شیشه جلو رنو ساندرو از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری (pvb) است که بین دو شیشه قرار میگیرد. ما می خواهیم به شما انواع برند های شیشه ساندرو را معرفی کنیم و بهترین مارک جهت نصب شیشه را نیز به شما نشان دهیم . همچنین قیمت هر برند در جدول زیر ثبت شده است.

قیمت-شیشه-جلو-رنو-ساندرو

قیمت شیشه جلو رنو ساندرو

قیمت شیشه جلو ساندرو بهنورقیمت شیشه جلو ساندرو آسیا قیمت شیشه جلو ساندرو سپهر
35/000/000 ریال30/000/000 ریال32/000/000ریال
لیست قیمت شیشه جلو ساندرو

شیشه جلو ساندرو فاقد آپشن خاصی است و تنها یک پایه آنه روی شیشه طراحی شده است. قیمت این شیشه در برند های مختلف متفاوت است. و همانطور با افزایش قیمت دلار این قیمت ها تغییر می کند. اگر می خواهید از دقیمت دقیق این شیشه ها مطلع شوید حتما با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

3 برند آسیا بهنور و سپهر جز برند های معروف صنعت شیشه خودرو محسوب می شود. اما بهترین مارک و فابریک کارخانه برند بهنور است.

شیشه جلو دارای یو وی است که در برابر اشعه ی خورشید مقاوم است. ضمنا این شیشه در اثر برخورد سنگ و یا هر شی ای اگر ترکی کوچکتر از 35 سانتی متر بردار می توان ترمیم کرد.

قیمت-شیشه-جلو-رنو-ساندرو-استپ-وی

تعویض شیشه جلو رنو ساندرو

اگر امکان ترمیم شیشه وجود داشته باشد مطمئنا نصاب ابتدا به شما پیشنهاد ترمیم می دهد تا هزینه ی کمتری را متقبل شوید. اما اگر پس از کارشناسی های لازم مشخص شود که ترمیم فایده ای ندارد و اول آخر باید این شیشه تعویض شود . نصاب برای جلوگیری از دوبار هزینه کردن توسط شما پبیشنهاد می کند که بهتر است تعویض صورت گیرد.

ابزار لازم جهت نصب و تعویض شیشه جلو ساندرو به شرح زیر است:

  1. چسب پلی اورتان به همراه تفنگی مخصوص
  2. جعبه ابزار مخصوص شیشه اتومبیل
  3. جعبه ابزار جغجغه جهت باز کردن برف پاک کن ها
  4. چسب پهن خارجی
  5. تیغ شیشه درار
  6. جاروبرقی صنعتی
  7. دستگاه باد

ابتدا شیشه شکسته ساندرو را از روی بدنه بردارید و به کمک ابزار هایی که در قسمت بالا اشاره کردیم محل نصب شیشه را به طور کامل و دقیق تمیز کنید.

سپس نوار شیشه جلو ساندرو را با چسب پلی اورتان پوشش دهید. به طوریکه کل نوار را بپوشاند و قسمتی از نوار چسب نخورده باقی نماند.

توجه کنید که چسب کاری نوار شیشه نیازمند تخصص و تجربه است چون اگر زیاد چسب بزنید کاری کثیف و ظاهری ناخوشاید را مشاهده می کنید..

و اگر کم چسب بزنید احتمال جدا شدن شیشه از نوار زیاد است. بهترین کار اندازه متناسب است که این اندازه را فردی که بارها و بارها نصب شیشه اتومبیل را انجام داده می تواند تشخیص دهد.

نصب شیشه جلو رنو ساندرو

اکنون باید شیشه جلو ساندرو را روی بدنه قرار دهید و با چسب پهن شیشه را به بدنه فیکس کنید. برف پاک کن های باز شده و پایه آینه را به حالت اولیه باز گردانید. نصب شیشه خودرو شما به اتمام رسیده است.

مدت زمان نصب شیشه جلو ساندرو چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو ساندرو و 15 دقیقه زمان برای تمیز کاری خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید!

آیا ارسال شیشه جلو ساندرو به شهرستان امکان پذیره ؟

بله ارسال شیشه جلو ساندرو به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل برای شیشه جلو ساندرو قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه جلو ساندرو در سراسر تهران فراهم است.

ضمانتی بابت شیشه جلو ساندرو می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه جلو ساندرو می دهیم اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

از مطالب بالا نتیجه میگیریم که نصب و تعویض شیشه باید حتما توسط یک متخصص و کاربلد صورت گیرد.