شیشه درب رنو ساندرو همانند شیشه عقب ساندرو از نوع سکوریت است . اما شیشه درب جلو و درب عقب ساندرو از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد و اندازه با هم تفاوت دارند.قیمت شیشه درب جلو ساندرو و درب عقب ساندرو مشابه هم هستند. اما در دو نمونه برند شرکتی موجود است که هر دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند یکی فابریک کارخانه و دیگری نمونه ی بازاری است.

شیشه-بغل-رنو-ساندرو

قیمت شیشه درب رنو ساندرو

قیمت شیشه درب جلو رنو ساندرو قیمت شیشه درب عقب رنو ساندرو
9/000/000 ریال8/000/000 ریال

شیشه درب جلو رنو ساندرو

جنس شیشه های بغل ساندرو از نوع تمپرد (سکوریت ) است. این شیشه ساندرو به دلیل نوع فرایند تولیدی که دارد از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است.

شاید تک لایه باشد برخلاف شیشه جلو ساندرو که از 3 لایه تشکیل می شود قابل ترمیم نباشد. اما تحمل تعداد ضربات وارده به شیشه ی سکوریت بیشتر از لمینت است.

شیشه درب جلو ساندرو فاقد شیشه ی لچکی است و به رنگ سبز اتو گلس طراحی می شود. برای دودی کردن شیشه ماشین ساندرو شما باید از برچسب دودی استفاده کنید. تا از ورود اشعه ی فرابنفش خورشید به داخل کابین جلوگیری شود.

شیشه-درب-جلو-رنو-ساندرو

به خصوص اگر کودکی که دارید که روزانه جهت بردن به مهد یا مدرسه از خودرو استفاده می کنید ، حتما برای محافظت از پوست و چشم کودک شیشه های خود به خصوص شیشه بغل را دودی کنید.

اثرات مخربی که نور آفتاب مستقیم بر روی پوست وارد می کند به حدی بالاست که فکرش را هم نمی توانید کنید.

بهترین برند برچسب شیشه دودی ماشین استیکو و جردن است که در درصد ها و قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. اما عبدالهی گلس مستقیم این برجسب را از تولید کننده دریافت می کند که به همین سبب قیمت دودی شیشه توسط عبدالهی گلس ارزان تر محاسبه می شود.

شیشه درب عقب رنو ساندرو

روی شیشه درب عقب ساندرو یک لچکی مثلثی شکل طراحی می شود که روی درب عقب قرار دارد و به همراه درب باز و بسته می شود. این شیشه نیز همانند شیشه درب جلو سبز رنگ است.

نحوه ی نصب و تعویض شیشه درب عقب رنو ساندرو به شرح زیر است…

ابتدا باید پیچ گوشتی ، ابزار مخصوص شیشه اتومبیل عینک و دستکش مخصوص برای نصاب و شیشه ای که قرار است نصب گردد را آماده کنید…

سپس اقدام به باز کردن قاب رودری ساندرو می کنیم که باید جهت باز کردن رودری خارهای قاب را باز کنید که این کار با احتیاط انجام شود چون خار ها آسیب پذیر هستند…

شیشه-درب-رنو-ساندرو-فابریک

سیم متصل از رودری به داخل قاب را نیز جدا می کنیم تا مشکلی در سیم کشی بوجود نیاید. سپس محل نصب شیشه را به آرامی و با احتیاط کامل تمیز می کنیم.

برای این کار می توانید از جاروبرقی و دستگاه باد کمک بگیرید..

سپس شیشه ای که از قبل آماده کردیم را در داخل قاب قرار می دهیم و قبل از بستن کامل رودری یکبار شیشه را توسط کلید بالابر بالا و پایین می کنیم تا از قرار گیری شیشه در جای خود به درستی اطمینان حاصل کنیم.

اکنون می توانیم قاب رودری را ببندیم و شیشه خرده های داخل کف پای خودرو نیز توسط نصابان عبدالهی گلس تمیز می شود.

نصب شیشه درب رنو ساندرو

مدت زمان نصب شیشه درب جلو ساندرو چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه هر درب و 15 ذقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

ارسال شیشه درب جلو و درب عقب ساندرو به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب ساندرو به سراسر کشور فراهم است.

ایا نصب در محل شیشه درب جلو و درب عقب ساندرو قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه درب جلو و درب عقب در سراسر تهران پذیرفته می شود.