شیشه درب هیوندا i20 در مدل 2017 با سایر مدل های خود تفاوت دارد. از طرفی شیشه درب جلو i20 با شیشه درب عقب i20 نیز متفاوت است.این تفاوت هم از لحاظ ابعادی و هم قیمتی لحاظ شده است. ما در ادامه به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های هیوندا را معرفی می کنیم .

شیشه-درب-هیوندا-i20-2

قیمت شیشه درب هیوندا i20

قیمت شیشه درب جلو ایرانی هیوندای i20 + نصب 12/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب ایرانی هیوندای i20 + نصب 12/000/000 ریال
شیشه درب جلو آی 20 اصلی + نصب 55/000/000 ریال
شیشه درب عقب آی 20 اصلی + نصب 45/000/000 ریال

شیشه درب جلو و عقب این خودرو هر دو سبز رنگ طراحی شده است. که در نمونه های اصلی و ایرانی در بازار موجود است. شما می توانید این شیشه ها را از شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه و نصب کنید.

شیشه درب جلو هیوندای آی 20

جنس شیشه درب جلو آی 20 سکوریت تک لایه است و مانند شیشه های لمینت ترمیم پذیر نیست. اما این شیشه ها از مقاومت بالایی برخوردار است به طوریکه تنها با شدت ضربه ی بالا ترک می خورد.اما زمانی که ترک می خورد به تکه های ریز مکعبی شکل تبدیل می شوند.

رنگ این شیشه های هیوندا شاید پسند شما نباشد بنابراین می توانید با استفاده از برچسب، شیشه اتومبیل آی 20 خود را دودی کنید. با دودی کردن شیشه علاوه بر این که ظاهر خودرو زیبا می شود نور خورشید نیز به طور مستقیم به راننده و سرنشینان کمتر وارد می شود.

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در هر خودرویی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل 206 شاید از دودی کردن یک خودرو شاسی بلند بیشتر باشد. چون برجستگی ها و خمی که شیشه 206 دارد کار نصب برچسب دودی را سخت می کند.

و دومین مورد نوع رول دودی و سومین مورد درصد تیرگی که برای برچسب انتخاب می کنید. همه ی این موارد که در مورد دودی گفتیم و سوالاتی که ذهن شما را درگیر می کند در بهترین مارک رول برچسب دودی شیشه ماشین می توانید بخوانید.

روی شیشه درب جلو i20 لچکی طراحی نشده است.

شیشه درب عقب هیوندای آی 20

روی شیشه درب عقب هیوندای آی 20 یک لچکی مثلثی شکل طراحی شده است که شیشه درب عقب را از یه تکه بودن خارج کرده است. این شیشه سبز اتوگلس است که ممکن است تابش مستقیم آفتاب باعث بروز حساست پوستی برای کودک شما که هر روز به مدرسه یا مهد می برید شود.

شاید اکثر جوانان برای زیبایی از دودی شیشه برای خودرو خود استفاده کنند. اما واقعا دلیل مهمتری برای نصب برچسب دودی است و آن سلامت پوست شما و فرزندتان است.

اگر شیشه های جانبی و شیشه عقب خودرو خود را با درصدر مجاز راهنمایی رانندگی دودی کنید نه در دریافت کارت معاینه فنی با مشکل مواجه می شوید و نه مشکلات پوستی ناشی از تابش مستقیم آفتاب برای شما رخ می دهد.

بهترین مارک شیشه درب آی 20 کدام است؟

برند های زیادی شیشه های جانبی این خودرو i20 را تولید می کنند. بدون شک بهترین نمونه ، نمونه ی اصلی جنیون پارت کره است.

اما اگر بخواهیم در بین نمونه های ایرانی به شما یک برند با کیفیت و با اصل و نسب معرفی کنیم برند های : آسیا شیشه ، ونوس امید بهنور و سپهر گیلان است.

که در بین این موارد برند آسیا موفقیت بیشتری را در تولید شیشه های هیوندای کسب نمود . که شباهت بیشتری نسبت به سایر برند های دیگر به شیشه ی اصلی ایجاد کرد.

نصب شیشه درب هیوندا i20

مدت زمان نصب شیشه درب i20 چقدر است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب هر شیشه ی آی 20 نیاز دارید و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

ارسال شیشه درب i20 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب هیوندای آی 20 به سراسر کشور فراهم است.