شیشه جلو کیا سول و قیمت شیشه جلو سول و بهترین مارک شیشه جلو این خودرو را می خواهیم مورد بحث و بررسی قرار دهیم. گاهی اوقات اصلا نیاز به تعویض نیست و تنها با ترمیم شیشه مشکل شما رفع می شود. به همین دلیل با ما همراه باشید تا بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را به شما معرفی کنیم.

بهترین-مارک-شیشه-جلو-کیا-سول

قیمت شیشه جلو کیا سول

قیمت شیشه جلو kia soul اصلی تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو kia soul شرکتی تماس بگیرید!

شیشه جلو سول از نوع لمینت دور مشکی و از 3 لایه تشکیل می شود. که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است.و دارای قابلیت ترمیم پذیری است. دو لایه دیگر ی تواند شیه ی معمولی یا سکوریت و یا سکوریت و یک معمولی باشد یعنی می خواهیم بگوییم فرقی نمی کند که دو لایه شیشه دیگر چه نوع شیشه ای است. با وجود طلقی که بین دو شیشه قرار می گیرد شیشه ای جدید با خاصیت لمینیت پیدا می کند.

قیمت-شیشه-جلو-کیا-سول-1

ترمیم شیشه جلو کیا سول

ترمیم بهتر است یا تعویض ؟ این سوال بسیار کلی است و نمی توان با یک کلمه پاسخ داد. چرا که در برخی مواقع ترمیم راهکار بهتری است و در برخی موارد دیگر تعویض شیشه کابردی تر است.

ما به شما می گوییم چه زمانی ترمیم شیشه بهتر و چه زمانی تعویض بهتر است…

اگر ترک شیشه ی شما بین یک عدس تا سکه باشد و یا کمتر از 35 سانتی متر است در واقع قابل ترمیم است.اما این یک فرمول کلی برای ترمیم شیشه است برای اطمینان بیشتر می توانید از محل ترک شیشه برای شیشه اتومبیل عبدالهی یک وییدیو 1 دقیقه ای ارسال کنید . تا به شما مشاوره رایگان تعلق بگیرد.

کارشناس ترمیم شیشه اتومبیل ما در عبدالهی گلس بهترین راهکار را به شما معرفی می کند. اگر شیشه ی شما ارزش ترمیم داشته باشد بدون شک جهت ترمیم شیشه اقدام می شود.

اما گاهی اوقات در ظاهر شیشه نیاز مند ترمیم است. اما کارشناس که تجربه ی بالایی در این زمینه دارد به شما خواهد گفت که در کمتر از 1 ماه مجبور به تعویض یششه هستید..

برای جلوگیری از هزینه ی مجدد بهترین راه را به شما معرفی می کنند. بر عکس این مورد هم بوده که شخص بریا تعویض مراجعه می کند. اما کارشناس ما پیشنهاد ترمیم می دهد چون می بیند واقعا شیشه فابریکه و ترک بسیار ناچیز است با کمی ترمیم اصولی اثری از ترک مشاهده نخواهد شد.

بنابراین ترمیم و تعویض شیشه حتما با یک شیشه اتومبیل معتبر و مطمئن مشورت کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی دارای مشاوره رایگان در این زمینه است.

تعویض شیشه جلو کیا سول

برای تعویض شیشه جلو سول باید از مواد درجه 1 و خارجی استفاده شود. متاسفانه چسب پلی اورتان در بازار نمونه های فیک زیادی را وارد کرده است. اما شیشه اتومبیل عبدالهی تمام چسب های کاربردی را از طریق شرکت رابط ما در امارات تهیه می کند.

پس از اطمینان از نوع مواد کاربردی باید به طریقه ی چسب کاری توجه نمود. به طوریکه اگر چسب کاری شیشه جلو سول اصولی انجام نشود و از حد مجاز کمتر و یا بیشتر روی نوار پوشیده شود. ممکن است از دور شیشه بیرون بزند و یا بریده بریده شود و درست شیشه به بدنه نچسبد….

پس اگر سر تفنگی چسب پلی اورتان را به شکل 7 برش بزنید و از بالا به پایین شیشه روی نوار بخوابد بهترین حالت چسب کاری است.

نصب شیشه جلو کیا سول

مدت زمان نصب شیشه جلو سول چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای تمیز کاری خرده شیشه های سول در نظر بگیرید.

آیا نصب سیار برای شیشه جلو سول دارید؟

بله نصب در محل شیشه جلو kia soul پذیرفته می شود.

ارسال شیشه جلو سول به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو kia soul به سراسر کشور فراهم است.