شیشه عقب رنو اسکالا بر خلاف شیشه جلو رنو اسکالا از نوع سکوریت تک لایه است که از مقاومت بالایی برخوردار است.این شیشه از نوع هاچ بک و دارای سوراخ برف پاک کن است . ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین نصاب شیشه عقب اسکالا و بهترین مارک شیشه عقب این خودرو را معرفی کنیم.

شیشه-عقب-رنو-اسکالا

قیمت شیشه عقب رنو اسکالا

قیمت شیشه عقب اسکالا هاچ بک خارجی + نصب قیمت شیشه عقب اسکالا هاچ بک خارجی + بدون نصب
100/000/000 ریال90/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل

شیشه عقب اسکالا همانطور که در ابتدا اشاره کردیم از نوع سکوریت است. و به دلیل نوع فرآیند تولیدی که دارد (حرارت بالا و بلافاصله قرار گرفتن در دمای سرد) از استحکام بالایی برخوردار است.اما در برابر ضربات شدید ممکن است مقاومت خود را از دست بدهد و به محض شکست شیشه به تکه های ریز و غیر تیز و مکعبی شکل تبدیل می شود…

با این وجود شیشه عقب اسکالا را به هیچ عنوان نمی توانیم ترمیم کنیم و تنها راه حل هنگام شکست تعویض شیشه است.

شیشه-عقب-رنو-اسکالا-هاچ-بک

قیمت شیشه عقب اسکالا در جدول بالا درج شده است. اما به دلیل استفاده از متریال خارجی برای تولید شیشه های ایرانی خودرو های وارداتی همچنان افزایش قیمت دلار بر روی این شیشه ها تاثیر گذار است…

بنبراین اگر به دنبال قیمت دقیق و به روز هستید باید با عبدالهی گلس تماس بگیرید و از قیمت به روز شیشه عقب اسکالا مطلع شوید.

تعویض شیشه عقب رنو اسکالا

زمانی به اینجا می رسیم که شیشه شما شکسته و چون ترمیم پذیر نیست شما مجبور به تعویض این شیشه هستید. ابزار های مورد نیاز جهت نصب و تعویض شیشه عقب اسکالا عبارتند از :

  1. چسب پلی اورتان اروپایی
  2. مکنده دو قلو
  3. پارچه برزنتی
  4. ابزار مخصوص شیشه اتومبیل

ابتدا باید پارچچه ی برزنتی را روی بدنه اسکالا پهن کنیم تا به بدنه خودرو هنگام برداشتن شیشه ی شکسته آسیب نرسد. پس از برداشتن شیشه باید دور تا دور نوار شیشه عقب اسکالا را با تیغ شیشه درار جاروبرقی دستگاه باد و دستمال تمیز کنیم چون لابه ای نوار شیشه معمولا شیشه خرده باقی می ماند و روی نوار از چسب قبلی و گرد و خاک که از لابه لای شیشه ورود کرده مانده است که باید تمیز شود.

سپس باید توسط چسب پلی اورتان اروپایی نوار شیشه عقب را چسب کاری کنید که برای این کار باید تخصص کافی داشته باشید که چسب زدن شیشه عقب اسکالا نباید زیاد از حد باشد و نه باید کم کم و بریده بریده باشد.

برای چسب شیشه عقب اسکالا باید اندازه ی دقیق استفاده شود و گرنه در آب بندی شیشه اختلال ایجاد می شود.

نصب شیشه عقب رنو اسکالا

اکنون باید شیشه عقب اسکالا را روی بدنه قرار دهید، که برای این کار می توانید از ابزار شماره 2 استفاده کنید تا شیشه درست در جایگاه خود قرار گیرد.

مدت زمان شیشه عقب اسکالا چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و تعویض شیشه عقب و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها

ارسال شیشه عقب اسکالا به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب اسکالا به سراسر کشور فراهم است…

نصب در محل شیشه عقب اسکالا قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه عقب اسکالا به سراسر کشور فراهم است…

ضمانتی بابت شیشه عقب اسکالا می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی شیشه عقب اسکالا به طور کامل می دهیم …