شیشه جلو نیسان تیانا از جنس لمینت 3 لایه است که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری (pvb) است. و موقع شکست به صورت یکپارچه به هم می چسبد. به همین دلیل در برخی مواقع می توان این شیشه را به جای تعویض ترمیم کرد.ما می خواهیم در این مقاله به شما زمان ترمیم و تعویض را توضیح دهیم و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را معرفی کنیم.

شیشه-جلو-نیسان-تیانا-اصلی

قیمت شیشه جلو نیسان تیانا

قیمت شیشه جلو neisan teana اورجینال فابریک 270/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو neisan teana نمونه ی شرکت چینی 100/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو neisan teana تولید شرکت های ایرانی 50/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه جلو تی ینا

شیشه جلو این خودرو در هنگام پخت به گونه ای طراحی می شود که2 لایه توسط طلقی به همدیگر بچسبند. حال می تواند آن دو شیشه ی دیگر یک شیشه ی سکوریت با یک شیشه ی معمولی باشد. تفاوتی ندارد تنها تفاوت آن به دلیل وجود طلق بین دو شیشه بوجود می آید.

که این شیشه را به یک شیشه با قابلیت جدید تبدیل می کند.

تعویض شیشه جلو نیسان تیانا

ویدیو بالا تعویض شیشه جلو نیسان تی ینا را به تصویر می کشد. اگر دقت کنید ترک شیشه بیشتر از 35 سانتی متر یا یک سکه است. به همین دلیل باید برای تعویض شیشه اقدام کنیم. اگر ترک کمتر بود می شد آن را ترمیم کرد. اما الان با ترمیم این شیشه فقط مدت تعویض را نهایتا دو هفه عقب انداختید . چون نوع ترک رونده است. و حتی بعد از ترمیم این ترک ادامه پیدا می کند.

اگر بر اساس ننظر کارشناس پیش روید یکبار هزینه می کنید اما اگر با وجود این ترک واضح اصرار به ترمیم داشته باشد مجبور به پرداخت دوبار هزینه در مدت فاصله ی کمتر از یک ماه می شوید.

از تجربه ی نصاب و کارشناس ترمیم شیشه عبدالهی استفاده کنید. شاید در یک مورد حتی برعکس این موضوع پیش بیاید که شما برای تعویض مراجعه می کنید و شیشه ای که روی خودرو شما نصب ایت فابریک کارخانه است. و ترک شیشه کمتر از حد مجاز است یعنی بین 1 عدس تا یک سکه می باشد.

ما خودمان به شما می گوییم که این شیشه قابل ترمیم است و چون شیشه اصلیه بهتر است وقتی می شود ترمیم کرد، ترمیم انجام شود.

شیشه-جلو-نیسان-تی-ینااا

از بحث ترمیم که خارج شویم می رسیم به موضوع تعویض شیشه ، همانطور که مشاهده می کنید این شیشه تنها دارای پایه آینه پس آینه را از پلایه آن جدا می کنیم که روی شیشه جدید منتقل کنیم.

از چسب پلی اورتان هم برای نصب شیشه استفاده می کنیم . که امروزه بهترین نوع چسب است. و دیگر چسب آکواریوم برای نثب شیشه اتومبیل نیسان و سایر خودرو ها بازنسته شده است.

در گذشته که از چسب آکواریوم استفاده می شد، شاید در برخی اوقات شیشه درست آب بندی نمی شد. . اما امروزه با استفاده از این چسب های پلی اورتان اگر شیشه از حالت آب بندی خارج شود مشکل از نصاب آن است.

شیشه اتومبیل عبدالهی دارای نصاب های متخصص در این زمینه است.

ترمیم شیشه جلو نیسان تیانا

هزینه ی ترمیم شیشه جلو تی ینا بین 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است. که این قیمت به نوع ترک که بر اثر سنگ خوردگی است و یا چیز دیگر باشد و سختی ای که ممکن است در هر خودرو متفاوت باشد بستگی دارد.

قیمت-شیشه-جلو-نیسان-تیانا

نصب شیشه جلو نیسان تیانا

مدت زمان نصب شیشه جلو neisan teana چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو neisan teana و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید

ارسال شیشه جلو neisan teana به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو neisan teana به سراسر کشور فراهم است.