شیشه درب سراتو سایپا که شیشه درب جلو سراتو و شیشه درب عقب سراتو را شامل می شود که از لحاظ اندازه و قیمت کاملا با هم تفاوت دارند. البته در نمونه ی داخلی قیمت خیلی تفاوتی ندارد. اما در نمونه ی اصلی تفاوت چشمگیری دارد.

این شیشه از لحاظ مکتریال تولیدی با شیشه عقب سراتو سایپا مشابه و هر دو از نوع سکوریت هستند.

قیمت-شیشه-درب-سراتو-سایپا-سمت-شاگرد

شیشه بغل کیا سراتو سایپا از لحاظ اندازه و قیمتی با شیشه بغل نمونه ی وارداتی و سایر مدل ها نیز تفاوت دارد. به همین دلیل برای کسب اطلاع از قیمت با عبدالهی گلس 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب سراتو سایپا

قیمت شیشه درب عقب اصلی کیا سراتو سایپا + نصب 55/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو cerato saipa شرکتی + نصب 18/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب cerato saipa شرکتی + نصب 18/000/000 ریال
قیمت شیشه بغل cerato saipa ایرانی + نصب 12/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه سراتو

شیشه درب جلو سراتو سایپا

رنگ این شیشه سبز رنگ اتوگلس است. که می توانید با برچسب دودی این شیشه را دودی کنید . هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل سراتو سایپا و وارداتی مشابه هم هستند. قیمت شیشه دودی 40 درصد و قیمت شیشه دودی 50 درصد بستگی به نوع رول دودی که انتخاب می کنید متفاوت است. اما تفاوت چشمگیری ندارند.

در واقع برند برچسب دودی تعیین کننده ی اصلی قیمت دودی شیشه است. و خم و برجستگی هایی که شیشه دارد نیز بی تاثیر نیست.

شیشه-درب-جلو-سراتو-سایپا

برای نصب شیشه درب جلو cerato saipa باید ابتدا رودری خودرو سراتو باز شود و شیشه خرده های داخل درب با جاروبرقی و دستگاه باد تمیز شود.

شیشه ی جدید را باید در داخل قاب درب خودرو بین دو پایه ی پلاستیکی به آرامی قرار گیرد که بالای بالابر قرار دارد.

شیشه درب عقب سراتو سایپا

در واقع شیشه ی فابریک سراتو سبز رنگ است . اما شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه ی درب عقب دودی این خودرو را موجود دارد.

می توانید شیشه درب عقب را دودی تهیه کنید و تنها شیشه درب جلو خودرو سراتو را با برچسب دودی کنید. برخی افراد تصورشان از دودی شیشه اتومبیل تنها زیبایی آن است. در حالی که دودی شیشه برای حفظ سلامت شما به خصوص در تابستان بسیار مهم است.

قیمت-شیشه-بغل-سراتو-سایپا

نصب شیشه درب سراتو سایپا

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب cerato saipa چند دقیقه است؟

45 دقیقه زمان برای نصب شیشه عقب cerato saipa در نظر بگیرید.و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

ارسال شیشه درب جلو و درب عقب cerato saipa به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب cerato saipa به سراسر کشور فراهم است.

ضمانتی بابت شیشه درب جلو درب عقب cerato saipa می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی شیشه درب cerato saipa می دهیم اما گارانتی شامل شکست شیشه ی سراتو نمی شود.

علت تفاوت قیمت شیشه بغل سراتو سایپا در بازار چیست؟

سراتو سایپا در مدل های مختلف ایرانی در بازار موجود است. اما تفاوت قیمت در بازار باعث سردرگمی شما عزیزان شده است. اولا اصلا شیشه ی تایلندی برای سراتو وجود ندارد اگر کسی چنین چیزی به شما گفت بدانید کاملا کذب است. اما نمونه ی شرکتی در برند های برتر مانند ونوس و آسیا امید بهنور سپهر و سایپا موجود است که جز برند های معروف تولید شیشه داخلی است.

و اگر دنبال بهترین برند هستید قیمت هم برای شما اهمیتی ندارد نمونه ی اصلی را باید انتخاب کنید که فابریک و اورجینال خودرو سراتو سایپا است.

ولی باید بدانید که شیشه خودرو نیز مانند برخی دیگر از ادوات خودرو مصرفی محسوب می شود بنابراین باید برای خرید شیشه به این فکر کنید که ممکن است در فاصله ای کوتاه مجدد شیشه خودرو شما آسیب جدی مواجه شود.

و از طرفی نمونه های شرکت هایی که به شما گفتیم برند های برتر هستند. وگرنه هستند شرکت های متفرقه و ارزان تری که شیشه بی کیفیت و نامرغوب را در بازار پخش می کنند و باعث تفاوت قیمت در بازار می شوند.