شیشه جلو رنو فلوئنس ، قیمت شیشه جلو رنو فلوئنس و نحوه ی نصب و تعویض شیشه جلو این خودرو موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. ما در این مقاله به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل و همچنین بهترین مارک شیشه های رنو را معرفی می کنیم.

شیشه-جلو-رنو-فلوئنس-عبدالهی

قیمت شیشه جلو رنو فلوئنس

قیمت شیشه جلو فلوئنس سنسور دارقیمت شیشه جلو فلوئنس بدون سنسور
45/500/000 ریال38/500/000 ریال

قیمت شیشه جلو فلوئنس در برند های مختلف متفاوت است. توجه کنید که این شیشه از نوع لمینت 3 لایه تشکیل می شود که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری است.

خودرو رنو فلوئنس محصول شرکت رنو است که تولید آن از 2009 آغاز شد و تا 2016 تولید ادامه داشت. شیشه جلو این خودرو بین سال های 2009 تا 2016 مشابه هم هستند.

و همگی از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری تهیه می شود. لایه ی طلقی که بین دو شیشه ی دیگر قرار می گیرد pvb نام دارد. وجود این لایه موجب می شود تا هنگام خرد شدن شیشه در کنار هم قرار گیرد و به اطراف پرتاب نشود.

برای امنیت بیشتر سرنشینان و راننده از شیشه لمینت برای قسمت جلو استفاده می شود.

شیشه-جلو-رنو-فلوئنس-عبدالهی-گلس

تعویض شیشه جلو رنو فلوئنس

اگر شیشه جلو شما بیشتر از حد مجاز ترک بردار تعویض شیشه الزامی است. در غیر این صورت می توانید با ترمیم شیشه اتومبیل خود مشکل را رفع کنید.

حد مجاز ترمیم شیشه جلو فلوئنس بین 35 تا 40 درصد است. یا به عبارتی بین یک عدس تا سکه باید باشد.اگر بیش از این باشد باید تعویض اعمال شود.

برای کارشناسی بهتر است حضورا تشریف بیارید و از خدمات عبدالهی گلس بهرهمند گردید.

حتما برای نصب و تعویض شیشه جلو فلوئنس و خودرو های وارداتی نزد تکنسین های مجرب و ماهر کار نصب و تعویض را انجام دهید.

چون معقوله ی آب بندی شیشه اتومبیل بسیار اهمیت دارد که اگر خلاف این باشد . آب از دور نوار وارد کابین می شود. البته غیر از آب ، باد و خاک را نیز عبور می دهد…

استفاده از نوع چسبی که نصاب هنگام نصب به کار میگیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. که البته علاوه بر نوع چسب کاربردی نحوه ی به کار گیری آن نیز مهم است.

شیشه جلو فلوئنس و هر خودروی دیگری در واقع محافظ در برابر باد و خاک و آب و شی های معلق در هوا هستند. که اگر شیشه جلو وجود نداشت واقعا رانندگی در شرایط های مختلف دشوار بود..

شیشه-جلو-رنو-فلوئنس-عبدالهی-گلس-1

تصور کنید نصاب با بی عدالتی و یا بی تجربگی خود از چسبی بی کیفیت و نامرغوب استفاده کند ..

در این صورت هر آن ممکن است شیشه از حالت آب بندی خود خارج شود و این افتضاحی جبران نشدنی است.. علاوه بر این که وقت راننده مجدد گرفته میشود برای مراجعه ی دوباره .. ممکن است خطر جانی و مالی نیز به همراه داشته باشد.

نصب شیشه جلو رنو فلوئنس

شیشه جلو فلوئنس دارای سنسور نور و باران است که به طور خودکار هنگام بارندگی برف پاک کن ها شروع به کار می کنند. و یا در مواقعی که وارد تونل می شوید و یا هوا تاریک می شوند سنسور نور به طور خودکار چراغ های خودرو را روشن می کند.

این سنسور ها اگر فعال نباشد عملکردی هم ندارند. که جهت فعالسازی آن ها هم می توانید به مراکز مخصوص بروید و هم می توانید خودتان جهت فعالسازی سنسور ها دست به کار شوید.

شیشه-جلو-رنو-فلوئنس

با استفاده از دسته راهنمای سمت راست سنسور باران را فعال و با استفاده از دسته فرمان سمت چپ سنسور نور را فعال کنید…

شیشه جلو فلوئنس با طراحی آیرودینامیکی تلفیق شده که جریان هوا را نیز بهبود می بخشد.به صورتی که با متعادل سازی مقاومت هوا در مصرف سوخت نیز صرفه جویی می شود.

برای مشاهده ی ویدیو های ما در آپارات کلیک کنید.