شیشه درب رنو مگان با شیشه عقب رنو مگان از لحاظ متریال تولید هم نوع و هر دو سکوریت هستند.این دو شیشه به دلیل فرآیند تولید خاصی که دارد دارای مقاومت بالا در برابر ضربه می باشد.ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین مارک شیشه درب جلو مگان و شیشه درب عقب مگان را معرفی کنیم.

شیشه-درب-عقب-رنو-مگان-2000

قیمت شیشه درب رنو مگان

قیمت شیشه درب جلو مگان قیمت شیشه درب عقب مگان
15/000/000 ریال 14/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه رنو مگان

شیشه درب جلو رنو مگان

رنگ شیشه درب جلو مگان سبز اتو گلس است که دید راننده و سرنشین جلو را به خود اختصاص می دهد. این شیشه ها چون ابتدا در معرض حرارت بالا هستند و سپس شوک سرد به آن می دهند که باعث مقاومت بالای آن می شود.

شیشه درب جلو مگان فاقد لچکی است و شیشه به صورت یک تکه طراحی می شود. اگر رنگ سبز این شیشه شما را اذیت می کند. می توانید از برچسب دودی استفاده کنید . که از تشعشعات نور خورشید به داخل کابین و بروز امراض پوستی و آسیب چشمی جلوگیری میکند.

شیشه بغل مگان شاید تک لایه باشد اما همانطور که گفتیم شیشه ای مقاوم است که معروف به شیشه نشکن می باشد. این شیشه ها در اثر برخورد ضربه ای به شدت سخت مقاومت خود را از دست می دهند اما به سرنشینان آسیبی نمی رسد. چون به تکه های مکعبی و ریز تبدیل می شوند اما به اطراف پرتاب نمی شود.

نحوه ی نصب شیشه درب جلو مگان به شرح زیر است:

ابتدا باید ابزار های مخصوص نصب را آماده کنیم که شامل شیشه ی جدیدی که می خواهیم نصب کنیم پیچ گوشتی چسب مخصوص (پلی اورتان ) و ابزار های امنیتی نصاب مانند عینک و دستکش مخصوص

ابتدا قاب رودری شیشه درب جلو مگان را باز می کنیم که باید مراقب باشید خار های رودری آسیب نبیند و هنگام باز کردن قاب رودری سیمی که از قاب به بالابر ها متصل است را باید با احتیاط جدا کنید.

سپس شیشه خرده های داخل قاب را به طور کامل از بین ببرید . حال که محل نصب شیشه درب جلو کاملا تمیز شده است و عاری از هر گونه گرد و غبار و شیشه خرده است می توانید شیشه را در داخل قاب درب مگان قرار دهید.

رودری شیشه درب جلو مگان را ببندید و سیم متصلی که ابتدا جدا کردید را مجدد مانند حالت اولیه خود نصب کنید.

شیشه درب عقب رنو مگان

روی شیشه درب عقب مگان یک لچکی مثلثی شکل طراحی می شود که شیشه را از یک تکه بودن خارج نموده است. لچکی در واقع همان شیشه ای است که در کنار درب عقب قرار دارد و به هنگام باز و بست درب عقب مگان با آن همراه است.

این شیشه نیز سبز اتوگلس است و نمونه ی دودی ندارد. جهت اطلاع از بهترین برند برچسب شیشه دودی ماشین می می توانید مقاله ما در عبدالهی گلس را مطالعه کنید.

انواع برند های برچسب دودی استیکو جردن و .. به طور کامل توضیح داده شده تا شما تصمیم درستی بگیرید!

نحوه ی نصب شیشه درب جلو و درب عقب به صورت کلی مشابه هم هستند. و تنها تفاوت در ابعاد و اندازه ی این دو شیشه است.

مدت زمان نصب شیشه درب جلو مگان و شیشه درب عقب مگان چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه هر درب مگان و 15 دقیقه زمان نیز برای نظافت خرده شیشه ها در نظر بگیرید.

آیا ارسال شیشه درب مگان به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب مگان به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه درب مگان قبول می کنید؟

بله نصب سیار و نصب در محل در تهران و حومه پذیرفته می شود.