شیشه درب لیفان 520 همانند شیشه عقب لیفان 520 از نوع سکوریت می باشد. شیشه درب جلو لیفان 520 با شیشه درب عقب 520 از لحاظ ابعاد و اندازه و شکل ظاهری متفاوت هستند. اما از لحاظ نوع متریال تولیدی مشابه هم هستند. در نمونه ی اورجینال قیمت شیشه درب جلو و درب عقب با هم کمی تفاوت دارند. اما در نمونه ی ایرانی در یک رنج قیمتی هستند.

شیشه-درب-جلو-لیفان-520

قیمت شیشه درب لیفان 520

قیمت شیشه درب جلو lifan 520قیمت شیشه درب عقب lifan 520
9/000/000 ریال 9/000/000 ریال

شیشه خودرو لیفان 520 یکی از قطعات مهم به شمار می رود که علاوه بر زیبایی ظاهری موجب امنیت راننده و سرنشینان می گردد. که از ورود شی های معلق در هوا حشرات موذی گرد و غبار آب و… به داخل کابین جلوگیری می کند.

قیمت شیشه بغل لیفان 520 که در جدول بالا درج شده است با افزایش قیمت دلار بالا می رود. و این قیمت ها به روز نیستند. به همین جهت هنگام مراجعه جهت خرید ونصب شیشه حتما تماس بگیرید و از قیمت دقیق و به روز استعلام بگیرید!

قیمت-شیشه-درب-لیفان-520

شیشه درب جلو لیفان 520

بر روی شیشه درب جلو لیفان 520 لچکی طراحی نشده است و شیشه ای کاملا ساده و یک تکه به رنگ سبز است. که نمی تواند از ورود اشعه ی فرابنفش خورشید به داخل کابین جلوگیری کند. چون رنگ سبز و پایین بودن یو وی شیشه مانع از این اقدام می شود.

برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به داخل کابین باید از برچسب های دودی ماشین استفاده کنید. که در درصد های مختلف تولید و طراحی می شود.

بهترین برند شیشه دودی ماشین برند استیکو و جردن است که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مقاله ی بهترین برند برچسب شیشه دودی ماشین مراجعه کنید.

شیشه ی درب خودرو را از نوع سکوریت تک لایه طراحی می کنند چون دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت است. و به همین راحتی این شیشه مقاومت خود را از دست نمی دهد. مگر در برابر ضربات به شدت سخت …

نحوه ی نصب و تعویض شیشه درب جلو 520 به شرح زیر است:

ابتدا باید ابزار های لازم را آماده کنید که شامل 1. پیچ گوشتی 2. ابزار مخصوص شیشه اتومبیل 3. جاروبرقی 4. دستکاه باد 5. عینک و دستکش مخصوص نصاب و… است. زمانی که ابزار های مخصوص را آماده کردیم باید ابتدا قاب رو دری را باز کنیم و سیم متصل بین قاب و رودری را جدا کنیم …

مارک-شیشه-درب-لیفان-520

محل نصب شیشه بغل لیفان را کاملا با ابزار های مذکور تمیز می کنیم . سپس اقدام به قرار دادن شیشه بغل لیفان در داخل قاب می کنیم .

حتما قبل از اینکه قاب رودری را ببندید یکبار بالابر ها و قرار گیری شیشه در جایگاه خود را امتحان کنید…

شیشه درب عقب لیفان 520

قیمت شیشه درب عقب و شیشه درب جلو این خودرو در یک رنج است. و تنها تفاوت بین این دو شیشه در ابعاد و اندازه و شکل ظاهری آن است. برای نصب و تعویض شیشه درب عقب 520 باید به یک نصاب و تکنسین متخصص مراجعه کنیم.

شیشه-درب-لیفان-520

بهترین مارک شیشه ی هر خودرویی ام از خودرو های لیفان نمونه ی اورجینال آن است. اما چون نمونه ی اورجینال خودرو لیفان 520 در ایران کمیاب می باشد از قیمت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل ما نمونه ی ایرانی آن که با کیفیت بسیار نزدیک به نمونه ی اصلی است را به شما پیشنهاد می کنیم. و بهترین نصاب برای نصب و تعویض این شیشه ، “عبدالهی گلس ” مرکز شیشه اتومبیل در تهران است.

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید شیشه را به صورت غیر حضوری تهیه و یا از خدمات سیار بهره مند گردید.