شیشه درب رنو داستر با شیشه عقب رنو داستر از لحاظ جنس و متریال تولیدی مشابه هم و هر دو شیشه غیر قابل ترمیم می باشند. شیشه درب جلو داستر و شیشه درب عقب داستر از لحاظ ابعاد و اندازه با هم تفاوت دارند. و در نمونه های مختلف قیمتی متفاوت دارند.

شیشه-درب-جلو-رنو-داستر

قیمت شیشه درب رنو داستر

قیمت شیشه درب جلو داستر + نصب قیمت شیشه درب عقب داستر + نصب
9/800/000 ریال14/000/000 ریال

نوسانات ارزی با تغییر قیمت شیشه خودرو داستر ارتباطی مستقیم دارد. قیمت شیشه درب جلو داستر و شیشه درب عقب داستر حتی در نمونه ی داخلی هم تفاوت دارد.

شیشه درب جلو و شیشه درب عقب داستر هر دو از نوع سکوریت هستند.

شیشه درب جلو رنو داستر

روی شیشه درب جلو داستر لچکی طراحی نمی شود و شیشه ای یک تکه است.رنگ این شیشه سبز اتوگلس است که جهت دودی کردن شیشه درب جلو داستر باید از برچسب دودی استفاده شود.

قیمت-شیشه-بغل-رنو-داستر-اصلی

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در هر خودرو متفاوت است. علاوه بر نوع خودرو تفاوت قیمت دودی شیشه ماشین به درصد دودی و نوع برچسب دودی بستگی دارد.

اگر کودکی دارید که روزانه برای بردن به مهد و یا مدرسه از خودرو استفاده می کنید پیشنهاد می دهیم حتما از برچسب دودی برای محافظت از پوست و چشم فرزندتان استفاده کنید.

شیشه-درب-عقب-داستر

چرا که تشعشات نور خورشید باعث بروز بیماری های پوستی و آسیب چشمی می شود.

بهترین برند برچسب دودی شیشه ماشین برند استیکو است. اما اگر می خواهید از انواع برند های شیشه بغل داستر مطلع شوید مقاله ی بهترین برند برچسب شیشه دودی ماشین عبدالهی گلس را مطالعه کنید.

شیشه درب عقب رنو داستر

بر روی شیشه درب عقب داستر نیز خبری از لچکی نیست ، و این شیشه همانند شیشه درب جلو تنها سبز اتو گلس است. و نمونه ی دودی ندارد. در ادامه به نحوه ی نصب شیشه درب عقب داستر می پردازیم…

نحوه ی نصب شیشه درب عقب داستر به شرح زیر است:

شما باید ابتدا شیشه ای که می خواهید نصب کنید را آماده کنید و سپس اقدام به آماده سازی ابزار های مخصوص جهت نصب مانند جعبه ابزار آلات شیشه اتومبیل و ابزار های امنیتی نصاب مانند عینک و دستکش مخصوص و…

باید قاب رودری را باز کنید سپس جهت تمیز کردن شیشه خرده ها و پلیسه ها توسط جاروبرقی و باد اقدام کنید…

زمانی که تمام شیشه خرده ها و پلیسه ها از داخل قاب را از بین بردیم باید شیشه درب عقب داستر را داخل قاب و بین دو پایه ی پلاستکی قرار گیرد. که بالاتر از بالابر قرار دارد.

نکته ای که باید هنگام باز کردن رودری حواستان باشد سیمی که توسط رودری به دستگاه بالابر داخل قاب متصل است و هنگام جدا کردن قاب به آرامی که خارها آسیب نبینند. سیم را نیز جدا کنید و پس از قرارگیری شیشه در داخل قاب آن را مجدد متصل کنید.