شیشه عقب پژو 2008 بر خلاف شیشه جلو پژو 2008 از نوع سکوریت و تک لایه است…اما بر خلاف تصور با وجود تک لایه بودن از شیشه ی لمینت مقاومت بیشتری دارد.ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مارک شیشه عقب 2008 و بهترین نصاب شیشه اتومبیل های وارداتی بحث و بررسی کنیم. و به شما بهترین های این حوزه را معرفی کنیم…

قیمت-شیشه-عقب-پژو-2008-سبز

قیمت شیشه عقب پژو 2008

قیمت شیشه عقب 2008 اصلی قیمت شیشه عقب پژو 2008 قیمت شیشه عقب peguot 2008
250/000/000 ریال25/000/000 ریال 80/000/000ریال

شیشه خودرو در صنعت خودرو سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل در تولید و ساخت آن دقت فراوان به همراه رعایت ایمنی بالای به کار رفته است.همچنین برای نصب این شیشه ها باید به مراکز معتبر مانند ” شیشه اتومبیل عبدالهی ” مراجعه کنید..که حدود 3 دهه در این زمینه فعالیت و تجربه ی بالایی دارند…

وجود شیشه خودرو علاوه بر امنیت جهت زیبایی بیشتر خودرو نیز کاربرد دارد. که در هر خودرو متناسب با شکل ظاهری آن خودرو خمیدگی های خاصی را طراحی می کنند.

شیشه عقب اگر با خط و خش زیاد و یا شکستگی مواجه شود دید راننده را مختل می کند که عللوه بر این موارد موجب ورود آب و خاک و .. وارد کابین می شود.

شیشه عقب 2008 در دو رنگ سبز دور مشکی و دودی دور مشکی طراحی شده است..زمانی که این ششه منجر به شکست شود. تبدیل به تکه های ریزی می شود که خطری برای سرنشینان ندارد .

کاملا بر عکس شیشه های ساختمانی زمانی که منجر به شکست شود اگر فردی نزدیک به آن شیشه ها باشد خطرات جانی جبران ناپذیری را ممکن است به بارآورد.

شیشه-عقب-2008-دودی

تعویض شیشه عقب پژو 2008

در این مرحله تنها راه تعویض شیشه است چون همانطور که پیشتر توضیح دادیم شیشه عقب 2008 را نمی توانیم ترمیم کنیم. اما این قضیه اگر برای شیشه جلو این خودرو اتفاق بیفتد امکان ترمیم وجود دارد…

ابزار های مورد نیاز جهت نصب و تعویض شیشه عقب 2008 به شرح زیر است:

  1. چسب پلی اورتان
  2. مکنده دوقلو
  3. پارچه برزنتی
  4. تیغ کاتر دسته بلند
  5. تیغ کاتر دسته کوتاه
  6. نوار شیشه عقب در صورت نیاز
  7. چسب پهن
  8. جاروبرقی
  9. دستگاه باد

برای تعویض شیشه عقب 2008 باید حتما از پارچه برزنتی استفاده کنیم تا آسیب به بدنه وارد نشود. زمانی که شیشه عقب شکسته ی قدیمی را می خواهید از روی بدنه2008 بر دارید احتمال افتادن شیشه خرده وجود دارد. اگر از قبل این پارچه را قرار دهید دیگه نگرانی وجود ندارد.

حالا که شیشه عقب 2008 مورد نظرمان را آماده کردیم و پارچه برزنتی را نیز دور محل نصب قرار دادیم . باید شیشه ی قدیمی را برداریم و محل نصب شیشه را کاملا با ابزار های مذکور تمیز کنیم.

گاهی اوقات ممکن است هنگام شکستن شیشه نوار شیشه عقب نیز آسیب ببیند.در این صورت باید نوار شیشه 2008 را نیز تعویض کنید.که هزینه ی جدا گانه دارد..

قیمت-شیشه-عقب-پژو-2008-8

اما اگر نوار سالم باشد ترجیح ما استفاده از نوار شیشه فابریک خودش است. موادی که روی نوار شیشه از قبل قرار دارد را پاک می کنیم تا چسب به خوبی روی نوار را پوشش دهد .

وجود گرد و غبار و جای چسب قبلی مانع از چسبندگی صحیح بین نوار و چسب می شود. به همین دلیل تاکید می کنیم که نوار کاملا تمیز باشد. این مورد 50 درصد آب بندی را شامل می شود.

سپس نوار شیشه را به چسب پلی اورتان آغشته می کنیم و شیشه 2008 را روی بدنه قرار می دهیم…

چرا شیشه اتومبیل عبدالهی را انتخاب کنیم؟

عبدالهی گلس دارای سابقه و تجربه ی بالایی در این زمینه است و ویژگی های خاصی که دارد شامل ک

  1. استفاده از شیش های اورجینال و با کیفیت
  2. خدمات سریع و به موقع
  3. قیمت مناسب
  4. نصب دقیق و بدون نقص
  5. ضمانت نصب و آب بندی

سبب می شود تا افراد زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. تخصص و مهارت بالا از مهم ترین ویژگی این شیشه اتومبیل است.