ما می خواهیم در مورد قیمت شیشه درب نیسان تیانا که شامل شیشه درب جلو نیسان تیانا و شیشه درب عقب نیسان تیانا است بحث و بررسی انجام دهیم. همچنین نحوهن ی نصب این شیشه ها و بهترین مارک شیشه بغل تی ینا را به شما معرفی کنیم.

قیمت-شیشه-بغل-تیانا

قیمت شیشه درب نیسان تیانا

قیمت شیشه درب جلو neisan teana اصلی + نصب 35/000/00 ریال
قیمت شیشه درب جلو neisan teana ایرانی + نصب 15/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب neisan teana اصلی + نصب 40/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب neisan teana ایرانی + نصب 15/000/000 ریال

شیشه درب جلو تی ینا و شیشه درب عقب هم از لحاظ ابعاد و اندازه متفاوت هستند و هم از لحاظ نوع نصب شیشه .. اگر به دقت به پایین این شیشه نگاه کنید خواهید دید که شیشه درب جلو توسط دو پایه و یک ریل نصب می شود. که روی شیشه قرار دارد.

و شیشه درب عقب توسط ریل و پایه ی فلزی که روی شیشه قرار دارد نصب می شود.

شیشه درب جلو نیسان تیانا

قیمت شیشه درب جلو این خودرو با درب عقب در نمونه ی ایرانی تفاوتی ندارد اما در نمونه ی اصلی کمی با هم تفاوت دارند.اما رنگ هر دو شیشه سبز است. اما شما می توانید برای دودی کردن شیشه ماشینتان نیز به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. و شیشه درب تی نا خود را دودی کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین نیسان تی ینا به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند نوع رول دودی که استیکو جردن جز برند های معروف و با کیفیت هستند. البته برای اطلاع از بهترین مارک برچسب شیشه دودی می توانید به مقاله ای که در این مورد برای شما درج شده مراجعه کنید و اطلاعات خودتان را در مورد برچسب دودی بالا ببرید.

تا هنگام دودی شیشه بدانید که کدام برچسب باب دلتان است.

گاهی اوقات افراد تصور می کنند که دودی شیشه فقط برای زیبایی خودرو کاربرد دارد. در صورتی که دودی شیشه اتومبیل جهت حفظ سلامت شماست.

نیسان تی نا از آن جمله خودروهایی است که شیشه های درب جلو و درب عقب هر دو سبز رنگ است.

اما خودرو های دیگری هستند مانند شیشه درب وراکروز که درب عقب هم دودی و هم سبز دارد. که آن مورد که دودی طراحی می شود دیگر نیازی به برچسب ندارد و فرد باید تنها شیشه درب جلو را دودی کند.

در مورد تی نا باید تمام شیشه های جانبی دودی شوند چون تمام شیشه های جانبی neisan teana سبز هستند.

علاوه بر موارد فوق حریم خصوص شخص زمانی که شیشه های خود را دودی می کند بیشتر است.

اگر نگران راهنمایی رانندگی هستید باید بدانید که درصد مجاز دودی 40 درصد است که راهنمایی رانندگی و معاینه فنی هیچ مشکلی ندارند.

شیشه درب عقب نیسان تیانا

جنس شیشه درب عقب نیز همانند درب جلو از نوع سکوریت تک لایه است.بهترین مارک شیشه بغل نیسان تی ینا نمونه ی اصلی آن است. اما اگر هزینه ی شیشه ی اصلی برای شما مقدور نیست می توانید از نمونه های ایرانی شیشه neisan teana که بسیار به نمونه ی اصلی نزدیک است جهت نصب استفاده کنید.

برخی خودرو ها روی درب خودرو یک شیشه ی لچکی طراحی می کنند که گاهی این شیشه روی درب جلو و گاهی روی درب عقب قرار دارد.

نیسان تی ینا فاقد این شیشه ی لچکی است.اما بعد از شیشه ی درب عقب یک روستونی قرار دارد. که کاملا با شیشه ی لچکی تفاوت دارد. روستونی که گاهی با نام شیشه ی روگلگیری می شناسند به صورت ثابت بالای گلگیر عقب نیسان تی نا قرار دارد.

در برخی خودرو ها این روستونی در سمت جلو قرار دارد دقیقا بالای گلگیر جلو بعد از درب جلو خودرو …