شیشه جلو پژو 407 از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیممری ، دور مشکی و دارای سنسور نور و باران است. که دارای قابلیت ترمیم شیشه اتومبیل نیز می باشد. یعنی اگر شیشه ی شما با ترک ناچیزی مواجه شود می توانید با ترمیم این ترک را از بین ببرید..تا کار به جای باریک (تعویض ) نرسیده 🤣

شیشه-جلو-پژو-407-سنسور-دار

قیمت شیشه جلو پژو 407

قیمت شیشه جلو 407 فابریک شیشه جلو 407 اروپا
250/000/000 ریال160/000/000 ریال

قیمت درج شده در جدول بالا ممکن است با افزایش قیمت دلار افزایش یابد….برای استعلام قیمت شیشه اتومبیل 407 با شماره 09123236211 تماس بگیرید!

شیشه خودرو یکی از قطعات مهم در خودرو محسوب می شود که شیشه جلو به دلیل نوع فرایند تولیدی و انیت بیشتر راننده و سرنشینان هنگام شکست به یکدیگر می چسبد. و به صورت یکپارچه است.

شیشه جلو 407 در مدل قدیم و جدید خود تفاوت در شکل ظاهری دارد. هنگام سفارش نوع خودرو را به همراه مدل خودرو ذکر کنید..

قیمت-شیشه-جلو-پژو-407

شیشه جلو خودرو در گذشته تاکنون از نوع لمینت وبوده البته در سال های خیلی دور شیشه جلو را از نوع سکوریت می ساختند . تا زمانی که برای امنیت بیشتر راننده و سرنشین جلو تصمیم به تولید شیشه لمینت برای شیشه جلو 407 گرفتند…

تعویض شیشه جلو پژو 407

ترمیم شیشه جلو 407 بهتر است یا تعویض ؟ پاسخ به این سوال بستگی به تصمیم شما و نظر کارشناس دارد. اگر ترک شیشه جلو شما بین عدس تا یک سکه باشد بهتر است یک ویدیو 1 دقیقه ای تهیه کنید و برای کارشناس شیشه اتومبیل بفرستید و یا حضورا برای بررسی بیشتر تشریف بیارید!

اما اگر ترک شیشه جلو بیش از حد مجاز باشد باید جهت تعویض شیشه 407 اقدام نمایید. بنابراین باید ابزار های مورد نیاز جهت تعویض شیشه را آماده کنیم که عبارتند از :

  1. چسب پلی اورتان
  2. چسب پهن
  3. پارچه برزنتی
  4. تیغ کاتر دسته بلند
  5. تیغ کاتر دسته کوتاه
  6. نوار شیشه در صورت نیاز
  7. جاروبرقی
  8. دستگاه باد

قبل از هر کاری ابتدا پارچه برزنتی را روی بدنه 407 قرار دهید تا هنگام برداشتن شیشه از روی بدنه آسیب جدی به بدنه وارد نشود. سپس شیشه ی شکسته ی قدیمی را از روی بدنه بردارید و محل نصب شیشه 407 را به طور کامل تمیز کنید..

اگر نوار شیشه آسیب دیده باید تعویض شود و اگر نوار سالم است موادی که از نصب قبلی روی نوار قرار دارد را از بین ببرید.

و سپس برای چسب کاری نوار شیشه اقدام کنید. اگر موادو چسب قبلی روی نوار باقی بماند مانع از آب بندی صحیح می شود.

چسب باید پلی اورتان باشد تا هم زودتر خشک شود و هم ضد آب و برای آب بندی کیفیت بهتری دارد. در گذشته از چسب های آکواریوم استفاده می شد که امروز کاربرد ندارد و جای خود را به پلی اورتان داده است.

نصب شیشه جلو پژو 407

موضوع مهم دیگری که به آب بندی بهتر شیشه کمک می کند نوع چسب کاری نوار شیشه 407 است، اگر نوار شیشه را بیش از حد به چسب آغشته کنید از دور شیشه بیرون می زند و ظاهری ناخوشایند دیده می شود. و اگر کم کم و بریده بریده باشدممکن است شیشه به نوار به خوبی نچسبد ..

پس از چسب کاری ، شیشه 407 را روی بدنه قرار دهید ….

مدت زمان نصب شیشه جلو پژو 407 چند دقیقه است ؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و آببندی و 15 دقیقه زمان نظافت خرده شیشه ها

ارسال شیشه جلو پژو 407 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه اتومبیل 407 به سراسر کشور فراهم است…

نصب در محل شیشه جلو پژو 407 قبول می کنید؟

بله نصب شیشه جلو 407 به سراسر تهران فراهم است..