شیشه روستونی لکسوس nx یا همان شیشه لچکی لکسوس nx از جمله قطعات مهم خودرو محسوب می شوند.که در واقع نام اصلی این شیشه ها روستونی یا روگلگیری است و با لچکی تفاوت دارد. لچکی شیشه ای است که بر روی درب قرار دارد و همراه با درب خودرو باز و بسته می شود. اما شیشه روستونی همانطور که از نامش پیداست روی ستون عقب یا جلو خودرو قرار دارد.

شیشه-روستونی-لکسوس-nx200-300

خودرو لکسوس دارای شیشه لچکی در درب جلو و شیشه روستونی در ستون عقب بالای گلیگر عقب می باشد.این روستونی از لحاظ ابعاد و اندازه و قیمت با لچکی لکسوس کاملا تفاوت دارد.

قیمت شیشه روستونی لکسوس nx 200-300

قیمت شیشه روگلگیری لکسوس 200+نصب قیمت شیشه روستونی لکسوس 300+ نصب
90/000/000 ریال 90/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه لکسوس nx

قیمت شیشه ای که در بالا مشاهده می کنید قیمت نمونه ی اصلی این شیشه است. و پیشنهاد ما نصب نمونه ی اصلی است. چون طرح اصلی این شیشه کیفیت لازم را ندارد.

تفاوت دیگری که بین لچکی و روستونی مشاهده می شود فرم دور شیشه است.لچکی فاقد فرم است در صورتی که شیشه ی روستونی یا همان روگلگیری دارا فرم می باشد که در خودرو های لکسوس همانطور که مشاهده می کنید فرم استیل نقره ای است.

به دلیل وارداتی بودن این شیشه قیمت درج شده در حال تغییر است و با نوسانات ارزی نیز این قیمت افزایش دارد. برای استعلام دقیق جهت مراجعه و نصب با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

شیشه-روستونی-لکسوس-nx-اصلی

تعویض شیشه روستونی لکسوس nx

روستونی لکسوس NX چون همانند شیشه عقب لکسوس NX از سکوریت طراحی می شود در برابر ضربه مقاوم است. اما به محض شکست باید شیشه را تعویض کرد چون قابلیت ترمیم ندارد. که تعویض آن باید توسط تکنسین های متخصص صورت گیرد.

تعویض شیشه های لکسوس ان ایکس کار هر کسی نیست و اگر به یک نصاب تازه وارد مراجعه کنید بدون شک کار به مشکل خواهد خورد. چون دارای قلق های خاصی است که تنها فردی که حداقل دو بار این شیشه را تعویض کرده باشد می تواند نصب و تعویض تمیزی را به شما تحویل دهد.

قیمت-شیشه-روستونی-لکسوس-nx

آب بندی در شیشه خودرو امری بسیار مهم است. اگر نصاب مراحل تمیز کاری محل نصب شیشه را قبل از قرار دادن شیشه روگلگیری لکسوس NX به درستی انجام ندهد و یا نحوه ی چسب کاری مقداری که چسب باید زده شود را به درستی و اصولی طی نکند در آب بندی به مشکل خواهید خورد و امکان ورود آب هنگام بارش باران و یا ورود به کارواش به داخل کابین بالا می رود.

نصب شیشه روستونی لکسوس nx

هنگام نصب باید به نصاب و برند شیشه دقت کافی داشته باشید. تا اشتباهی شیشه های متفرقه را به جای شیشه اصلی برای شما نصب نکنند.

تصویری که مشاهده ی می کنید نمونه ی اصلی این شیشه است.

مدت زمان نصب شیشه روستونی لکسوس nx 200-300 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان برای تعویض شیشه لکسوس NX نیاز دارید

ارسال شیشه روگلگیری لکسوس NX به شهرستان دارید؟

بله ارسال انواع شیشه های لکسوس اعم از لچکی و روستونی به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل شیشه روگلگیری لکسوس NX قبول می کنید؟

بله نصب شیشه روگلگیری ان ایکس در تهران و اطراف تهران به صورت سیار پذیرفته می شود.

ضمانت نصب و آب بندی بابت شیشه روگلگیری NX می دهید؟

بله ضمانت کامل بابت نصب و آب بندی روگلگیری NX داده می شود. اما شکست شیشه شامل گارانتی نمی شود.

قیمت شیشه روگلگیری لکسوس ان ایکس اصلی چنده ؟

9 میلیون تومان البته قیمت ها ممکن است تغییر کنند استعلام بگیرید!

حواستان باشد اگر به هر دلیلی درب خودرو قفل شد و نتوانستید درب ها را باز کنید برای شکستن از شیشه ی روستونی استفاده نکنید شاید در ظاهر کوچک به نظر بیاید اما قیمت بالایی دارد و نمونه ی اصلی آن در بازار نیست و اگر هم پیدا شود دارای کیفیت لازم نیست..