برای نصب شیشه دودی قبل از هر چیز باید بدانید که بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین چیست؟ ما در این مقاله می خواهیم انواع برچسب ها را برای شما نام ببریم و بگوییم کدام برند نسبت به سایرین برتری بیشتری دارد؟

برچسب-دودی-جردن

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین کدام است؟

تنوع در برچسب شیشه دودی یا اصطلاحا رول دودی زیاد است . اما ما به شما بهترین ها را معرفی می کنیم تا شما طبق سلیقه ی خودتان انتخاب و تهیه کنید:

همچنین در ادامه نحوه ی تشخیص بر چسب شیشه دودی اصلی از تقلبی را نیز به شما خواهیم گفت;

انواع برچسب دودی به ترتیب عبارتند از:

  • جردن (jordan)
  • استیکو (stco)
  • اکوکول (ecocol)
  • تی استار (t. star)

برچسب دودی جردن

این نوع برچسب به دلیل محدودیت در بازار شاید کمتر سراغش بروید. اما به نظرم ارزشش رو داره وقت بزارید و این برچسب رو پیدا کنید. چرا که این برچسب از لایه ی ضخیمی برخوردار است. و همین موضوع به کیفیت او افزوده است. موضوع دیگری که در مورد این لایه بهتر است بدانید متراژ پایین این رول است.

حتما اگر موفق به پیدا کردن این برچسب شدید بیشتر از یک رول تهیه کنید چون متراژ آن حدود 30 متر است.

برچسب-دودی-استیکو

برچسب دودی استیکو (stco)

بهترین نوع در بین 4 مدلی که بالا نام بردیم همین برند استیکو است. بی برو برگشت بدون کوچکترین تاملی اگر بین خرید تو این 4 برند شک داری حتما استیکو رو تهیه کن. اگر بد بود بیا کامنت بزار بگو بد بود. چون مطمئنم از این برند بهتر نمیتونی پیدا کنی.

( اما اگر راضی بودی ی پیام تشکر هم بزار😊)

در سه رنگ متفاوت می تونی این برچسب را پیدا کنی ; 1. استاندارد 2. تیره 3. روشن

معمولا برای جلوگیری از شکایت پلیس استانداردش طرفدار ظاهری بیشتری دارد. اما اگر بحث جریمه و معاینه فنی نبود صد در صد تیره طرفدار باطنی بیشتری دارد.

بهترین-مارک-شیشه-دودی-ماشین-اکوکول

برچسب دودی اکوکول

این رول یک برچسب دودی امریکایی است و از کیفیت خوبی برخوردار است.uv آن 400 است و از 5 در صد داره تا 50% این رول نیز جز رول دودی های خوب به شمار می رود.

برچسب-تی-استار-دودی

برچسب دودی تی استار

این مدل از رول دودی طرفداران زیادی دارد چون هم متراژ های مختلفی در بازار موجود است و هم ضد خش و تک لایه و دو لایه دارد. این محصول یکی از علت پر طرفدار بودنش تنوع در همین متراژ و چند لایه بودنش است.

بهترین مارک رول دودی ماشین

اگر بخواهیم با شما رک و راست باشیم در بین 4 مورد بالا همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردم برند استیکو است. چون هم ضدخش و هم در متراژ های 150 و 30 متری در بازار موجود است. برای خرید انواع رول دودی برچسب دودی می توانید به اسپرت عبدالهی مراجعه کنید. در بازار تهران تنها فروشنده این رول های دودی آقای حامد عبدالهی است.

برای مشاهده ی انواع برچسب دودی به وب سایت عبدالهی مراجعه کنید.

خرید بهترین برند شیشه دودی از بازار تهران

برای خرید برچسب دودی مواردی که گفتیم کافی است تا بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید.

درسته که برچسب دودی تیره بیشتر زیبایی به خودرو شما می آورد. اما برای جلوگیری از جریمه و برگه ی معاینه فنی بهتر است. از همان ابتدا شیشه خودرو را با برچسب استاندارد دودی کنید .

برایب اطلاع از هزینه دودی کردن شیشه ماشین اینجا کلیک کنید.