ما در این مقاله می خواهیم در مورد شیشه جلو رنو داستر و قیمت شیشه جلو داستر همچنین بهترین نصاب شیشه اتومبیل خارجی و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل بحث و بررسی کنیم. شیشه جلو داستر از جنس لمینت 3 لایه است که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری تشکیل می شود. این شیشه دارای شماره شاسی و فاقد سنسور است.

قیمت-شیشه-جلو-رنو-داستر-2

قیمت شیشه جلو رنو داستر

قیمت شیشه جلو داستر با وین نامبرقیمت شیشه جلو داستر شرکتی
40/000/000 ریال30/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه جلو داستر

شیشه خودرو به خصوص شیشه جلو یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود.که از ورود آب خاک و هر شی ای که ممکن است در هوا معلق باشد و با چشم راننده اثابت کند جلوگیری می کند.شیشه جلو داستر دارای یو وی بالا است که در برابر تشعتشات خورشید از چشم راننده و سرنشین جلو محافظت می کند.

شیشه جلو داستر به دلیل وجود طلقی که بین دو شیشه قرار دارد موقع شکست به تکه ها ریز تبدیل نمی شود و به اطراف نیز پخش نمی شود.همچنین دارای قابلیت ترمیم پذیری است.

ترمیم شیشه جلو رنو داستر

اگر ترک شیشه جلو داستر بین یک عدس تا یک سکه باشد می توانید جهت ترمیم آن اقدام کنید…البته فقط با همین یک فاکتور نمی توان بر ترمیم قطعی شیشه حکم صادر کرد. شما باید یا حضورا تشریف بیارید تا کارشناس شیشه اتومبیل عبدالهی نوع رک را بررسی کنند و یا از محل ترک شیشه جلو داستر یک ویدیو واضح تهیه کنید.و برای عبدالهی گلس ارسال فرمایید.

تعویض شیشه جلو رنو داستر

جهت تعویض شیشه جلو داستر حتما به یک مرکز معتبر با مهارت و تجربه بالا مراجعه کنید.طریقه ی نصب و تعویض شیشه جلو رنو داستر به شرح زیر است:

اول از همه هوا باید جهت نصب و تعویض مساعد باشد اگر هوا بارانی و برفی باشد بهتر است زمان تعویض را به تعویق بیاندازید…همچنین هوای روشن بهتر از هوای تاریک است. ابن واردی است که اگر رعایت شود کارتان تمیز تر از کار در می آید.

وقتی شیشه مورد نظرتان را انتخاب کردید جهت تعویض شیشه ی قبلی اقدام می کنید برای این کار می توانید از جعبه ابزار آلات مخصوص شیشه اتومبیل استفاده کنید.و نصاب باید برای ایمنی خود از عینک و دستکش استفاده کند.

اکنون شما باید با استفاده از این ابزار شیشه شکسته قبلی را از جایگاه خود خارج کنید سپس محل نصب را کاملا با جارو برقی تمیز کنید. اگر گرد و غبار روی نوار وجود دارد توسط دستمال نمدار تمیز کنید .(چون مانع از چسبندگی چسب به نوار می شود.) همچنین جای چسب قبلی را با استفاده از تیغ کاملا از بین ببرید.

نصب و تعویض شیشه با “چسب پلی اورتان”

در این مرحله شما باید از چسب پلی اورتان جهت چسب کاری نوار شیشه جلو داستر استفاده کنید.

اکنون چارچوب جلو آماده ی قرار گیری شیشه است. شما باید یا از مکنده برای نصب شیشه جلو داستر استفاده کنید و یا شخص دیگری برای دقیق قرار گرفتن شیشه روی بدنه به شما کمک کنند.تا کاری تمیز تحویل مشتری دهید.اگر هنگام قرار گیری شیشه خطایی رخ دهد و مجبور به جا به جایی شیشه پس از قرار گیری شوید چسب های روی نوار هم جا به جا می وند و کمی ظاهر نصب ناخوشایند می شود.

برای تثبیت بهتر چسب و شیشه بگذارید تا 2 ساعت چسب پهن هایی که توسط آن شیشه را به بدنه فیکس کردیم روی خودرو باقی بماند. پس از 2 ساعت دیگر با خیال راحت می توانید حتی به کارواش مراجعه کنید…

اما اگر تا 2 روز آب به شیشه و خودرو برخورد نداشته باشد آب بندی مستحکم تری را پیش رو دارید.

نصب شیشه جلو رنو داستر

در انتخاب نصاب با تجربه و متخصص برای شیشه جلو داستر دقت کنید چون 70 درصد نصب و تعویض یک شیشه بستگی به نوع نصب توسط نصاب دارد. اگر شیشه اصلی باشد اما نصاب بی تجربه مطمئن باشید در آب بندی شیشه با مشکل مواجه می شود. اما نصاب با تجربه می توانید حتی شیشه متفرقه را مانند فابریک کارخانه روی بدنه فیکس کند که کوچکترین هوا و آبی وارد کابین نشود.

یک نصاب و فروشنده ی واقعی باید دارای 4 ویژگی باشد1. تخصص و تجربه بالا 2. استفاده از ابزار مخصوص شیشه خودرو 3. از کار خود به قدری مطمئن باشد که ضمانت کار به شما بدهد. 4. خدمات پس از فروش داشته باشند.

تمام 4 مورد بالا در ” عبدالهی گلس ” خلاصه می شود. که می توانید جهت نصب و تعویض انواع شیشه های داستر به این مرکز مراجعه کنید.