شیشه درب ال 90 با شیشه عقب ال 90 هم نوع و هر دو از نوع سکوریت است. شیشه درب جلو رنو ال نود و شیشه درب عقب ال نود از لحاظ ابعاد و اندازه با هم تفاوت دارند. همچنین برای شیشه های ال 90 نمونه ی دودی سولار طراحی شده است که بستگی به نوع کد فنی خودرو و بنا به تصمیم خودتان می توانید این نمونه را نصب کنید.

شیشه-بغل-رنو-ال-90

قیمت شیشه درب ال 90

قیمت شیشه درب جلو رنو ال نود دودی سولارقیمت شیشه درب جلو رنو ال نود اتو گلسقیمت شیشه درب عقب رنو ال نود دودی قیمت شیشه درب عقب رنو ال نود اتو گلس
18/000/000 ریال9/000/000 ریال18/000/000 ریال9/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه ال 90

شیشه درب جلو ال 90

هم شیشه درب جلو هم شیشه درب عقب دارای دو نمونه ی سبز و دودی سولار است که نمونه ی دودی آن از قیمت بالاتری برخوردار است.شیشه درب جلو فاقد لچکی است.

برای جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل کابین پیشنهاد ما نصب نمونه ی دودی سولار است که از کیفیت عالی به همراه یو وی بالا است. دیگر اشعه ی فرابنفش خورشید نمی تواند اثرات مخرب خود را بر پوست و چشم شما بیاندازد.

اگر شما دارای کوردکی هستید که روزانه با خودرو جابه جا می شود بهتر است حتما نمونه ی دودی را نصب کنید و اگر نمونه ی سبز را می خواهید حتما از برچسب دودی برای خفظ شلامت خود و سرنشینان استفاده کنید.

هم نصاب دودی و هم نصاب شیشه به صورت سیار در تهران نیز خدمات رسانی می کنند. تا افرادی که فاقد شرایط مراجعه ی حضوری هستند از خدمات ” عبدلهی گلس ” بهره مند شوند.

شیشه-درب-عقب-ال-نود

بهترین برند برچسب شیشه دودی ماشین ال نود برند استیکو و جردن است.که در درصد های مختلف قیمت تغییر ی کند.

شیشه درب عقب ال 90

رنگ شیشه درب عقب ال نود نیز در دو تیپ سبز و دودی سولار است. که هر دو نمونه در عبدالهی گلس موجود است.قیمت های در ج شده در بالا به همراه اجرت نصب است.

که البته این قیمت ها به روز نیستند و ممکن است زمان مشاهده شما این قیمت تغییر کرده باشد.برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز می توانید با 02177196143 تماس و استعلام قیمت بگیرید…

نحوه ی نصب و تعویض شیشه درب ال 90 :

ابزارهای نصب شیشه درب ال 90 شامل : پیچ گوشتی ،ابزار های مخصوص شیشه اتومبیل و جارو برقی و دستگاه باد و…

ابتدا قاب رو دری را باز می کنیم و سیمی که متصل بین درب و قاب قرار دارد را نیز به آرامی جدا می کنیم تا محل نصب شیشه را از خرده شیشه و پلیسه بزداییم…

شیشه-درب-جلو-ال-90

شیشه درب عقب ال نود دارای دو سوراخ است که باید بین دو پایه ی پلاستیکی قرار گیرد که بالای بالابر است. سپس برای امتحان یکبار پس از نصب قبل از بستن رودری قاب ال نود شیشه را بالا و پایین می کنیم.

در صورتی که درست بود و مشکلی نداشت قاب رو دری را می بندیم کار نصب تمام شده و برای از بین بردن شیشه خرده های داخل کف پای خودرو از جاروبرقی استفاده می کنیم.

نصب شیشه درب ال 90

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب ال نود چند دقیقه است؟

45 دقیقه زمان برای نصب شیشه هر درب نیاز است و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها نیاز داریم..

نصب در محل شیشه درب جلو و شیشه درب عقب ال نود قبول میکنید؟

بله نصب سیار شیشه درب جلو و درب عقب ال نود در سراسر تهران پذیرفته می شود.

ارسال شیشه درب جلو و درب عقب ال 90 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب جلو و درب عقب ال نود به سراسر کشور فراهم است…