب جلو سبز طراحی می شود. برای نصب شیشه درب عقب kia karenz باید شیشه را بین دو پایه ی پلاستیکی بالای بالابر قرار دهید.

شما می توانید این شیشه را هم قبل از نصب با برچسب دودی کنید و هم بعد از نصب شیشه به دودی آن اقدام کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین کارنز با هر خودرویی متفاوت است. این تفاوت هم به نوع خودرو و هم به نوع رول دودی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.

علت تفاوت قیمت شیشه بغل کیا کارنز در چیست؟

نمونه ی با کیفیت این شیشه کلا کمیاب است اما نمونه ها متفرقه در بازار وجود دارند که تنوع قیمت راه انداختند. و شیشه های بی کیفیت کارنز را با نام برند های برتر در بازار پخش می کنند.

اما شیشه اتومبیل عبدالهی نمونه ی درجه 1 این شیشه را در سبد فروش خود دارد.

نصب شیشه درب کیا کارنز

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و شیشه درب عقب kia karenz چند دقیقه است؟

بله نصب شیشه درب جلو درب عقب kia karenz هر کدام 45 دقیقه و 15 دقیقه زمان جهت تمیز کاری خرده شیشه ها

آیا ارسال شیشه اتومبیل karenz به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه درب kia karenz به سراسر کشور فراهم است.

آیا نصب در محل شیشه اتومبیل karenz قبول می کنید؟

بله نصب در محب شیشه عقب kia karenz در تهران امکانپذیر است.

آیا بابت شیشه درب جلو و درب عقب kia karenz ضمانت می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل می دهیم اما شکست شیشه کارنز شامل گارانتی نمی شود.