شیشه درب لیفان 820 همانند شیشه عقب لیفان 820 از نوع سکوریت تک لایه و غیر قابل ترمیم است. شیشه درب جلو لیفان 820 با شیشه درب عقب لیفان 820 از لحاظ ابعاد و اندازه تفاوت دارد. این تفاوت حتی از لحاظ قیمتی در نمونه ی اصلی نیز دیده می شود. اما در نمونه ی ایرانی این شیشه تفاوت قیمتی بین شیشه درب جلو و درب عقب وجود ندارد.

ما در این مقاله میخواهیم به شما در مورد انواع شیشه های بغل لیفان و بهترین مارک شیشه درب لیفان 820 توضیح دهیم…

شیشه-درب-لیفان-820

قیمت شیشه درب لیفان 820

شیشه درب جلو لیفان 820شیشه درب عقب لیفان 820
13/000/000 ریال 12/000/000 ریال

قیمت هایی که در جدول بالا میبینید کاملا حدودی هستند و ثبات ندارند. حتما جهت استعلام قیمت با شماره 02177196143 ” عبدالهی گلس ” تماس بگیرید!

بهترین مارک شیشه بغل لیفان و یا هر خودرویی نمونه ی اورجینال آن است اما آیا نمونه ی اورجینال لیفان 820 در بازار موجود است؟

باید بگوییم خیر نمونه ی اصلی شیشه بغل این خودرو موجود نیست در صورت نیازو ثبت سفارش به عبدالهی گلس می توانیم به صورت سفارشی برای شما تهیه کنیم .

اما باید بدانید که قیمت نمونه ی اصلی این شیشه بسیار بالا است و ارزش ندارد که بابت شیشه درب این مقدار هزینه کنید…

شیشه ی سکوریت چون هنگام شکست به چند تکه ریز و غیر تیز تبدیل می شود چیزی از شیشه باقی نمی ماند که بتوانیم آن را ترمیم کنیم…

قیمت-شیشه-درب-جلو-لیفان-820

شیشه درب جلو لیفان 820

بر روی شیشه درب جلو خبری از لچکی نیست و شیشه ای بزرگ و یک تکه است که از جنس سکوریت و سبز رنگ طراحی شده و دارای دو سوراخ در قسمت پایین شیشه برای نصب در داخل قاب طراحی شده است..

شیشه های جانبی لیفان 820 همگی سبز رنگ تولید شده اند. برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل کابینت می توانید شیشه های جانبی خود را دودی کنید…

بهترین مارک برچسب دودی برند استیکو و جردن است.که در درصد های مختلف تولید و طراحی شده و شما بنا به خواست خودتان می توانید انتخاب کنید که کدام مدل را نصب کنید…

شیشه درب عقب لیفان 820

بر روی شیشه درب عقب لیفان لچکی طراحی شده است که شیشه درب عقب را از یک تکه بودن خارج کرده است..این شیشه نیز همانند شیشه درب جلو سبز لایت است که بهتر است با برچسب شیشه را دودی کنید تا تشعشعات نور خورشید به داخل کابین کمتر شود…

نحوه ی نصب و تعویض شیشه درب عقب به شرح زیر است:

ابزار های مورد نیاز نصب عبارتند از :

  1. پیچ گوشتی
  2. جاروبرقی
  3. دستگاه باد
  4. خار رودری
  5. بکس 10

ابتدا باید قاب رودری را باز کنید و داخل قاب رودری را با جارو و ابزار های مذکور تمیز کنید. زمانی که محل نصب کاملا تمیز شد. می توانید شیشه را داخل قاب قرار دهید که باید بالاتر از بالابر قرار گیرد و قبل از بستن کامل رودری حتما یکبار امتحان کنید که شیشه و بالابر ها درست کار کنند و سپس رودری را به طور کامل ببندید..

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب lifan 820 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب و آب بندی lifan 820 و 15 دقیقه جهت نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید!

آیا ارسال شیشه درب جلو و درب عقب lifan 820 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه های جانبی lifan 820 به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه درب جلو و درب عقب lifan 820 قبول می کنید؟

بله نصب سیار شیشه های جانبی در سراسر تهران فراهم است.

آیا ضمانتی بابت شیشه های جانبی لیفان 820 می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه های lifan 820 به صورت کامل می دهیم…