شیشه عقب اکسنت از نوع سکوریت دور مشکی و دارای سنسور گرمکن عقب است که تنوع زیادی ندارد. شیشه عقب این خودرو فاقد برف پاک کن عقب است. و تنها توسط سنسور گرمکن بخار شیشه از بین می رود.

شیشه-عقب-اکسنت-فابریک

قیمت شیشه عقب اکسنت

قیمت شیشه عقب accent اصلی قیمت شیشه عقب accent ایرانیقیمت شیشه عقب accent چینی
130/000/000 ریال 30/000/000 ریال75/000/000 ریال

شیشه عقب این خودرو بر خلاف شیشه جلو اکسنت تک لایه و از نوع سکوریت است.که به رنگ سبز طراحی شده است. در صورت نیاز می توانید برای دودی کردن شیشه عقب هیوندای accent از برچسب دودی استفاده کنید.

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین استیکو جردن و.. است که جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید . تا انواع برند ها را بشناسید و تصمیم بگیرید که کدام نوع را می خواهید نصب کنید.

شیشه-عقب-اکسنت-جدید

تعویض شیشه عقب اکسنت

نصب و تعویض شیشه عقب هیوندای accent نیازمند تخصص بالا و مهارت کافی است.شاید مرحله ای که در ظاهر بی اهمیت ترین مرحله به نظرتان باشد. دقیقا مهم ترین مرحله ی نصب و تعویض شیشه است.و آن همان مرحله ی تمیز کاری و کندن چسب قبلی از روی نوار شیشه است.

و مورد بعدی نحوه ی چسب کاری روی نوار شیشه است که باید به شکلی صحیح صورت گیرد.اگر خواب چسب روی نوار اصولی و طبق قانون و قواعد خاص خودش نباشد. ممکن است موقع قرار دادن شیشه روی آن از دور شیشه چسب بیرون می زند و علاوه بر این ممکن است پس از نصب از دور شیشه آب وارد کابین شود.

نصب شیشه عقب اکسنت

مدت زمان نصب شیشه عقب هیوندای accent چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه ها و پلیسه های هیوندای اکسنت ..

نصب در محل شیشه عقب accent قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه عقب accent در سراسر تهران پذیرفته می شود.

آیا ارسال شیشه عقب اکسنت به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه عقب accent به سراسر کشور فراهم است.

ضمانتی بابت شیشه عقب accent می دهید؟

بله ضمانت نصب و آب بندی کامل می دهیم اما شکست شیشه accent شامل گارانتی نمی شود.

آیا شیشه عقب ترمیم می شود؟

خیر شیشه عقب accent چون از جنس سکوریت است به هیچ عنوان قابل ترمیم نیست.

علت تفاوت قیمت شیشه عقب اکسنت در بازار چیست؟

تفاوت قیمت در بازار شیشه خودرو های هیوندا و حتی هیوندای accent باعث شد تا شما در تصمیم گیری دچار سردرگمی شوید. ما می خواهیم برند های برتر را به شما معرفی کنیم تا بدانید که دنبال چه برند و با چه حدود قیمتی باشید.شرکت های تولید شیشه خودرو که بسیار است اما در بین تمام آن ها تنها تعداد اندکی امنیت شیشه های آن ها تایید شده مانند آسیا شیشه ونوس سایپا امید صفهان سپهر گیلان و بهنور که مجدد در بین همین برند های برتر ، بهترین مارک برای خودرو اکسنت برند آسیا است.

اما اگر به طور کلی دنبال بهترین مارک هستید باید نمونه ی اصلی جنیون را انتخاب کنید. که از قیمت بالایی برخوردار است و قیمت آن روزانه بالا می رود . حتما همان روزی که برای نصب می خواهید مراجعه کنید برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید چون با افزایش قیمت دلار این شیشه نیز گران می شود. چون شیشه وارداتی است و نرخ دلار بر روی آن تاثیر زیادی دارد.