شیشه جلو مزدا 3 از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری و دارای قابلیت ترمیم پذیری است.قیمت شیشه جلو مزدا 3 نحوه ی نصب شیشه جلو مزدا 3 و بهترین مارک شیشه جلو مزدا 3 موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. در ادامه به شما بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را معرفی می کنیم.

شیشه-جلو-مزدا-3-اصلی

قیمت شیشه جلو مزدا 3

قیمت شیشه جلو مزدا 3 فابریک کارخانه + نصب تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مزدا تری فوآیو + نصب تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مزدا سه تولید کشور چین + نصب تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مزدا تیری نمونه ی بازاری داخلی 25/000/000 ریال

شیشه جلو یکی از قطعات مهم و مصرفی خودرو محسوب می شود. شاید تصور شما از نصب شیشه جلو بر خودرو تنها ظاهر زیبای آن باشد. در صورتی که این دلیل آخر جهت نصب شیشه جلو بر خودرو است.

اولین و مهمترین دلیل برای نصب شیشه به خصوص شیشه جلو خودرو برای حفظ ایمنی راننده و سرنشین جلو است.

وجود شیشه جلو بر روی خودرو مزدا مانع از عبور گرد و خاک باد و آب به دال کابین می شود.

برای امنیت بیشتر سرنشینان شیشه جلو مزدا 3 را از جنس لمینت طراحی کردند. که از 3 لایه تشکیل می شود و وجود لایه ی میانی بین دو شیشه ی دیگر سبب می شود تا موقع شکستن و خرد شدن شیشه به اطراف و تکه های ریز پرتاب و تبدیل نشود.

قیمت-شیشه-جلو-مزدا-3

تعویض شیشه جلو مزدا 3

برای شیشه جلو خودرو مزدا هنگام ترک دو حالت پیش رو دارید.اولا با ترمیم ترک را رفع کنید و دوما شیشه را به طور کامل تعویض کنید.

که گاهی تصمیم این کار بر عهده ی خود مشتری است. اما گاهی اوقات ترک به حدی رشد کرده که دیگر راننده تصمیم گیرنده نیست و باید حتما برای تعویض شیشه جلو مزدا خود اقدام کند.

اگر می خواهید در مورد ترمیم شیشه اتومبیل بیشتر بدانید می توانید مقاله ی ترمیم عبدالهی گلس را مطالعه فرمایید.

اما لازم به ذکر است که یکی از بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل در تهران در مجموعه ی عبدالهی گلس مشغول به کار است.

عواملی که باعث تعویض شیشه جلو مزدا می شوند عبارتند از : 1. ترک و شکستگی شیشه 2. وجود نقص در کار نصاب قبلی (عدم آب بندی صحیح ) و ورود آب و گرد و خاک به داخل کابین ..3. خراشیدگی شیشه که ممکن است در اثر استفاده بیش از حد از برف پاک کن و … رخ دهد.

نصب شیشه جلو مزدا 3

تعویض و نصب شیشه نیازمند تخصص است و هرگز با آموش کلی که در این مقاله می خوانید نمی توانید خودتان کار نصب را انجام دهید.بنابراین حتما جهت نصب و تعویض شیشه به یک ” شیشه اتومبیل معتبر ” مراجعه کنید…

قبل از هر کاری شما باید نوع شیشه ای که می خواهید نصب کنید را مشخص و تایید کنید. چون در شیشه های اصلی پایه های اصلی آپشن ها روی شیشه به طور کامل نصب است و تنها جهت انتقال این آپشن ها باید نصاب وقت بگذارد..

در صورتی که اگر شما شیشه ای غیر از شیشه اصلی تهیه کنید جهت نصب سنسور ها باید پایه از روی شیشه قبلی جدا شود و به شیشه ی جدید منتقل شود.

ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل مانند تیغ شیشه درار چسب پلی اورتان جاروبرقی و موارد امنیتی مانند استفاده از دستکش و عینک و .. نیز باید آماده و رعایت شود.

زمانی که با ابزار آلات مخصوص شیشه قدیمی را از جایگاه خود برداشتید باید چسب قبلی اگر روی نوار باقی مانده را از بین ببرید. و سپس اقدام به آغشته کردن چسب روی نوار کنید.

شیشه ی جدید را نصب کنید سنسور برف پاک کن و مواردی که ابتدا کار از روی شیشه و برای جدا کردن شیشه از بدنه انجام دادید را به حالت اولیه باز گردانید..

مهمترین قسمت در نصب ” محل تمیز کاری نصب ” و “نوع چسب کاری ” است که نیازمند تخصص و تجربه ی لازم است.

اگر از چسب پلی اورتان استفاده کنید در عرض 2 ساعت چسب خشک می شود و شما 2 ساعت بعد می توانید به کارواش مراجعه کنید.