شیشه درب کیا کادنزا که شامل شیشه درب جلو کادنزا و شیشه درب عقب کادنزا است در ابعاد و اندازه ای متفاوت تولید و طراحی می شود . بهترین مارک شیشه بغل کادنزا و بهترین نصاب رادر ادامه به شما معرفی می کنیم. و به شما علت تنوع قیمت و تنوع برند ها را توضیح می دهیم تا سرتان کلاه نرود.

شیشه-درب-کیا-کادنزا-2

قیمت شیشه درب کیا کادنزا

قیمت شیشه درب جلو کادنزا 20/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب کادنزا 190/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بغل کادنزا

شیشه درب جلو کادنزا

روی شیشه درب جلو خبری از لچکی نیست و شیشه درب جلو cadenza به صورت یک تکه طراحی می شود. جنس این شیشه از نوع سکوریت نشکن معروف به سیف گلس است. چون هر گز با تک ضربه نمی توانید آن را بشکنید حتی نمونه ی ایرانی آن نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

رنگ شیشه درب جلو سبز لایت است که جهت دودی شیشه می توانید از برچسب دودی استفاده کنید.هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در خودرو های مختلف متفاوت است.

قیمت-شیشه-درب-کیا-کادنزا-2

علت این تفاوت علاوه بر نوع برند برچسب دودی و همچنین درصدی که انتخاب می کنید به نوع خودرو نیز وابسته است.

متاسفانه تا نام خودرو را از مشتری که تماس گرفته و قیمت دودی شیشه خودرو خود را میخواهد پرسیده می شود، سوئ تفاهمی به وجود می آید و فرد تصور می کند میخواهیم بر اساس مدل خودرو قیمت را بالا تر اعلام کنیم. در صورتی که برجستگی شیشه در هر خودرو متفاوت است. به همین دلیل یک خودرو به دلیل حجم کار کمتر ممکن است نیم ساعته تمام شود و یک خودرو ممکن است ساعت ها طول بکشد این بستگی به طراحی شیشه خودرو شما دارد.

به همین دلیل سوال می شود تا بر اساس حجم کار و سختی کار و زمانی که نصاب می گذارد قیمت دودی به شما اعلام شود.

هنگام نصب شیشه درب جلو حواستان باشد شیشه را به اطراف قاب از داخل ضربه نزنید چون ممکن است در ظاهر اتفاقی نیفتد اما مقاومتش کم شود و پس از مدتی با زیاد بالا و پایین شدن و یا حتی ضربه ای نه چندان سخت شیشه ترک بخورد.

شیشه درب عقب کادنزا

قیمت شیشه درب عقب کادنزا در نمونه های ایرانی مشابه درب جلو است اما در نمونه ی اصلی و خارجی تفاوت دارد. این شیشه نیز همانند شیشه درب جلو از سکوریت تهی می شود. اما یک تفاوت عمده در ابعاد و اندازه در درب عقب به دلیل وجود لچکی دارد.

همانطور که پیشتر گفتیم درب جلو ساده و یک تکه بود اما درب عقب دارای یک لچکی مثلثی شکل در کنار خود است که اگر هم شیشه ی درب عقب شکسته و هم لچکی شما باید بابت لچکی نیز جدا هزینه پرداخت کنید و شیشه ای جداگانه تهیه به همراه نصب جداگانه انجام دهید. که هر کدام 45 دقیقه از زمان شما را می خواهد.

برای نصب شیشه درب عقب باید ابتدا رودری را باز کنید و شیشه خرده های داخل رو دری را کاملا با جارو ودستگاه باد از بین ببرید.

سپس جهت نصب و قرار گیری شیشه ی جدید در داخل قاب درب کادنزا اقدام کنید. نصب شیشه ی این خودرو نیازی به چسب ندارد و پس از نصب برای اطمینان از کارکرد درست و پیچ شدن صحیح شیشه ها ، بالابرها و کلید بالابر را امتحان می کنیم. نزد خودتان شیشه را بالا و پایین می کنیم تا خیالتان از نصب شیشه بغل کادنزا راحت شود .

لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت غیر قابل ترمیم هستند و کلا شیشه درب حتی اگر از نوع لمینت باشد ارزش ترمیم ندارند.

چه رسد که کادنزا کلا شیشه ی درب لمینت ندارد و کلیه ی شیشه های بغل این خودرو از جنس سکوریت تک لایه با مقاومت بالا است.