شیشه جلو کیا کارنیوال ، قیمت شیشه جلو کارنیوال و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو را می خواهیم با هم بررسی کنیم. بهترین ترمیم کننده ی شیشه کارنیوال و بهترین نصاب شیشه خودرو را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

شیشه-جلو-کارنیوال

قیمت شیشه جلو کیا کارنیوال

شیشه جلو کیا کارنیوال خارجی 150/000/000 ریال
شیشه جلو کیا کارنیوال متفرقه تماس بگیرید!
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه جلو کارنیوال لمینت 3 لایه تشکیل می شود که لایه ی میانی آن از نوع پلیمیری است و دو لایه ی دیگری آن فرقی نمی کند که شیشه ی معمولی باشد یا سکوریت و یک شیشه ی شکوریت با یک شیشه ی معمولی ، تها لایه ی طلقی که بین این دو شیشه قرار می گیرد ویژگی این شیشه را خاص می کند .

تا دو لایه به صورت یکپارچه به هم بچسبند و هنگام ترک شیشه خرد و به اطراف پرتاب نشود. به دلیل امنیت بیشتر راننده و سرنشین جلو شیشه ی جلو را با ویژگی لمینت ساختند چون ارتباط مستقیم با چشم دارد. از طرفی این شیشه دارای یو وی بالا است که در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید مقاوم است و مانع از ورود مستقیم آن به داخل کابین می شود.

این شیشه فاقد سنسور و هر گونه آپشن دیگری است و تنها دارای پایه آینه است.

شیشه-جلو-کیا-کارنیوال-اصلی-2

شیشه جلو کارنیوال چون از نوع لمینت است و قابلیت ترمیم دارد.اما سوال اینجاست که ترمیم بهتر است یا تعویض ؟

ترمیم شیشه جلو کیا کارنیوال

مسلما این سوال که بسیاری از افراد از کارشناسان ما هنگام تماس می پرسند کاملا کلی است …

اولا ترمیم دارای اصول و قواعدی نظیر اندازه ی ترک نوع ترک و.. است که باید بررسی شود اصلا ممکن است ترک شیشه ی کارنیوال شما بیشتر از حد مجاز باشد و دیگر شما تصمیم گیرنده ی این موضوع نیستید و باید قطعا شیشه را تعویض کنید.

اما گاهی اوقات ترک بین یک عدس تا سکه می باشد که حد مجاز را رد نکرده و کارشناس بررسی های لازم را انجام می دهدو به شما هزینه ی ترمیم که بین 400 هزار تومان الی 1200000 تومان را اعلام می کند و شما در صورت تمایل جهت ترمیم شیشه اقدام می کنید.

و اما مورد سوم که تصمیم گیری بین ترمیم و تعویض را برای مشتری کمی سخت می کند ، شرایطی است که ترک کمتر از 35 سانتی متر است اما همانطور که گفتیم ترمیم علاوه بر اندازه ی ترک به نوع ترک نیز بستگی دارد. بدینم صورت که اگر ترک شیشه بر اثر سنگ خوردگی باشد با ترکی که بر اثر تصادف و هر مورد دیگری غیر از سنگ خوردگی رخ دهد متفاوت است.

و صرفا در ظاهر ترک مقدار کمی مشاهده می شود. اما کارشناس ترمیم شیشه اتومبیل عبدالهی با مشاهده ی این مورد به شما اعلام خواهد کرد. که این شیشه به محض ترمیم 1 ماه نهایتا دو ماه دوام می آورد و در نهایت باید شیشه تعویض شود. شما باید بدانید که در مدت زمان کوتاهی مجبور هستید ک هزینه ی تعویض بپردازید.

پس در این صورت پیشنهاد ما صد در صد تعویض است. اما مشتری عزیز شاید به هر دلیلی در آن شرایط تصمیم به ترمیم بگیرد و ما به نظر ایشان احترام می گذاریم.

تعویض شیشه جلو کیا کارنیوال

هنگام تعویض شیشه جلو کارنیوال باید بدانید که اولا از چسب پلی اورتان اصلی استفاده شود . دوما مراحل آب بندی که همان تمیز کردن جای چسب قبلی شیشه ی کارنیوال است به درستی طی شود. و سوما طریقه ی چسب کاری که همین 3 مورد 70 درصد کار نصب را پیش می برد. در واقع نوع شیشه 30 درصد اهمیت دارد و مهارت نصاب درصد اهمیت بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

نصب شیشه جلو کیا کارنیوال

مدت زمان نصب شیشه جلو کارنیوال چند دقیقه است؟

حدود 15دقیقه زمان برای نطافت شیشه خرده های کارنیوال و 45 دقیقه کار نصب زمان بر است.

آیا نصب سیار یا همان نصب در محل برای شیشه جلو کارنیوال دارید؟

بله نصب در محل شیشه جلو کارنیوال پذیرفته می شود.