ما می خواهیم در مورد قیمت شیشه جلو کیا کادنزا و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو بررسی انجام دهیم.و به شما بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را معرفی کنیم.شیشه جلو کادنزا از نوع لمینت سه لایه است که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است. و مانند طلقی بین دو شیشه عمل می کند که دو لایه را به هم به صورت یکپارچه می چسباند.

شیشه-جلو-کیا-کادنزا1

قیمت شیشه جلو کیا کادنزا

قیمت شیشه جلو kia kadenza اورجینال فابریک 360/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza خارجی 140/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza تولید کشور چینی 90/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia kadenza تولید داخلی شرکتی 50/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه کیا کادنزا

شیشه جلو این خودرو به دلیل وجود لایه ی میانی و چسبندگی که بین شیشه ها وجود دارد موقع ترک در صورتی که بین یک عدس تا یک سکه باشد شیشه قابل ترمیم است.

تعویض شیشه جلو کیا کادنزا

زمانی که شیشه جلو را نتوان ترمیم کرد سراغ تعویض آن می رویم.یعنی ترک از حد مجاز خود عبور کرده باشد و یا ترک به نوعی است که با ترمیم که پس از مدتی دهن باز می کند و نیازمند تعویض شیشه است. در چنین مواقعی کارشناس شیشه اتومبیل وظیفه دارد این مورد را به شخص گوشزد کند که نوع ترک شیشه شما رونده است بنابراین اگر الان ترمیم انجام دهید ه مدت یک الی دو هفته شاید دوام بیاورد اما در مدت زمان بسیار کوتاهی این شیشه تعویض لازم می شود.

بهترین و منطقی ترین کار در چنین شرایطی تعویض شیشه کادنزا است که چون این شیشه در نمونه های اصلی قیمت بالایی دارد ما می توانیم به شما نمونه ی آسیا را معرفی کنیم که در بین برند های ایرانی برتر است و شباهت زیادی به نمونه ی شیشه ی اصلی دارد را معرفی کنیم.

قیمت-شیشه-جلو-کیا-کادنزااا

طریقه ی چسب کاری نحوه ی خواباندن چسب روی نوار همگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شاید به نظرتان بی اهمیت باشد. اما اگر چسب کاری نوار اصولی انجام نشود یا شیشه شما به خوبی آب بندی نمی شود.

و یا چسب از دور نوار شیشه به طرز افتضاحی بیرون می زند و یک نصب کثیف و بی کیفیت را تحویل مشتری می دهد.

نصب شیشه جلو کیا کادنزا

مدت زمان نصب شیشه جلو کادنزا چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو kadenza و 15 دقیقه زمان جهت نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

آیا نصب در محل برای شیشه جلو kia kadenza دارید؟

بله نصب سیار و نصب در محل در محدوده ی تهران پذیرفته می شود.

علت تفاوت قیمت شیشه جلو کادنزا در بازار چیست؟

در واقع دلالان اتومبیل به رده ی شیشه خودرو نیز نفوذ کردند. که این کار در واقع از زمانی که قیمت دلار افزایش یافت و ثبات پیدا نکرد رواج پیدا کرد. یکی از مهمترین موانع بین نصاب با وجدان و مشتری همین دلالان موجود در بازار است که شخص نمی تواند از قیمت و کیفیت درست مطلع شود.

دلالان شیشه خودرو شیشه بی کیفیت ایرانی را به جای نمونه های برتر اسیا و ونوس امید و… معرفی می کند. و مشتری ناآگاه غافل از هر چیز به شخص به دلیل ارزانی کالا اعتماد می کند.

کاش این ضرب المثل قدیمی را هرگز در ذهنتان به فراموشی نسپارید که هیچ گرانی و ارزانی بی حکمت نیست!

مسلما گران فروختن دلیل بر اصلی بودن کالا نیست و ارزانی هم نشان بر منصف بودن شخص نیست .

شما باید در مورد کالایی که می خواهید تحقیق کنید.مثلا شیشه جلو کادنزا چه سالی چه مدلی چه برندی را میخواهید نصب کنید.

بهترین مارک شیشه جلو این خودرو نمونه ی اصلی جنیون پارت کره است اما نمونه های اروپایی چینی و ایرانی آن نیز از قیمت کمتر و کیفیت و شفافیت خوبی برخوردار هستند.

بهترین برند های نمونه ی اروپا لوکاست ،فوآیو و دربین نمونه های ایرانی می توان به آسیا ونوس سپهر گیلان امید اصفهان و سایپا شیشه نام برد.

برند ونوس و بهنور جهت تولید در کارخانه های خودرو سازی ایران خودرو به کار گرفته می شود. پس یعنی تایید ایمنی و صلاحیت لازم را دارند. و برند آسیا و سایپا در خط تولید شرکت سایپا خودرو استفاده می شوند.