ما در این مقاله می خواهیم انواع شیشه بی ام و سری 8 مانند بی ام و i8 در مدل های مختلف را بررسی کنیم. از آنجایی که شیشه اتومبیل عبدالهی مجهز به تمام شیشه های بنز و بی ام و و سایر خودرو ها می باشد. شما بدون نگرانی تنها برای رزرو وقت و نوع شیه ای که میخواهید تماس بگیرید. لازم به ذکر است که برای جلوگیری از معطل شدن درب نمایندگی عبدالهی گلس از قبل تماس بگیرید.

شیشه-بی-ام-و-کانورتیبل

02177196143

انواع شیشه های بی ام و آی 8 موجود در شیشه اتومبیل عبدالهی:

شیشه جلوI8،شیشه عقبI8،شیشه درب های جلو I8،شیشه های درب عقبI8،شیشه لچکی I8 ، شیشه سقف I8


شیشه ماشین بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

شرکت بی ام و که یک شرکت آلمانی است و جز بهترین شرکت های خودرو سازی در جهان محسوب می شود.بار دیگر خودروی با عنوان I8 در سری هشت خود وارد بازار نمود.از مشخصات فنی این خودرو در قسمت زیر نام بردیم. اما از قسمت شیشه بی ام و I8 باید بدانید که متاسفانه از درج قیمت ثابت معذوریم. اما هر زمان که بخواهید می توانید با عبدالهی گلس تماس بگیرید. تا از قیمت شیشه های جانبی این خودرو مطلع شوید.

جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه جلو بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

کمتر شیشه ای در گروه بی ام و به چشم می خورد که فقط دارای یک نوع باشد که در مقاله مختص خودشان توضیحات لازم را دادیم. در این شیشه هد آپ دیسیپلی و سنسور نور و باران وجود دارد که البته این نوع ساده تر شیشه بی ام و آی 8 محسوب می شود.

در مدل دوم علاوه بر مدل موارد ذکر شده و رادار تابلو همچنین رادار بین خطوط نیز وجود دارد. از لحاظ رنگ و ابعاد و جنس یکی می باشند.

شیشه درب ها بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

همانطور که می دانید شیشه بی ام در مدل گرن کوپه و کانورتیبل متفاوت است و سری کوپه دو درب و در مدل گرن کوپه 4 درب دارد که شامل شیشه درب جلو گرن کوپه و شیشه درب عقب گرن کوپه نیز می باشد. اما در مدل کوپه تنها دو در جلو که شامل شیشه های درب جلو سمت راست و چپ می باشد. و دارای شیشه لچکی بزرگ می باشد.

لچکی بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

در شیشه های بی ام و دو مدل لچکی داریم در مدل کروک و کوپه با یکدیگر متفاوت است زیرا در مدل کروک مسلما نمی تواند شیشه لچکی ثابت باشد و در مدل کروک دلیلی برای تحرک این شیشه نیست به همین دلیل دارای دو مدل لچکی است و متفاوت از یکدیگر.

شیشه عقب بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

به همان دلیل تنوع در مدل شیشه لچکی می توان گفت شیشه عقب بی ام و I8 نیز دارای دو مدل است.یعنی شیشه عقب مدل کروک از لحاظ ابعاد کوچکتر از مدل کوپه است. و شیشه از جنس سکوریت و دارای سنسور هیتر است. در مدل کوپه شیشه ثابت است اما در مدل کروک شیشه در صندوق عقب خودرو جمع می شود.

سانروف بی ام و (BMW) I8 مدل 2015 (شیشه بی ام و سری 8)

مدل کروک نیازی به سانرروف ندارد و البته اگر قرار بود سانروف داشته باشد به دلیل سقف پارچه ای امکان پذیر نبود. اما در مدل کوپه دارای سانروف است.

شیشه بی ام و سری 8 گرن کوپه

شاید بتوان دلیل تولید این مدل را خانواده دانست. از آنجایی که ماشین های کروک و کوپه بیشتر مناسب جوانان است. و خودرو خانوادگی محسوب نمی شود. بی ام و با تولید این مدل سعی کرده تا طرفداران سری 87 خود را تکمیل کند.این مدل یک خودرو دار درب و مناسب سفر های خانوادگی است. از لحاظ ظاهری تفاوت این مدل با مدل کوپه و کروک را می توان به 4 در بودن آن اشاره نمود.

شیشه بی ام و سری 8 کانور تیبل

بعد از بی ام سری 8 معمولی مدل کانورتیبل یا همان کروک وارد بازار شد. متاسفانه به دلیل افزایش قیمت این خودرو قیمت شیشه های بی ام و آی 8 کانورتیبل نیز بالا رفت. بنابراین به دلیل قیمت بالا کمتر در شیشه اتومبیلی ها یافت می شود. اما از آنجایی که تمام شیشه ها در شیشه اتومبیل عبدالهی یافت می شود می توانید برای تهیه یا تعویض این شیشه با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

از لحاظ ظاهری مدل کوپه و کروک یا همان کانورتیبل تفاوتی نیست اما تنها تفاوت در اندازه صندوق عقب است که به دلیل این است که سقف در صندوق عقب جمع می شود و دلیل دیگری ندارد.

شیشه بی ام و m850i

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و x4
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و x4
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و x4
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و x4
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )


جهت خرید لوازم یدکی انواع خودرو می توانید به لوازم یدکی یدک فیت مراجعه کنید.