شیشه عقب کیا اپیروس برخلاف شیشه جلو کیا اپیروس از نوع سکوریت تک لایه دور مشکی و دارای سنسور گرمکن شیشه عقب است که علاوه بر این یک آنتن نیز در شیشه عقب این خودرو وجود دارد. ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین نصاب شیشه اتومبیل های خارجی و داخلی و همچنین بهترین مارک شیشه عقب اپیروس را معرفی کنیم.

بهترین-مارک-شیشه-عقب-کیا-اپیروس

قیمت شیشه عقب کیا اپیروس

قیمت شیشه عقب اصلی KIA OPIROUS + نصب 130/000/000 ریال
قیمت شیشه عقب چینی KIA OPIROUS + نصب 80/000/0000 ریال

قیمت در ج شده در جدول بالا ثبات ندارد و هر لحظه با تغییر قیمت دلار تغییر می کند. ما یک حدود قیمت در تاریخ 4 تیر 1403 درج کردیم که ممکن است این قیمت در این لحظه که شما مشاهده می کنید تغییر کرده باشد بنابراین بهتر است تماس بگیرید و از قیمت دقیق این شیشه مطلع شوید.

شیشه عقب چون خاصیت سکوریتی دارد نمی توان جهت ترمیم آن اقدام کرد یعنی جوری ترک می خورد و خرد می شود اصلا نمی شود آن را ترمیم کرد. گاهی اوقات شاید به دلیل وجود برچسب دودی شیشه هنگام ترک پایین نریزد و خرده های ترک شیشه توسط برچسب دودی به هم بچسبند. اما سکوریت به خودی خود چنین ویژگی ندارد.

تعویض شیشه عقب کیا اپیروس

در شیشه عقب اپیروس این خودرو به دلیل وجود آنتن و سوکت سنسور گرمکن باید هنگام تعویض به شدت محتاط و دقیق عمل کنید که موقع جدا کردن شیشه از بدنه و سنسور ، سنسور آسیب نبیند.

شما برای نصب این شیشه باید از نصاب ماهر و متریال با کیفیت استفاده کنید.منظور از متریال همان چسب و ابزار آلاتی که جهت تعویض و نصب شیشه استفاده می شود.

نوع چسب و نحوه ی چسب کاری شیشه عقب kia opirous از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اولا که باید از چسب پلی اورتان اصلی اروپایی هنگام نصب استفاده شود. دوما باید تفنگی که چسب پلی اورتان در داخل آن قرار دارد را به نحوی در دست بگیرید که چسب از بالا به پایین روی نوار بخوابد .

اگر غیر از این باشد چسب کاری شما اصولی نیست. یا چسب زیاد از حد می شود و یا بریده بریده که در هر دو صورت اشتباه است.

چسب اگر از حدش فراتر باشد از دور نوار شیشه اپیروس خارج می شود و کار کثیف و ناخوشایندبه چشم می آید. و اگر بریده بریده شود یعنی یک سری از قسمت های نوار را چسب به خوبی پوشش نمی دهد . که باعث عدم آب بندی صحیح می شود.

نصب شیشه عقب کیا اپیروس

مدت زمان نصب شیشه عقب KIA OPIROUS چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان نصب شیشه عقب KIA OPIROUS و 15 دقیقه زمان نافت خرده شیشه ها و پلیسه ها در نظر بگیرید.

ارسال شیشه عقب KIA OPIROUS به کدام شهر ها دارید؟

ارسال شیشه عقب KIA OPIROUS به سراسر کشور فراهم است.

آیا نصب در محل شیشه عقب KIA OPIROUS هم قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه KIA OPIROUS به سراسر کشور فراهم است

ضمانتی بابت شیشه عقب KIA OPIROUS می دهد؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل می دهیم اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

قیمت شیشه عقب اپیروس اصلی چنده؟

130/000/000 ریال

علت تفاوت قیمت شیشه عقب کیا اپیروس در بازار چیست؟

شیشه عقب این خودرو نمونه ی ایرانی هنوز تولید نشده است. و تنها دو نمونه اصلی و چینی بیشتر ندارد. غیر از این دو مورد اگر شیشه ی دیگری به شما معرفی شد بدانید که شیشه ی متفرقه است و تاییدیه امنیتی ندارد . این شیشه های متفرقه کدر و دارای خط و خش فراوان هستند. بهترین شیشه ها و باکیفیت عالی را می توانید از شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه کنید.