شیشه درب کیا موهاوی از نوع سکوریت و در دو رنگ سبز و دودی تولید شده است. شیشه درب جلو موهاوی سبز رنگ و شیشه درب عقب موهاوی دودی طراحی شده است. ما در این مقاله می خواهیم به انواع شیشه های درب این خودرو در برند ها و رنگ های متنوع بپردازیم . و همچنین بهترین نصاب شیشه درب خودرو های کیا را به شما معرفی کنیم.

شیشه-بغل-کیا-موهاوی-

قیمت شیشه درب کیا موهاوی

قیمت شیشه درب جلو موهاوی تولید داخلی + نصب قیمت شیشه درب عقب موهاوی تولید داخلی + نصب قیمت شیشه بغل نمونه ی اصلی کیا موهاوی + نصب
18/000/000 ریال20/000/000 ریال 75/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه موهاوی

شیشه درب جلو موهاوی

از لحاظ ابعاد و اندازه و رنگ شیشه درب جلو این خودرو با شیشه درب عقب تفاوت دارد.

اما از لحاظ نوع جنسی که شیشه را تولید می کنند هر دو مشابه هم و از نوع سکوریت تهیه شده اند.

شیشه سکوریت بر خلاف شیشه جلو موهاوی تک لایه است.

رنگ این شیشه سبز رنگ طراحی شده است. که برای دودی کردن آن می توانید از برچسب دودی با کیفیت استفاده کنید.تا مانند رنگ شیشه درب عقب ست هم شوند.

هزینه ی دودی کردن شیشه ماشین در خودرو های مختلف متفاوت است. شاید در ابتدا تصور کنید که بر اساس مدل خودرو عرض می کنیم اما این تفاوت بستگی به خم و برجستگی های شیشه دارد.

شیشه-درب-جلو-کیا-موهاوی-اصلی

گاهی اوقات ممکن است قیمت دودی کردن شیشه جلو پژو 206 به دلیل خم و برجستگی هایی که در برخی نقاط دارد، بیشتر از یک خودرو وارداتی باشد. پس اگر می گوییم به نوع خودرو بستگی دارد برداشت اشتباه نکنید.

قیمت شیشه دودی 40 درصد با قیمت شیشه دودی 70 درصد تفاوت دارد. اما پیشنهاد ما دودی 40 درصد یا نهایتا 50 درصد است که با راهنمایی و رانندگی به شما برنخورید.

چون درصد مجاز 40 درصد است حال اگر 50 درصد را هم برخی انجام می دهند چون خیلی در 10 درصد سخت گیری نمی کنند.

برای راهنمایی رانندگی دیده شدن داخل کابین اهمیت دارد که با 50 درصد هم تقریبا داخل کابین دیده می شود. اما دودی 70 درصد واقعا هیچ دیدی به داخل کابین نمی توان داشت.

اما اگر شما عزیزان خودتان درخواست 70 درصدی کنید دودی کار ما انجام وظیفه می کنند.

شیشه درب عقب موهاوی

شیشه-درب-عقب-کیا-موهاوی

معمولا رنگ شیشه درب عقب هر خودرویی با شیشه عقب آن خودرو مشابه است. پس یعنی شیشه عقب موهاوی نیز همانند رنگ شیشه درب عقبش دودی طراحی شده است.

شیشه درب عقب این خودرو در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است.

نصب شیشه درب کیا موهاوی

برای دودی کردن شیشه بغل موهاوی دودی کار سیار دارید؟

بله دودی کار شیشه اتومبیل عبدالهی به صورت سیار در سراسر تهران کرج و…. آماده ی خدمت رسانی است.

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و عقب موهاوی چند دقیقه است؟

45 دقیقه برای هر درب در نظر بگیرید. و 15 دقیقه هم برای نظافت شیشه درب mohave باید در نظر گرفت.

آیا نصب سیار برای شیشه درب mohave قبول می کنید؟

بله نصب در محل شیشه درب mohave پذیرفته می شود.

ضمانتی بابت نصب و تعویض شیشه درب mohave می دهید؟

بله ضمانت کامل و 100 درصدی بابت نصب و تعویض شیشه موهاوی می دهیم. اما شکست شیشه های کیا و هر خودروی دیگری شامل گارانتی نمی شود.

آیا ارسال شیشه درب kia mohave به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه درب kia mohave به سراسر کشور فراهم است.

علت تفاوت قیمت شیشه درب کیا موهاوی در بازار چیست؟

شیشه های ایرانی توسط شرکت هایی نظیر امید آسیا ونوس و .. تولید می شوند. که برند هایی که نام بردیم جز برند های معتبر محسوب می شوند. اما کارخانجاتی هستند که در ایران شیشه های خودرو های وارداتی را با قیمت کمتر تولید و به بازار روانه می کنند.اما این شیشه ها بی کیفیت دارای خط و خش هستند که شفافیت لازم را هم ندارند.

این شیشه ها از قیمت کمتری برخوردارند اما چه فایده وقتی شیشه بی کیفیت باشد. اما برند های برتر مانند آسیا امید ونوس سپهر گیلان و بهنور هرگز اعتبار خود را خدچه دار نمی کنند.

و شیشه بی کیفیت را با نام خود به بازار وارد نمی کنند. اما افراد سودجو از نام این شرکت ها سو استفاده می کند و شیشه بی کیفیت را با نام های مذکور به مشتری می فروشد.

مشتری ناآگاه خوشحال از اینکه برند آسیا را با قیمت کمتری از جاهای دیگر تهیه کرده است.غافل از اینکه اصلا برند آسیا کجا بود ….

برای جلوگیری از این اتفاقات ما همیشه پیشنهاد می کنیم از شیشه اتومبیل های معتبر شیشه اتومبیل خود را تهیه کنید.