جنس شیشه درب کیا ریو با شیشه عقب کیا ریو مشابه است و شیشه درب عقب این خودرو با شیشه عقب هم رنگ هستند. شیشه بغل ریو سکوریت است. که از کیفیت بالایی برخوردار است .شیشه درب جلو و شیشه درب عقب ریو از لحاظ ابعاد و اندازه با هم تفاوت دارند و از لحاظ متریال تولید مشابه هستند.

قیمت-شیشه-بغل-ریو

با ما همرا باشید چون می خواهیم انواع مدل های این شیشه را بررسی کنیم و در آخر بهترین مارک شیشه درب این خودرو را به شما معرفی کنیم. همجنین بهترین نصاب پیشنهادی برای این خودرو را نیز معرفی کنیم.

قیمت شیشه درب کیا ریو

قیمت شیشه درب جلو kia rio تولید داخلی 18/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب کیا rio تولید داخلی 18/500/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو kia rio اورجینال (اصلی فابریکی )65/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب kia rio اورجینال (اصلی فابریکی )68/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه درب جلو کیا ریو

قیمت شیشه درب جلو با شیشه درب عقب تفاوت زیادی با هم ندارند. اما از لحاظ ظاهری کاملا با هم تفاوت دارند. وجود لچکی روی شیشه درب عقب در این تفاوت بی تاثیر نیست…

شیشه درب این خودرو سبز رنگ است که یه طور کامل نور آفتاب را وارد کابین می کند و ممکن است پوست راننده و سرنشینان را آزار دهد. برای جلوگیری از اتفاقات این چنینی و همچنین داشتن حریم خصوص بهتر است از برچسب دودی استفاده کنید تا نور آفتاب داخل کابین نشود.

برای دودی کردن شیشه ماشین کافیه قبل از مراجعه تماس بگیرید و درخواست دودی کار کنید تا ضمن مراجعه شیشه توسط دودی کار دودی و سپس نصب گردد . در برخی خودرو ها بهتر است ابتدا برچسب دودی روی شیشه نصب شود سپس کار نصب شیشه انجام شود. گو در برخی دیگر نیازی نیست پس از نصب هم می توان شیشه را بدون وجود حباب و .. دودی کرد.

شیشه-درب-عقب-ریو

بهترین مارک شیشه درب این خودرو نمونه ی اصلی آن است اما اگر قیمت شیشه ی اصلی برای شما بالاس می توانید در بین برند های برتر داخلی مانند آسیا امید بهنور سایپا ونوس و سپهر گیلان انتخاب کنید.

شیشه درب جلو دارای دو عدد سوراخ در قسمت زیرین شیشه قرار دارد که جهت نصب کاربرد دارد.

شیشه درب عقب کیا ریو

جنس شیشه درب عقب با شیشه درب جلو مشابه است اما بر عکس شیشه درب جلو این شیشه توسط یک لچکی از یک تکه بودن خارج می شود.

این شیشه نیز در قسمت پپایین شیشه دو عدد سوراخ دارد که برای نصب شیشه در داخل قاب درب خودرو کاربرد دارد. وجو این سوراخ نشانگر پیچ شدن شیشه است که یعنی خبری از چسب پلی اورتان نیست.

تنها در تعداد اندکی از خودرو ها مانند شیشه درب لاماری از چسب پلی اورتان جهت نصب استفاده می شود که باید حتما حواستان باشد پس از نصب شیشه بالا پایین نشود تا چسب خشک شود.

شیشه-درب-جلو-ریو

اما در مورد ریو چون کاری با چسب نداریم برای چک بالابر ها به دلیل باز و بست شدن رودری و تعویض شیشه، شیشه را بالا و پایین میبریم و به راننده روان بودن شیشه توسط بالابر ها و عدم شکست شیشه با بالا و پایین شدن را نشان می دهیم .

اگر در نصب شیشه ایرادی باشد با این موارد خودش را نشان می دهد و شیشه اگر از داخل گیر باشد فورا خرد می شود.