شیشه جلو کیا اپیروس از نوع لمینت دور مشکی و دارای سنسور نور و باران گرمکن ضدبخار شیشه جلو و یک پایه آینه است. ما در این مقاله می خواهیم به انوع قیمت های این شیشه بپردازیم وبه شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل در تهران را معرفی کنیم.

شیشه-جلو-اپیروس-کیا

قیمت شیشه جلو کیا اپیروس

قیمت شیشه جلو kia opirous تولید کشور چین + نصب 120/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia opirous تولید داخلی + نصب 55/000/000 ریال

شیشه جلو این خودرو در برندهای مختلفی تولید می شود. که یکی از آن ها تولید داخلی توسط شرکت های داخلی در ایران صورت میگیرد که از کیفیتی عالی برخوردار است.

و مورد دوم می توان به نمونه ی شرکت چینی آن اشاره کرد که قیمت بالاتری نسبت به نمونه ی ایرانی دارد و به همان نسبت کیفیت و شفافیت بیشتری دارد.

شیشه-جلو-کیا-اپیروس-اصلی

اما تعداد زیادی از شیشه ی تولید داخلی این خودرو را نصب کردیم و فرد واقعا از دید شیشه هنگام رانندگی و کیفیت واضح و عالی شیشه راضی بوده و نیازی به هزینه بیشتر نیست اما اگر خیلی حساس هستید و می خواهید حتما بهترین و درجه 1 ترین شیشه ای در ایران موجود است را روی خودرو اپیروس خود نصب کنید بهتر است از نمونه ی چینی آن بهره مند گردید.

تعویض شیشه جلو کیا اپیروس

هنگام تعویض شیشه جلو حتما دقت کنید که نصاب از چه متریالی جهت نصب شیشه استفاده می کند. مثلا چسبی که روی نوار شیشه کشیده می شود از چه برندی است؟ و چه نوع چسبی است؟ بهترین نوع چسب برای نصب شیشه پلی اورتان اصلی اروپایی است.

که شیشه اتومبیل عبدالهی از همین نوع چسب جهت نصب و آب بندی بهتر شیشه خودرو استفاده می کند. اما برخی از شیشه اتومبیل ها همچنان از چسب آکواریوم که در قدیم در این صنعت استفاده می شد ، استفاده می کنند. این کار غلط نیست اما وقتی چسبی مانند پلی اورتان هست که کیفیت چسبندگی بالاتری نسبت به آکواریوم دارد چرا باید از روش های قدیمی استفاده کنیم.

سنسور-هیتر-شیشه-جلو-کیا-اپیروس

چون چسب پلی اورتان گران است اکثر شیشه اتومبیلی ها جهت سود بیشتر رو به چسب آکواریوم می برند.

بعد از شناخت کافی در مورد چسب نحوه ی زدن چسب مهم است. که چگونه روی نوار قرار گیرد و اندازه ی آن چقدر باشد که کم و زیاد نشود.

متاسفانه دید غلطی که برخی افراد دارند تصور می کنند اگر چسب زیاد روی نوار کشیده شود بهتر است. در صورتی که چسب زیاد از دور شیشه بیرون می زند و ظهری زشت و زننده به ما می دهد. اگر خواب تفنگی چسب پلی اورتان آن طور که باید نباشد چسب بریده بریده می شود و درست تمام نوار شیشه اپیروس را پوشش نمی دهد.

اگر می خواهید نوار شیشه درست پوششدهی شود بهتر است ی سر به آپارات عبدالهی گلس بزنید و ویدیو های تعویض شیشه ما را مشاهده کنید.

ترمیم شیشه جلو کیا اپیروس

افرادی هستند که به شدت تاکید بر ترمیم شیشه کیا اپیروس خود دارند چون از آب بندی شیشه پس از تعویض اطمینان ندارند. اما باید بدانید که نصاب اگر نصاب باشد می داند شیشه اپیروس را چگونه آب بندی کند که از فابریکش هم بهتر باشد.

در کارهای خدماتی نمی توان به هر فردی و هر جایی اعتماد کرد به همین دلیل ما در وب سایت آپارات ویدیو تعویض صد ها خودرو را ثبت کردیم تا شما عزیزان ابتدا کار نصب و تعویض ما را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید و تعویض شیشه کنید.

ترک شیشه ممکن است بر اثر سنگ خوردگی باشد و گاهی ممکن است در اثر برخورد شی ای سفت و سخت و بزرگ و یا تصادف و… که ترمیم در هر کدام ممکن است تفاوت داشته باشد و از لحاظ قیمتی بین 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

مدت زمان نصب شیشه جلو kia opirous چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب شیشه جلو kia opirous و 15 دقیقه زمان جهت تمیز کردن خرده شیشه ها و پلیسه ها ..

ارسال شیشه جلو kia opirous به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو kia opirous به سراسر کشور فراهم است.