شیشه درب پورشه ماکان مانند شیشه عقب پورشه ماکان از نوع سکوریت که شیشه درب جلو پورشه ماکان و شیشه درب عقب پورشه ماکان در ابعاد و اندازه ی ای متفاوت طراحی شده است. در ادامه ما به شما بهترین مارک شیشه ها بغل ماکان و بهترین نصاب شیشه های وارداتی را معرفی می کنیم.

شیشه-درب-جلو-ماکان-پورشه

قیمت شیشه درب پورشه ماکان

قیمت شیشه درب جلو پورشه ماکان چینی 55/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو پورشه macan اصلی 200/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب پورشه macan خارجی دودی 65/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب پورشه macan خارجی سبز55/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب پورشه macan اصلی 200/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل ماکان

شیشه درب جلو پورشه ماکان

شیشه درب جلو این خودرو علاوه بر تفاوت ابعادی در رنگ نیز تفاوت دارند. شیشه درب جلو در طراحی خود دو سوراخ در قسمت پایینی شیشه دارد.

و تنها به رنگ سبز طراحی می شود. که برای دودی کردن این شیشه باید از برچسب دودی استفاده شود. تا هم زیبایی خودرو پورشه ماکان شما را دو چندان کند و هم در برابر نور آفتاب از پوست شما محافظت شود.

هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل ماکان در خودرو های مختلف متفاوت است. مثلا به نوع رول دودی که برای خودرو استفاده می شود و نوع خودرو که برجستگی های شیشه ماکان چقدر بالا و پایین داشته باشد و سختی کار نصب دودی در هزینه لحاظ می شود.

برای نصب شیشه درب جلو این خودرو نیاز به چسب پلی اورتان نیست. شیشه را باید بین دو پایه ی پلاستیکی که بالاتر از دستگاه شیشه بالابر قرار دارد نصب گردد.

قیمت-شیشه-بغل-ماکان

شیشه درب عقب پورشه ماکان

بر خلاف شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب در دو رنگ سبز و دودی طراحی می شود که قیمت های هر کدام بنا به جدول بالا متفاوت است. اگر شیشه درب عقب ماکان شما از نوع سبز رنگ است پیشنهاد می کنیم قبل از نصب برای دودی کردن این شیشه اقدام کنید . تا دودی شیشه شما بهتر از کار در آید.

دودی شیشه اگر مجاز باشد نه در مرکز معاینه فنی به مشکل بر می خورید و نه پلیس راهنمایی رانندگی خودرو شما را توقیف میکند.

در صورت تمایل از سوی شما دودی با درصد بالا نیز پریزفته می شود. اما وظیفه ی ما است که به شما این موارد را تذکر دهیم شاید یکک نفر از این موضوع اطلاع نداشته باشد. چون معمولا اکثرا در جریان غیر مجاز بودن در صد بالای دودی هستند مگر تعداد اندکی…

برای استرس کمتر در برابر قانون بهترین راه نصب برچسب دودی مجاز است. اما شما دودی 100 درصد هم بخواهید ظبق درخواست شما انجام می شود.

نصب شیشه درب پورشه ماکان

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب poche macan چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و تعویض شیشه هر درب poche macan و 15 دقیقه زمان برای خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا ارسال شیشه درب poche macan به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه درب poche macan به سراسر کشور فراهم است.

آیا نصب در محل شیشه درب poche macan قبول می کنید؟

بله نصب در محل در 22 منطقه ی تهران پذیرفته می شود.

آیا بابت شیشه درب های poche macan ضمانتی هم می دهید؟

بله ضمانت کامل در نصب و آب بندی می دهیم. اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود. چون ممکن است در اثر برخورد شی ای 2 ساعت بعد از نصب شیشه شما ترک بخورد و این مورد شامل گارانتی نمی شود. اما آب بندی شیشه کیفیت و خم و شفافیت شیشه شامل تضمین ماست.