شیشه جلو لیفان x50 از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری (pvb) تولید و طراحی می شود. این شیشه به دلیل خاصیت لمینتی که دارد قابلیت ترمیم پذیری دارد.ما می خواهیم به شما بهترین مارک شیشه جلو لیفان ایکس 60 و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های خارجی را معرفی کنیم.

شیشه-جلو-لیفان-ایکس-50

قیمت شیشه جلو لیفان x50

شیشه جلو لیفان ایکس 50 با نصب شیشه جلو لیفان ایکس 50 فابریک با نصب
35/000/000 ریالتماس بگیرید!

قیمت درج شده در جدول بالا به دلیل افزایش روزانه دلار در بازار متغیر است. برای اطلاع از قیمت شیشه لیفان ایکس 50 با شماره 09123236211 و 02177196143 تماس بگیرید!

زمانی که شیشه جلو لیفان شما با ترک کوچکی مواجه می شود این ترک در مراحل اولیه اندک است اما اگر پیشگیری نکنید ترک رفته رفته بیشتر می شود. که در این صورت باید جهت تعویض این شیشه اقدام کنید..

اما اگر به موقع برای ترمیم ترک مراجعه کنید ممکن است قبل از این که خیلی دیر شود بتوانید با اندک هزینه جهت ترمیم شیشه اقدام کنید..

تعویض شیشه جلو لیفان x50

زمانی به تعویض شیشه جلو ایکس 50 می رسیم که راهی برای ترمیم وجود نداشته و صد در صد شیشه باید تعویض گردد. برخی مشتریان سوال می پرسند که آیا شیشه را ترمیم کنیم بهتر است یا تعویض ؟

که در پاسخ به این سوال باید بگوییم بستگی به ترک شیشه شما دارد و نظری که کارشناس در نهایت اعلام می کند . چون اگر ترک ناچیز باشد و شیشه فابریک روی بدنه قرار دارد کارشناس خودش به شما پیشنهاد ترمیم می دهد.

اما اگر ترک شیشه لیفان ایکس 50 بیش تر از حد مجاز باشد باید شیشه تعویض شود چون حتی با ترمیم دوام زیادی ندارد.

ابزار های مورد نیاز جهت ترمیم شیشه عبارتند از :

  1. چسب پلی اورتان
  2. پیچ گوشتی
  3. جاروبرقی
  4. پارچه برزنتی
  5. دستگاه باد
  6. تیغ کاتر دسته بلند
  7. تیغ کاتر دسته کوتاه

قبل از هر کاری پارچه برزنتی مخصوص را روی بدنه قرار دهید سپس شیشه ی شکسته ایکس 50 را بر می داریم و محل نصب شیشه را با ابزار های مذکور تمیز می کنیم.

اگر نوار آسیب دیده باشد نوار نیز باید تعویض شود. اما اگر نوار آسیب جدی ندیده باشد می توانید به آرامی آن را تمیز کنید.چون نوار فابریک خودش در صورت عدم آسیب برای استفاده مجدد بهتر است.

زمانی که محل نصب را تمیز کردید می توانید جهت چسب کاری اقدام کنید.. اما چسب باید پلی اورتان باشد و نحوه ی چسب کاری اصولی طی شود. نوک چسب را به صورت 7 برش بزنید. تا چسب از بالا به پایین روی نوار پوشش داده شود.

نصب شیشه جلو لیفان x50

زمانی که محل نصب به چسب پلی اورتان آغشته شد می توانیدشیشه ای که از قبل آماده کردید را روی بدنه قرار دهید..حتما پس از جا گذاری شیشه روی بدنه از چسب پهن برای عدم جا به جایی شیشه استفاده کنید.

مدت زمان نصب شیشه جلو لیفان ایکس 50 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو ایکس 50 و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه های ایکس 50 در نظر بگیرید!

ارسال شیشه جلو لیفان x50 به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه جلو لیفان ایکس 50 به سراسر کشور فراهم است…

نصب در محل شیشه جلو لیفان x50 قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه جلو ایکس 50 در سراسر تهران فراهم است…

آیا ضمانتی بابت شیشه جلو لیفان ایکس 50 می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل بابت شیشه جلو لیفان ایکس 50 داده می شود.