ما امروز می خواهیم در مورد شیشه درب لاماری که شامل شیشه درب جلو لاماری و شیشه درب عقب لاماری است بحث و بررسی انجام دهیم. قیمت شیشه درب این خودرو در درب جلو و درب عقب در یک حدود قیمت است . اما در نمونه های اصلی شرکتی و … تفاوت دارد.

در ادامه به انوع این مدل ها و قیمت های آن می پردازیم. و در مورد جنس این شیشه که با شیشه عقب لاماری مشابه است بررسی هایی انجام خواهیم داد.

شیشه-درب-لاماری

قیمت شیشه درب لاماری

قیمت شیشه درب جلو lamari ema اورجینال دودی 25/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب lamari ema اورجینال دودی 28/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو lamari ema شرکتی 16/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب lamari ema شرکتی 16/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بغل لاماری(قیمت ها به همراه اجرت نصب است…)

شیشه درب جلو لاماری

قیمت شیشه درب جلو در دو نمونه ی فابریک و شرکتی را مشاهده کردیم. اما باید بدانید که قیمت های درج شده در جدول بالا به روز نیستند و ممکن است در این روز و ساعتی که شما قیمت ها را مشاهده می کنید تغییر کرده باشند. برای این منظور بهتر است. حتما برای استعلام قیمت با شیشه اتومبیل عبدالهی بهترین شیشه اتومبیل در شرق تهران تماس بگیرید.

شیشه درب جلو این خودرو در نوع فابریک دودی طراحی می شود. و دیگر نیاز نیست که شما برای دودی کردن شیشه درب خودرو مراجعه کنید. اما نمونه های شرکتی با رنگ سبز نیز طراحی می شوند که از قیمت کمتری برخوردار است. اگر شیشه سبز رنگک لاماری ایما را نصب کردی به شما توصیه می کنم از برچسب دودی هم استفاده کنید.

به خصوص در فصل تابستان بسیار نور خورشید و تشعشعات آفتاب بر روی پوست شما آزار دهنده است. و ممکن است بیماری های پوستی به بار آورد.

شیشه-درب-عقب-لاماری

هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل لاماری با خودرو های دیگر تفاوت دارد این تفاوت قیمت هم به نوع رول دودی که برای نصب شیشه لاماری استفاده می شود و هم به نوع درصدی که انتخاب می کنید و همچنین برجستگی های شیشه ی لاماری بستگی دارد.

شیشه درب عقب لاماری

قیمت شیشه درب عقب این خودرو در نمونه ی شرکتی مشابه هم هستند. اما در نمونه ی فابریک اورجینال کمی تفاوت قیمت به چشم می خورد. شیشه درب عقب نیز مانند شیشه درب جلو در نمونه ی فابریکی خود دودی طراحی می شود. این شیشه از لحاظ ابعاد و اندازه کاملا با شیشه درب جلو تفاوت دارد.

از طرفی لازم به ذکر است که شیشه درب عقب این خودرو فاقد لچکی است. آن شیشه ای که در پشت درب این خودرو مشاهده می شود ،روستونی نام دارد و کاملا با شیشه ی لچکی تفاوت دارد.

این شیشه اولا روی درب نیست لچکی روی درب قرار دارد و به همراه درب باز و بسته می شود. دوما دارای فرم دور شیشه است که لچکی این گونه نیست…

روستونی هم جزئی از شیشه های جانبی خودرو لاماری محسوب می شود. که پس از شیشه درب عقب روی ستون بالای گلگیر قرار دارد. به همین دلیل برخی به آن شیشه روگلگیری نیز می گویند.

شیشه-درب-جلو-لاماری

علت تفاوت قیمت شیشه درب جلو و درب عقب لاماری در بازار چیست؟

زمانی به دنبال خرید این شیشه برای نصب و تعویض هستید و شروع به پرسش و پاسخ در مورد قیمت ها و برند های این شیشه می کنید . چنان قیمت های مختلفی می شنوید که نمی توانید تصمیم بگیرید کدام مورد را انتخاب کنید.

علت این تفاوت قیمت ها در بازار دلالان فروش شیشه خودرو لاماری و سایر خودرو ها هستند. تنها شرکت های محدودی هستند که شیشه اتومبیل لاماری و سایر خودرو ها را تولید و عرضه می کنند که نام های معروفی هستند و همه آن ها را می شناسند مانند آسیا شیشه ، سایپا شیشه ونوس امید اصفهان سپهر گیلان و بهنور .

اگر غیر از این برند های داخلی برند دیگری را به شما گفتند متفرقه است و تایید امنیتی ندارد. ضمنا حواستان باشد که برخی قیمت شیشه متفرقه را با نام برند ها برتر می فروشند که شما با دیدن شیشه و کیفیت و شفافیت شیشه باید تشخیص دهید که آیا این واقعا شیشه برند برتر است؟

شیشه های برند برتر اولا بسیار نزدیک به نمونه ی اصلی تولید می شوند و ثانیا شفافیت و خم شیشه از دور داد میزنه که این شیشه از کیفیت مرغوبی برخوردار است.