شیشه درب رنو فلوئنس همانند شیشه عقب رنو فلوئنس از نوع سکوریت (تمپرد ) تک لایه است که قابلیت ترمیم هم ندارد. ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مارک شیشه درب جلو فلوئنس و شیشه درب عقب فلوئنس و همچنین بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی بحث و بررسی انجام دهیم.

شیشه-درب-عقب-رنو-فلوئنس

قیمت شیشه درب رنو فلوئنس

شیشه درب جلو فلوئنس شیشه درب عقب فلوئنس
15/000/000 ریال15/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بغل فلوئنس

شیشه درب رنو فلوئنس هنگام تولید در اثر حرارت بالا قرار میگیرد که فورا آن را سرد می کنند تا مقاومت این شیشه بالا رود. که جدا هم از مقاومت بالایی برخوردار است. درست است که توانایی ترمیم در این شیشه یافت نمی شود. اما از لحاظ تحمل ضربه مقاومتش از شیشه ی لمینت بیشتر است. مزیتی که شیشه جلو رنو فلوئنس لمینت نسبت به شیشه بغل و عقب دارد همین خاصیت ترمیم پذیری آن است.

شیشه های سکوریت بر خلاف شیشه ی لمینت هنگام شکستن به تکه های کوچک و مکعبی شکل تبدیل می شوند . و آسیب جدی به سرنشیناهن وارد نمی شود.

شیشه درب جلو رنو فلوئنس

شیشه درب جلو به رنگ سبز لایت طراحی می شود که در برند ها ی متفاوت یدر بازار یافت می شود. و معمولا نمونه ی ایرانی آن با شیشه درب عقب از لحاظ قیمتی مشابه هستند . اما نمونه های خارجی و اصلی آن با هم تفاوت دارند.

وجود شیشه های بغل برای حفظ امنیت سرنشینان از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که شیشه بغل فلوئنس خود را هنوز دودی نکرده اید می توانید هنگلم مراجعه جهت تعویض شیشه اقدام به دودی کردن شیشه ماشین نیز کنید.

دودی شیشه درب خودرو فلوئنس علاوه بر زیبایی کاربرد مهم تری جهت حفظ سلامت پوست راننده و سرنشینان دارد..

به خصوص اگر کودک در خودرو شما روزانه جابه جا می شود جهت بردن به مهد و یا مدرسه و… بهتر است حتما برای حفظ پوست و چشم کودک از برچسب دودی برای خودرو استفاده شود.

شیشه-درب-رنو-فلوئنس

تعویض شیشه درب جلو فلوئنس

نحوه ی تعویض شیشه درب جلو فلوئنس به شرح زیر است:

ابتدا به امر شما باید شیشه مورد نظر خود را انتخاب کنید و نصاب باید ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل را نیز آماده سازی کند که شامل : پیچ گوشتی ، آچار ، در برخی از خودروها از چسب پلی اروتان نیز استفاده می شود و استفاده از ابزار ایمنی کار مانند دستکش و عینک کار… که هنگام جارو برقی و یا در آوردن شیشه خرده های شیشه قبلی شیشه ای چشم نصاب آسیب نبیند.

با استفاده از آچار مخصوص و پیچ گوشتی که در ابتدا به آن اشاره کردیم قاب رودری فلوئنس را باز می کنیم که باید مراقب باشید خار های رودری در این حین آسیب نبیند.

سپس سیم هایی که به قاب رودری درب جلو فلوئنس متصل است را جدا می کنیم به گونه ای که آسیب به سیم ها وارد نشود…

اکنون باید توسط جاروبرقی و دستگاه باد تمام شیشه خرده های شیشه شکسته ی قبلی را تمیز کنید و حتی کوچکترین پلیسه ای باقی نماند..

حال باید شیشه ی درب جلو فلوئنی جدید را در داخل قاب قرار دهید که حواستان باشد اولا ضربه به شیشه وارد نشود دوما درست در جای خود بالاتر از بالابر قرار گیرد.

سپس قاب رودری را مانند حالت اولیه بر می گردانیم و سیم هایی که جدا کردیم را مجدد متصل می کنیم خارهای رودری را جا می زنیم و سپس یکبار برای امتحان بالابر ها از کلید بالابر استفاده می کنیم تا مطمئن شویم شیشه درست و دقیق در جای خود قرار گرفته است.

شیشه-درب-جلو-رنو-فلوئنس-ایرانی

شیشه درب عقب رنو فلوئنس

روی شیشه درب عقب فلوئنس یک لچکی مثلثی شکل طراحی می شود که شکل ظاهری آن را شیشه درب جلو کاملا متفاوت کرده است .

نحوه ی نصب شیشه درب عقب و درب جلو در حالت کلی مشابه است.