شیشه جلو کیا ریو وارداتی با شیشه جلو کیا ریو مونتاژ علاوه بر نوع ظاهری و آپشن ها از لحاظ قیمتی نیز با هم تفاوت دارند. اما جنس هر دو شیشه لمینت 3 لایه که دو لایه شیشه و لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است. که این دو شیشه را به صورت یکپارچه به هم می چسباند.

شیشه-جلو-ریوو

شیشه جلو وارداتی این خودرو سنسور دار به همراه وین نامبر است درصورتی که شیشه جلو سایپایی یا همان مونتاژ ساده و فاقد آپشن است.

ما در این مقاله می خواهیم بهترین نصاب شیشه اتومبیل ریو و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را به شما معرفی کنیم.

قیمت شیشه جلو کیا ریو مونتاژ (سایپایی )

شیشه جلو kia rio سایپا 30/000/000 ریال
شیشه جلو kia rio مونتاژ شرکتی 27/500/000 ریال
شیشه-جلو-ریو-2016

قیمت شیشه جلو کیا ریو وارداتی

شیشه جلو kia rio وارداتی اصلی اورجینال 360/000/000 ریال
شیشه جلو kia rio وارداتی اروپایی 98/000/000 ریال
شیشه جلو kia rio وارداتی ایرانی 48/000/000 ریال

تعویض شیشه جلو ریو

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه جلو کیا ریو 2017 می باشد که توس شیشه اتومبیل عبدالهی صورت گرفته است.

اگر به ترک شیشه دقت کنید مشاهده می کنید که قابل ترمیم نیست و شیشه باید تعویض شود. برای این کار باید از ابزار ها و متریال استاندارد استفاده شود.

شیشه اتومبیل عبدالهی برای نصب شیشه خودرو های کیا و سایر خودرو های وارداتی و داخلی از چسب پلی اورتان اصلی اروپایی استفاده می کند . که قدرت چسبندگی بالاییی دارد.

اما فقط چسب با کیفیت ملاک نیست بلکه طریقه ی کار با این چسب از اهمیت بیشتری برخوردار است. دیدگاه اشتباهی برخی نصابان و حتی مشتریان استفاده از چسب زیاد برای نصب و آب بندی بهتر که کاملا اشتباه است.

نمک هم غذا را خوش طعم می کند اما اگر کم شود غذا بی مزه و اگر زیاد شود غذای شما شور می شود. در هر چیزی باید اعتدال رعایت شود. در مورد نصب شیشه اتومبیل نیز به همین منوال است.

اگر چسب شیشه جلو خودرو rio شما از حد فراتر رود باعث بیرون زدن از دور شیشه و کثیف از آب در آمدن کار شما می شود.

شیشه-جلو-ریو-2012

و اگر چسب پلی اورتان بریده بریده و کم زده شود مانع از چسبندگی و عدم آب بندی کامل شیشه می شود.

از چسب که بپذریم می رسیم به نصب سنسور ها که نمونه ی وارداتی دارای سنسور نور و باران است . سنسور نور زمانی که هوا تاریک می شود کاربرد دارد و باعث روشن شدن اتومات چراغ های خودرو می شود.

و سنسور باران در زمان بارش باران کاربرد دارد، حسگر زمانی که قزره ای از باران روی شیشه جلو میرزد به صورت اتومات شروع به کار می کند.

اگر خودرو شما این آپشن را دارد اما عمل نمی کند حتما آن را فعال نکردید. با استفاده از دسته راهنمای سمت چپ چراغ ها را رو حالت اتومات قرار دهید و با استفاده از دسته سمت راست فرمان سنسور باران را روی حالت اتومات تنظیم کنید.

ترمیم شیشه جلو کیا ریو

هزینه ی ترمیم شیشه جلو kia rio بین 400 الی 1 میلیون تومان است که اگر شیشه شما قابل ترمیم باشد به صرفه تر از تعویض آن است. اما این در صورتی به صرفه است که ترک شیشه شما بین 1 عدس تا یک سکه و یا کمتر از 35 سانتی متر است.

در غیر این صورت شیشه جلو kia rio یا هر خودروی دیگر فاقد ارزش ترمیم است چون در کوتاه ترین زمان ممکن این شیشه مجدد ترک میخورد و باید حتما تعویض شود. که شامل هزینه ی دو برابری می شود.