شیشه درب پیکانتو همانند شیشه عقب پیکانتو از نوع سکوریت است که شیشه درب جلو و شیشه درب عقب پیکانتو در ابعاد متفاوت تولید و طراحی می شوند. رنگ شیشه درب جلو و درب عقب این خودرو در نمونه ای متفاوتی تولید می شود که در ادامه به انوع این شیشه ها و قیمت های آن می پردازیم.

شیشه-درب-پیکانتو

و بهترین مارک شیشه بغل پیکانتو را به شما معرفی می کنیم. همچنین طریقه ی نصب هر شیشه به طور مجزا و بهترین نصاب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت شیشه درب پیکانتو

قیمت شیشه درب جلو پیکانتو 65/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب پیکانتو 45/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل پیکانتو

شیشه درب جلو کیا پیکانتو

شیشه درب جلو پیکانتو فاقد لچکی است و شیشه ای یک تیکه است. که به رنگ سبز طراحی می شود.و به دلیل سکوریتی بودن شیشه قابل ترمیم نیست اما شیشه های سکوریت از مقاومت بالایی برخوردار هستند به نحوی که هنگام ضربه به راحتی نمی شکند.

شما اگر بخواهید شیشه ی سکوریت را با تک ضربه بشکنید باید ابتدا مقاومت آن را کاهش دهید. مثلا با فندک اتمی شیشه را ابتدا گرم کنید تا از مقاومتش کاسته شود. و سپس جهت ضربه به آن اقدام کنید.

حواستان باشد اگر کلید در داخل خودرو جا گذاشتید ابتدا تماس بگیرید از قیمت شیشه ها مطلع شوید و بعد اقدام به شکستن آن کنید.

شیشه-درب-جلو-پیکانتو

چون گاهی از نظر شما یک شیشه درب قیمتی ندارد اما در صورتی که ممکن است نمونه ی داخلی آن در بازار موجود نباشد و مجبور به پرداخت هزینه ی بالای میلیونی بابت یک شیشه درب شوید.

برای نصب شیشه درب جلو این خودرو باید ابتدا رودری خودرو باز شود شیشه ی شکسته و خرده شیشه های داخل آن کاملا تمیز شود و سپس اقدام به نصب شیشه درب جلو در داخل قاب درب خودرو شود که باید بین دو پایه ی پلاستیکی و بالای بالابر قرار گیرد.

شیشه درب عقب کیا پیکانتو

قیمت شیشه درب عقب و شیشه درب جلو در نمونه ی اصلی تفاوت زیادی با هم دارند. هنگام تماس برای اطلاع از قیمت نوع و سمت درب خودرو را درست اعلام کنید تا از قیمت دقیق و به روز مطلع شوید.

برخی ترجیه می دهند شیشه هایی با رنگ دودی داشته باشند. برای این کار می توانید از برچسب دودی برای دودی کردن شیشه خودرو استفاده کنید. دودی شیشه خودرو در برند های و برچسب های مختلف متفاوت است. از طرفی نوع خودرو نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است.

متاسفانه برخی مشتریان وقتی برای دودی تماس میگیرند و ما نوع خودرو را سوال می کنیم میپرسند مگر فرقی می کند؟!

و فکر می کنند فروشنده یا نصاب برچسب دودی بر اساس مدل خودرو قیمت را می خواهد افزایش دهد.

در صورتی که ممکن است دودی شیشه پژو 206 از یک خودرو تویوتا گران تر باشد، چون 206 دارای برجستگی هایی است که کار دودی کار را سخت می کند.

و تخصص در این کار بسیار مطرح است. اگر نزد شیشه اتومبیل عبدالهی دودی انجام دهید متوجه خواهید شد که چه تفاوتی با سایر جاهایی که تا الان تجربه کردید دارند.

برای جا انداختن شیشه درب عقب این خودرو در داخل قاب باید همانند درب جلو ابتدا رودری باز شود. شیشه خرده ها و پلیسه ها کاملا با جارو و باد تمیز شود.تا بتوان شیشه ی جدید را در قاب جایگزین کرد.