قیمت شیشه درب کیا سول نحوه ی تعویض شیشه درب جلو کیا سول و شیشه درب عقب کیا سول و تمامی برند های موجود از این شیشه را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد تک تک این موارد بررسی می کنیم و در نهایت تصمیم میگیریم که کدام مورد برای نصب بهتر است؟!

شیشه-درب-جلو-کیا-سول

قیمت شیشه درب کیا سول

قیمت شیشه درب جلو سول متفرقه 15/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب سول متفرقه 15/000/000 ریال

شیشه درب جلو سول با شیشه درب عقب سول از لحاظ نوع متریال کاربردی مشابه شیشه عقب کیا سول و از نوع سکوریت است. قیمت شیشه درب جلو و درب عقب در نمونه ی اصلی تفاوت دارد اما در نمونه های شرکتی در یک رنج قیمتی هستند.

شیشه درب جلو کیا سول

روی شیشه درب جلو سول لچکی طراحی نشده است. و شیشه بغل سول کاملا یک تکه طراحی می شود. این شیشه به رنگ سبز است. که در صورت نیاز می توانید با استفاده از برچسب دودی شیشه بغل خود را دودی کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه تک درب با تمام شیشه های خودرو متفاوت است. شما می توانید تنها شیشه های درب جلو که سبز رنگ هستند را دودی کنید. چون شیشه درب عقب این خودرو دودی است. و نیازی به برچسب دودی ندارد.

که هزینه ی هر شیشه دودی به نوع خودرو بستگی دارد.برخی افراد زمانی که برای دودی این شیشه تماس میگیرند و ما نوع خودرو را می پرسیم تصور میکنند می خواهیم قیمت را بر اساس نوع خودرو بالا ببریم.

در صورتی که دودی شیشه در هر خودرو متفاوت است. شاید باورتان نشود که دودی شیشه 206 از بسیاری از خودرو های وارداتی گران تر است. چون دارای خم و برجستگی هایی زیادی که دودی را سخت می کند و نیاز به تمرکز و دقت بیشتری دارد.

شیشه-درب-عقب-کیا-سول

سکوریت یعنی شیشه ی ایمن و نشکن که تنها در اثر ضربه ی شدید ممکن است ترک بردارد. این شیشه معروف به safe glass است. و هر گز با تک ضربه نمی توان آن را شکست.

نحوه ی تعویض شیشه درب جلو سول :

ابتدا رودری خودرو را باز می کنید و سپس شیشه خرده های داخل را با جارو و ادوات مربوط به شیشه اتومبیل تمیز می کنید. سپس شیشه درب جلو سول را بین دو پایه ی پلاستیکی که بالاتر از بالابر قرار دارد می گذاریم.

این شیشه برای نصب نیازی به چسب پلی اورتان ندارد.

شیشه درب عقب کیا سول

روی شیشه درب عقب نیز خبری از لچکی نیست ، متاسفانه برخی از دوستان لچکی و روستونی را با هم اشتباه می گیرند.بعد از شیشه درب عقب یک روستونی است که بالای گلگیر عقب خودرو طراحی می شود و به صورت ثابت و فرم دار در جای خود قرار دارد.

در واقع شیشه درب عقب نیز به صورت یک تکه است. طراحی خودرو سول کلا خاص است به همان نسبت طراحی شیشه های آن نیز خاص و جالب است.

شیشه بغل سول

رنگ شیشه ی درب عقب سول دودی است. و از تابش مستقیم آفتاب به داخل کابین جلوگیری می کند.در واقع این شیشه دارای یو وی بالا است.

حتما سایر شیشه های خودرو خود را با استفاده از برچسب دودی جهت سلامت خود و سرنشینان دودی کنید.اگر بدانید که اشعه ی خورشید بر سلامت پوست چه تاثیر بدی می گذارد حتما در اسرع وقت برای این کار اقدام می کنید.

نحوه ی تعویض شیشه درب عقب سول :

ابتدا رودری درب عقب سول را باز کنید تمامی خرده شیشه ها باید تمیز شوند تا شیشه خرده های داخل درب را کاملا تمیز نکردید سراغ مرحله ی بعد نروید. شیشه درب عقب نیز همانند شیشه درب جلو جهت نصب نیازی به چسب پلی اورتان ندارد.

و باید بین دو پایه ی پلاستیکی پیچ شود که هنگام جا انداختن شیشه مراقب باشید ضربه به آن وارد نشود چون از مقاومت آن کسر می شود و پس از زیاد بالا و پایین شدن شیشه، ممکن است با شکست مواجه شود.

در انتخاب نصاب به شدت دقت کنید! شیشه اتومبیل عبدالهی دارای مشاوره رایگان جهت نصب و خرید شیشه است.